0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A Fiat Bravo használtteszt margójára

Most akkor jó egy Fiat, vagy nem jó?

2011. december 24., szombat 7:46 (5 hónapja)

Ez a cikk több, mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Önnek német autója van? Akkor valószínűleg lenézi az olaszokat. Önnek japán autója van? Minden bizonnyal szánja a macskazabálókat. Önnek olasz autója van? Szereti? Nyilván. Hol itt a probléma?

Itt van ez a cikk, egy 2009-es Fiat Bravóról írt használtteszt, s az érkező hozzászólások megihlettek. Ha most arra tetszik gondolni, hogy védem a mundér becsületét, ám nyugodtan, én viszont inkább azt szeretném, ha tiszta vizet öntenénk a pohárba.

Azoknak, akik nem olvassák el a teljes cikket, de belekattintottak, s csak eddig a képaláírásig jutottak: ha 2 millió forint körüli áron keresnék 2 éves kompaktot, én bizony megnézném ezt a Bravót. De tény, hogy béna a futóműve és a kormányzása

Azoknak, akik nem olvassák el a teljes cikket, de belekattintottak, s csak eddig a képaláírásig jutottak: ha 2 millió forint körüli áron keresnék 2 éves kompaktot, én bizony megnézném ezt a Bravót. De tény, hogy béna a futóműve és a kormányzása

A lehető legtömörebben összefoglalva, Katona Mátyás főszerkesztő ezeket jegyezte le a próba után: a Bravo formás, csomagtartója öblös, bár pereme magasan van; utastere tágas, ellenben ülései nem a legkényelmesebbek; könyöklője korlátozottan használható; hátsó lábtere azért elegendő, mert az első támlák trükkösen mélyítettek; a felhasznált műanyagok kemények; felszereltsége gazdag, ugyanakkor a hátsó ablak kurblis; a tárolóhelyek zöme szűk; az 1,4 literes benzinmotor indulásnál nyomatékszegény, aztán bezzeg szépen teszi a dolgát, csendesen és takarékosan; futóműve gatya, egyenesfutása bizonytalan, a karosszéria oldaldőlése jelentős; a kormány pontatlan; ára alacsony, akárcsak a presztízse.

Egyetért? Ismeri a konkrét típust? Vezetett már ilyet, ült benne? Önnek is Bravója van? Fiatos? Olaszautó-rajongó? Autósújságíró-gyűlölő? A hosszászólók némelyike szakmailag rossznak tartotta a cikket, s erre nekem az a válaszom, kedves hölgyem/uram, elhiszem önnek, hogy szereti a kocsit, de tényleg van jobb nála, nem is egy a kategóriában. Mondom ezt úgy, hogy én is szeretem a Bravót, meg úgy általában a Fiatokat és az olaszokat. Az olasz kultúrát, az olasz kaját, az olasz focit (fogalmam sincs, miért), az olasz nyelvet, Itáliát, ahogy van, nem mintha ez idetartozna.

Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki

Még ma is milyen frissen néz ki ez 4-5 éves típus! A piros alapszín is jól áll neki

Vezettem korábban ilyen Bravót 1,4-es benzinesként, majd most hősünket, ez így kettő. Volt szerencsém az 1,9 literes Multijethez, az 1,6 dízelből hármat is hajtottam, a kétliterest szintén próbáltam. Ez így hat. Az 1.6 MJet-ek közül kettővel ráadásul hosszú hónapokon és több tízezer kilométeren át barátkoztunk. Imádtam őket, mert elég nagyok voltak, de nem túl, fölöslegesen nagyok, motorjukat pedig erősnek, bár turbólyukasnak ismertem meg a hidegen kerepelésért kárpótló szerény fogyasztással. A futóműve ellenben mindnek gatya volt. Kóválygós, kanyarban oldaldőlős, pályán bizonytalan egyenesfutású, állandóan kormányzós-korrigálós. Igen, a Bravo-kormány és a pontosság közé nem tehető egyenlőségjel.

Bántott a sok kemény műanyag? Engem speciel nem, mert nem zörögtek vagy lógtak, s kopogtatni sem szoktam, hogy juj, vajon kemények-e, de amúgy tényleg kemények. A váltóban azt díjaztam, hogy 6 fokozatú, egyébiránt akadozott az összes próbált autóban. Az ülésben hosszabb távokon fészkelődtem. A tartósan használtakkal semmi probléma nem volt. Semmi. No és még ma is szeretem a Bravo formáját, de.

Nem ez az 1,4-es szívó benzines a kedvenc motorom, de nincs vele különösebb gond. Különben az erős és takarékos, akár 5 liter gázolajjal is elketyegő 1.6 MJetek sem vészesen drágák, sőt − van pár csinos darab a Használtautó.hu oldalon

Nem ez az 1,4-es szívó benzines a kedvenc motorom, de nincs vele különösebb gond. Különben az erős és takarékos, akár 5 liter gázolajjal is elketyegő 1.6 MJetek sem vészesen drágák, sőt − van pár csinos darab a Használtautó.hu oldalon

De ettől még a Bravo nem az a hű, de jó autó. Ami megszépíti, az a konkurenciához viszonyított olcsósága, ami sajnos azt is jelenti, lássuk be, hogy nincs presztízse. Ó, el ne felejtsem megemlíteni, hogy ennek az ex-céges piroskának a gyári dísztárcsái már-már alufelnit idézőek, le a kalappal. Mit is akartam még mondani? Ja, hogy teljesen érthető, ha az olaszpártiak felhorkannak egyik kedvencük − jogos − kritizálásakor. Megdobban a cuore, a szív, az értelmet lazán kenterbe veri az érzelem − én is tudom, hogy megy az ilyesmi, nem véletlenül nyüstöltem Unót (hej, az a Turbo mekkorát lépett), Tipókat, Panda 100HP-t, Lancia Kappát... Könnybe lábad a szemem egy Delta Integrale − fotó, videó − láttán.

Aztán: hogy az elfogult zsurnalisztáknál mindig a németek a nyerők? Nem tudom. Ezt a Bravót egyszerre próbáltuk egy 2010-es H Atrával, azaz Classic III-mal, a következő használtteszt róla fog szólni, ha ezt elárulhatom. Már el is árultam. Önök szerint az jobban tetszett nekünk, mint a Bravo? Biztos, mert germán, ugye? Folytköv. a jövő héten itt az interneten, ahol persze "azt írnak, amit csak akarnak".

Kántor István

Ez is érdekes lehet:

Új arcot ölt a Fiat Linea

Kicsit megújult és meg is komolyodott a Fiat Linea, de ami a lényeg, hogy utastere és csomagtartója eddig is tágas és hatalmas volt, s ezután is az lesz - relatíve olcsón.

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (16 db)

Combi27 írta: 4 hónapja
Gábor írta: 5 hónapja

Neked fantasztikus tapasztalataid vannak váltóügyben. Esetleg történelmi visszatekintésnek jó lesz a múzeumban:) Ascona, record....itt most 0-3 éves autókról van szó!

Nem tudsz 1-es tenni egy insigniába, vagy egy astra 1.6 turboba???


Előzmények megtekintése

Most mi a probléma?Írtam fiatalabb autóról is véleményt.Sőt a teszteken is sokszor előfordul hogy igencsak fikázzák egyes típusok váltókezelését...Szóval azért most sem olyan tökéletes a technika, és elég gáz hogy némely huszonéves autóban jobb a váltó mit egy maiban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 5 hónapja
Combi27 írta: 5 hónapja

Egy valami biztos tény: Az Opelnál tuti nem tudnak rendes váltót csinálni, csak ritkán....

Volt 2 Ascona B-nk a családba (1978-és egy 79-es).Egyest nem lehetett tenni bennük csak ha állt a kocsi.

Opel Kadett E, ott akadozva kattantak a fokozatok, Corsa B 2db, mindkettőbe nehéz volt a fokozatok között váltani, sokszor elsőre nem is sikerült.Astra F-G, ugyan az amint a Corsa B, Astra H kicsit jobb de még mindig akadozik.

Egy igazán jó Opel váltóval találkoztam, a B Asconámba tettem be, de sajna nem tudom melyik Opelből való volt.Asszem Talán a Rekord 2.3D-ből...5 sebességes volt, és nem a szokásos Opeles "felhúzós" rükverces, hanem erősen balra kellett húzni, majd előre az egyes fokozat felé.Olyan váltóval a mai napig csak egy Mitsu Coltban találkoztam.Pontos, szinte észrevétlenül lehet kapcsolni a sebességeket, nem akad, jó és rövid úton járt, valamint extrém helyzeteket is gond nélkül kezelte (visszaváltás 1-be 40-nél, vagy 2-be 80-nál..se egy reccsenés, se egy akadás)



Amúgy meg minden autóban van valami kicsi jó, és kicsi rossz is :)


Előzmények megtekintése

Neked fantasztikus tapasztalataid vannak váltóügyben. Esetleg történelmi visszatekintésnek jó lesz a múzeumban:) Ascona, record....itt most 0-3 éves autókról van szó!
Nem tudsz 1-es tenni egy insigniába, vagy egy astra 1.6 turboba???

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 5 hónapja

a DI panel mindig benn van a csomagtarómba és egy tarcsi fojtószelepház is. jellemzően 6 évente szarik be a di panel(21 éve csak saabjaim vannak)

A válaszoláshoz belépés szükséges
fonema írta: 5 hónapja
róbert írta: 5 hónapja

Ha annyira szereted az olasz kultúrát, akkor meg kellene jegyezni, hogy az olaszok nem esznek macskát. Ették akkor, amikor mindenki más is ette a lóval, meg a patkánnyal együtt. Vagyis a világháborúban. De ne aggódj, a nagyapád is azt ette.

Ez az egyik. A másik, a cikk tényleg hagy kívánni valót maga után.

A harmadik, valaki meg tudná mondani, miért fagy le mindig a gép, ha erre az oldalra belépek?


Mikor lesz már egy olyan használtteszt, amelyikben kb 250 ezer megtett km után tesztelik az autót. Szerintem ugyanis egy autó minőségét az mutatja a legjobban, hogy 10 évesen 250000-300000 kilóméterrel a háta mögött háby db. eredeti és hány cserélt alkatrész van benne. Nem a 10-20 ezret alig futott gépeket kell elemezgetni...

A válaszoláshoz belépés szükséges
maszkak írta: 5 hónapja
saabracinghungary írta: 5 hónapja

maszkak

a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb


Előzmények megtekintése

Én tudom,hogy az 1.9 es vagyis(a régi 150 le-s az a fiat 16V-ese) a 2000rea a fiat motor,és az új a "dupla" turbós a fiat-é! ezzel tisztában vagyok.a Saab-ban tesztelték le,és az Alfa-ba rakták bele utána. az,hogy a generátor tönkremegy az nem a fiat motor hibája mivel nem minden alkatrésze olasz,illetve fiat fejlesztés,de tény,hogy a dupla turbos változat nagyon jól muzsikál az alfában.a benzines nem a fiat-é ez tény. Amúgy meg boldog karit,és nem kötekedésből írtam. Én szeretem az én autómat,és nekem többet ér mindennél mivel párban cseréltem az izzót 70000-nél,és ez volt amit rá kellett költenem! Ez nem jó szerinted?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 5 hónapja

A Saabokban egy típushiba volt a morűtorjaiknál, mégpedig a DI panel :) Ezt minden Saabos elismeri :)
Maguk a motorok azok jók voltak, az ISUZU kifejezetten jó fejlesztés volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
miki írta: 5 hónapja
saabracinghungary írta: 5 hónapja

maszkak

a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb


Előzmények megtekintése

Egy kis OFF . A SAAB motorokat , pláne a 150-es turbóst kár fényezned , kohótöltelék az ősszes !!

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 5 hónapja

maszkak
a saabnál nincs 1.3 as motor. a saab nak a 2.0 és a 2.3 as benzines motor a saját fejlesztése és ezek a legjobbak a többi máshonnan van pl 3.0 diesel isuzutól az új 2.8 as v6 os a régi 3.0 v6 os benzines meg az 1.9 tid ezek nem saab motorok. saabéknál 3 darab jó motor van ami nem megy tönkre és nem szarik be mint a 3.0 ezres isuzu dízel. a 3 normális motor a 2.0 bnzines turbós a legjobb a 2.3 as benzines turból és az elfogadható az 1.9 dízel takarékos nagy nyomatékú biturbó ám ott típushiba hogy a generátor állandoan szar illetve a turbó csöveit tisztogatni kell mert eldugulnak és megállnak tőle a turbók szóval nem a legmegbízhatóbb

A válaszoláshoz belépés szükséges
maszkak írta: 5 hónapja
saabracinghungary írta: 5 hónapja

a fiattól isten mentsen!!! a volt csajom faterjának doblo ja volt 1.3 diesel. egy igazi rakat sz*r annyit róla hogy meredeken alig bírt felmenni ha tele volt emberrel (7 ülés) akkor fel sem bírt menni a hegyre. kuplung indirekt és autópályán halásosan fos volt 12-130 a végsebessége de ha 7 en ültünk benne akkor max 100 szoval doblot 1.3 motorral senki se vegyen mert az egy nulla autó 0-100 az volt kb 70 másodperc elég siralmas. egy szó mint száz egy akkora fakockába mint a doblo egy minimum 2000 turbódízel való


Előzmények megtekintése

Látom Saab fan vagy. Hát abban is csak Fiat diesel van. Amúgy a Doblo-ról,én is hallottam rosszat,igaz azok postás autók voltak. 1.3-as motor pedig egy nagyon jó konstrukció. Nem hiába veszi sok gyártó,és rakja bele az autójába,ahogy azt tette még a Saab is,amíg májusban be nem csődölt! Azért az megy jobban is,sztem ott más baj lesz!
A másik,hogy ha valaki 1 autóról ítéli meg a márkát,az azért fura. Mert ugye ez az amiért mi Fiatosok ki vagyunk akadva. Vagy ha egy német autót szidunk,mert van az unokatesómnak a szobatársának a barátjának,és akkor az már szar. A lényeg ne 1 autóból ítélkezzünk.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Gábor írta: 5 hónapja

Felesleges volt megírni, nem változtat semmin. Nem olyan rossz a Bravo,mint ahogy írta, Tény hogy van nála jobb,a maga kategóriájában. Szerintem ezt mindenki aláírja. Sokaknak ilyenre van pénzük, aminek ma már örülni kell, sajnos. Nem mindenki fizeti meg a VW felárát. Kicsit más hozzáállás kellett volna, akkor nem sikerül ilyenre a cikk, és nincs szükség erre sem.
Amúgy nagyon várom a H Astra tesztet, mert tetszik az a kocsi és kíváncsi vagyok milyen. DE ha 1.4-es motorral tesztelik, el sem olvasom, azzal nem lehet közlekedni. KÉREM NE OLYAN LEGYEN A TESZ, MINT AZ AUTO BILD EGYIK SZÁMÁBAN. Aki nem tudja Astra H és Golf V. 1.9 diesel és 1.4 benzin. Az első rossz, hogy a diesel drága, volt 1 apró hibája, dieselre jellemző. Bezzeg a golf milyen tökély, persze az 1000 éves 1.4-nek semmi baja. NEm merték jó kis Pd-vel tesztelni 200e km-en keresztül, mert akkor nem nyert volna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kemp elek írta: 5 hónapja
saabracinghungary írta: 5 hónapja

a fiattól isten mentsen!!! a volt csajom faterjának doblo ja volt 1.3 diesel. egy igazi rakat sz*r annyit róla hogy meredeken alig bírt felmenni ha tele volt emberrel (7 ülés) akkor fel sem bírt menni a hegyre. kuplung indirekt és autópályán halásosan fos volt 12-130 a végsebessége de ha 7 en ültünk benne akkor max 100 szoval doblot 1.3 motorral senki se vegyen mert az egy nulla autó 0-100 az volt kb 70 másodperc elég siralmas. egy szó mint száz egy akkora fakockába mint a doblo egy minimum 2000 turbódízel való


Előzmények megtekintése

Nem vezettél Opel Astra 1.2-t.A pótos IFA-t nem lehet vele megelőzni,Budapest belterületen a forgalom tempóját 14 literes fogyasztás árán lehet tartani vele.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kemp elek írta: 5 hónapja

Én a kicsi presztizs =kicsi ár miatt vettem az első Fiatomat.Nem bántam meg.Semmivel sem rosszabbak,mint a többi autó,ugyanúgy vannak hibáik,mint a többinek.21 év után az ötödik Fiatomat hajtom és a következő is az lesz.Vontattam velük szervízbe Opelt,VW-t,Toyotát.

A válaszoláshoz belépés szükséges
saabracinghungary írta: 5 hónapja

a fiattól isten mentsen!!! a volt csajom faterjának doblo ja volt 1.3 diesel. egy igazi rakat sz*r annyit róla hogy meredeken alig bírt felmenni ha tele volt emberrel (7 ülés) akkor fel sem bírt menni a hegyre. kuplung indirekt és autópályán halásosan fos volt 12-130 a végsebessége de ha 7 en ültünk benne akkor max 100 szoval doblot 1.3 motorral senki se vegyen mert az egy nulla autó 0-100 az volt kb 70 másodperc elég siralmas. egy szó mint száz egy akkora fakockába mint a doblo egy minimum 2000 turbódízel való

A válaszoláshoz belépés szükséges
Combi27 írta: 5 hónapja

Egy valami biztos tény: Az Opelnál tuti nem tudnak rendes váltót csinálni, csak ritkán....
Volt 2 Ascona B-nk a családba (1978-és egy 79-es).Egyest nem lehetett tenni bennük csak ha állt a kocsi.
Opel Kadett E, ott akadozva kattantak a fokozatok, Corsa B 2db, mindkettőbe nehéz volt a fokozatok között váltani, sokszor elsőre nem is sikerült.Astra F-G, ugyan az amint a Corsa B, Astra H kicsit jobb de még mindig akadozik.
Egy igazán jó Opel váltóval találkoztam, a B Asconámba tettem be, de sajna nem tudom melyik Opelből való volt.Asszem Talán a Rekord 2.3D-ből...5 sebességes volt, és nem a szokásos Opeles "felhúzós" rükverces, hanem erősen balra kellett húzni, majd előre az egyes fokozat felé.Olyan váltóval a mai napig csak egy Mitsu Coltban találkoztam.Pontos, szinte észrevétlenül lehet kapcsolni a sebességeket, nem akad, jó és rövid úton járt, valamint extrém helyzeteket is gond nélkül kezelte (visszaváltás 1-be 40-nél, vagy 2-be 80-nál..se egy reccsenés, se egy akadás)

Amúgy meg minden autóban van valami kicsi jó, és kicsi rossz is :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
maszkak írta: 5 hónapja

Kedves Kántor István!
Ez a cikk velős volt,odamondós,de sztem egy kicsit szánalmas...Megvédeni a kollégát szép. Sztem aki dicsérte az autót nem azt mondta,hogy tökéletes,hanem,hogy azok a hibák amiket leírt,nem feltétlen így van. Nincs presztízse? Persze,hogy nincs van előítélet! Egyenesfutása bizonytalan?Kormány pontatlan? Melyik autónak jobb? Egy H astra-nak? Az érdekes lenne? Abban talán nem akadna a váltó? Vagy egy Golf-ban minden tökéletes? Egy Toyota-ban (talán ebben kevesebb ) ? Sorolhatnám napokig. Itt az a fájó,hogy a többi gyártóknál ezeket a hibákat feltűnően kevesen veszik észre,pedig bennük van! Lásd Astra G teszt. Én vezettem olyat,és a barátomnak is van 1. Hát a hibákat nem írnám le,mert van neki rengeteg,de istenem minden autónak van! A lényeg,hogy van egy "kis" előítélet az olaszok ellen. Ezt sajnálom mert egy nagyon jó autók,és ami fontos is töredéke a németnek ,japánnak,és azok annyival többet-érzésem szerint-nem érnek.
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Úgy érzem egy kicsit felélesztettük az oldalon a mozgást :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
róbert írta: 5 hónapja

Ha annyira szereted az olasz kultúrát, akkor meg kellene jegyezni, hogy az olaszok nem esznek macskát. Ették akkor, amikor mindenki más is ette a lóval, meg a patkánnyal együtt. Vagyis a világháborúban. De ne aggódj, a nagyapád is azt ette.
Ez az egyik. A másik, a cikk tényleg hagy kívánni valót maga után.
A harmadik, valaki meg tudná mondani, miért fagy le mindig a gép, ha erre az oldalra belépek?

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Mini Cooper S Rauno Aaltonen Edition teszt

Mini Cooper S Rauno Aaltonen Edition teszt 

Rauno Aaltonen 1967-es monte-carlói győzelmének állít emléket a piros-fehérbe csomagolt különleges Cooper S. De vajon mit szól az automata váltóhoz a Raliprofesszor?


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Ford Ranger menetpróba

Ford Ranger menetpróba

Noha egy ideje már nálunk is kapható, most próbálhattuk ki először az új Rangert, és a Ford kőkeményen is kényelmes pickupja meglepően pozitív csalódást okozott.

Még több teszt

FIAT tesztek

Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Lengyel hétvége: a legolaszabb lengyel, Fiat 132 teszt

Lengyel hétvége: a legolaszabb lengyel, Fiat 132 teszt

A 125-öst Olaszországban 1972-ben váltotta a 132-es, Lengyelországban 1974-től készült. Ilyet vezettünk.


Fiat Dobló Panorama 1.6 Mjet Emotion teszt

Fiat Dobló Panorama 1.6 Mjet Emotion teszt

Hét ülést és csöppnyi poggyászteret vagy öt ülést és óriási csomagteret egyaránt adhat a Fiat Dobló, melyet legésszerűbb motorjával kaparintottunk próbára.

Fiat Scudo 2.0 Mjet Executive teszt

Fiat Scudo 2.0 Mjet Executive teszt 

Gazdag alapellátmányával furgonként és egyterűként is helytállhat a Scudo. Összességében mégis melyik skatulyába illik jobban?

FIAT 500C 1.3 MJet Lounge teszt

FIAT 500C 1.3 MJet Lounge teszt

Extra méretű napfénytetővel faragtak nyitott autót a FIAT 500-ból. A végeredmény egy nem teljes értékű kabrió, de ez így van jól.

Még több FIAT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Több mint 4 éves útlezárás kapcsán faggattuk az illetékeseket

Több mint 4 éves útlezárás kapcsán faggattuk az illetékeseket

2 napja – Sztori

Budapesten még 2008 márciusában zárták le a Keleti pályaudvar Thököly út felőli részét. Átadása már 2 éve csúszik. Vajon mikor lesz kész?


Láthatatlan autók Magyarországon

Láthatatlan autók Magyarországon

2 napja – Sztori

Válság ide, kis piac oda, az új modellek előbb-utóbb nálunk is viszonylag szép számban fogynak és észrevehetőek az utakon. Vagy nem. Listán a láthatatlan autók.


Drift OB: nagypályások csatája következik

Drift OB: nagypályások csatája következik 

3 napja – Sztori

A 2012. évi Hell Energy Országos Drift Bajnokság második felvonása következik május 27-én. A helyszín nem más, mint a máriapócsi RabócsiRing.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT BRAVO 1.6 Mjet Dy...

Ár: 2.390.000 Ft

Évjárat: 2009 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FIAT BRAVO 1.2 80 16V SX

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 2001 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT BRAVO 1.2 80 16V...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 2001 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó