0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mennyiért adnak ma jogosítványt?

Mennyibe kerül a jogosítvány?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jogosítványt gyorsan, nálunk a legolcsóbban! - valahogy így hangzik az autósiskolák reklámszlogenje, ám a legtöbb tanuló a végén meglepődik, mert magasabbak a költségek, mint amire számítani lehetett.

Egyszerű kis plasztiklap a jogosítvány, de hatjegyű összegbe kerül, hogy a nevünk szerepeljen rajta

Egyszerű kis plasztiklap a jogosítvány, de hatjegyű összegbe kerül, hogy a nevünk szerepeljen rajta

Az autó hétköznapjaink szerves része, mind a privát életünkben, mind a munkánkban. Manapság például egyre gyakrabban olvasni a különféle álláshirdetésekben, hogy egy-egy munkakör betöltésének alapfeltétele a B kategóriás, azaz személygépkocsira, illetve 3,5 tonna össztömegig tehergépkocsira érvényes jogosítvány. Kellemetlen, ha egy kedvező lehetőségtől olyan banánhéjon elcsúszva esünk el, hogy nincs a zsebünkben a rózsaszínű kis plasztikkártya, illetve fejünkben, kezünkben, lábunkban az autóvezetés tudománya. De vajon mennyibe is kerül megszerezni mostanság a jogosítványt? Tízezrekbe? Százezrekbe? Ennek néztünk utána. Az alábbiakban felvázoljuk, milyen hosszú az út a beiratkozástól a forgalmi vizsgáig, és legfőképpen mikor, mennyit kell fizetni.

Csoportosan zajlik az elméleti képzés

Csoportosan zajlik az elméleti képzés

A képzés menete iskoláktól függetlenül szabályozott. A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének, illetve vizsgáztatásának részletes szabályairól a 24/2005. (IV. 21.) GKM rendelet határoz – aki szereti a jogi nyelvet, ide kattintva letöltheti a nevezett jogszabály hatályos változatát. A beiratkozás után először elméleti oktatást kapnak a tanulók, ennek időtartama 28 óra, az órák 45 percesek, és három, vizsgával számon kért tantárgy van: KRESZ ismeretek, szerkezeti és üzemeltetési ismeretek (a köznyelvben ez a műszaki), valamint vezetési elmélet. A tanfolyam díja intézménytől függő tétel, találtunk 20, de 60 ezer forintos ajánlatot is, az átlag 30 000 − 35 000 forint környékén húzódik, a vizsgadíj azonban egységesen 4 600 Ft – ha a vizsga nem sikerül, a további próbálkozás természetesen pótdíjas. Mielőtt autóba ülnénk, kötelező elvégezni az elsősegély-nyújtási tanfolyamot (ez jelenleg 6 000 Ft), ebből vizsgát kell tenni (újabb 5 500 Ft), és fizetni kell az orvosi alkalmassági vizsgálatért is (6 800 Ft), amelyet vagy helyben, az autós iskolában, vagy a körzeti orvosnál lehet elvégeztetni.

Ideális esetben zárt tanpályán teszi meg első métereit a kezdő vezető, de sok magánzó oktató a lakótelepi parkolókat részesíti előnyben a rutin oktatásánál

Ideális esetben zárt tanpályán teszi meg első métereit a kezdő vezető, de sok magánzó oktató a lakótelepi parkolókat részesíti előnyben a rutin oktatásánál

Az első akadály sikeres vétele alapfeltétel a továbblépéshez, amely szakszerű elnevezéssel járműkezelés, viszont mindenki rutinként ismeri. Az autóban eltöltött idő kötelezően 30 óra (1 óra = 50 perc). Ebből 9 óra alatt tanpályán kell elsajátítani a járművezetés alapjait, mint indulás, megállás, kormányzás, fékezés, parkolás. Akinek van némi érzéke, igazából ennyi idő alatt is eljuthat arra a szintre, hogy rutinvizsgára mehessen − ez a KRESZ vizsgához hasonlóan szintén követelmény a forgalomban, közúton tanuláshoz, a díja pedig 4 700 forint -, de a tanulók zöménél plusz órákra van szükség, amelyek nem szerepelnek a sztenderd árajánlatokban. Ha megvan a rutin, kezdődhet a forgalmi gyakorlat, aminek ugyancsak van előírt forgatókönyve: itt 20 órát kell minimum vezetni, ebből 14 órát városban, 4 órát országúton és 2 órát éjszaka. (Kérjük mindenki mellőzze a hangos kacagást! − a szerk.) Ez a rutinnal együtt összesen 29 óra, a fennmaradó idő (1 óra) a forgalmi vizsgára megy el, melynek költsége 11 000 Ft. Természetesen itt is szükség lehet pótórákra, és ez nagymértékben növelheti a jogosítvány megszerzésének költségét – az árkörkép során 1 800 és 3 900 Ft közötti óradíjakkal szembesültünk.

Mivel a jogosítvány megszerzése drága mulatság, egyre több iskola próbál extrákkal kedveskedni a tanulóinak: a vezetéstechnikai tanpályán gyakorlás azonban nem csak ügyfélszerző fogás, hanem rendkívül hasznos is

Mivel a jogosítvány megszerzése drága mulatság, egyre több iskola próbál extrákkal kedveskedni a tanulóinak: a vezetéstechnikai tanpályán gyakorlás azonban nem csak ügyfélszerző fogás, hanem rendkívül hasznos is

Akinek nagyon nem megy a kuplung és a manuális sebességváltó kezelése, kérheti, hogy automata sebességváltós kocsin tanulhasson, illetve vizsgázhasson. Ezt majd bejegyzik a jogosítványba, mint kitételt, és az illető csak automataváltós járművel vehet részt a forgalomban. Később bármikor lehetőség van „teljes értékű” jogosítvány megszerzésére, csak utólagos rutin és forgalmi vizsgára van szükség kézi váltós autóval (a gyakorlati órák száma nincs minimalizálva), és ha sikeres a megmérettetés, az új kártyán már nem lesz rajta a kitétel. Az automataváltós tanulóautók óradíjai általában 20-30 százalékkal magasabbak, de ez nem általános tendencia, iskolától, oktatótól függ.

Sok a türelmetlen ember, így az ő kedvükért, emelt árakon, léteznek intenzív, sőt expressz képzések is

Sok a türelmetlen ember, így az ő kedvükért, emelt árakon, léteznek intenzív, sőt expressz képzések is

A megkérdezett autósiskolák munkatársai egyöntetűen arról számoltak be, hogy a legtöbben „villámtanfolyamot” szeretnének, jogosítványt akár egy hónap alatt. Ennek elviekben nincs akadálya, mi is könnyen találtunk 4 hetes képzést (1 hét elmélet, 3 hét vezetés), ám az oktatók pontosan tudják, hogy az idő pénz, így ezeknél az ajánlatoknál eleve magasabb, közel 30 százalékos a felár egy kényelmesebb, akár négyszer hosszabb tanfolyamhoz képest. Azonban minden esetben pillanatok alatt fejre állhat a világ, ha kiderül, a tanulónak nem elegendő a minimális vezetési órakeret, és ketyegni kezdenek a rutin és/vagy a forgalmi képzés pótdíjai. Ha 2 500 forinttal számolunk, ami igencsak reális összeg, plusz 20 óra már 50 ezer forinttal karcsúsítja a tárcát.

B kategóriás jogosítvány megszerzésének kalkulálható költségei*

Elméleti tanfolyam (28 óra) 20 000 − 60 000 Ft
Elméleti tanfolyam vizsgadíja 4 600 Ft
Elsősegély tanfolyam 6 000 Ft
Elsősegély tanfolyam vizsgadíja 5 500 Ft
Orvosi alkalmassági vizsgálat 6 800 Ft
Vezetési gyakorlat (30 óra) 52 000 − 117 000 Ft
Járműkezelés (rutin) vizsga 4 700 Ft
Forgalmi vizsga 11 000 Ft
Jogosítvány kiállítása (okmányiroda) 4 000 Ft
Összesen 114 600 − 219 600 Ft

*: pótvizsgák és plusz óradíjak nélkül

Tekintettel arra, hogy komoly összegekről van szó, az autósiskolák különféle kedvezményekkel próbálnak a tanulókra hatni, hogy az ő szolgáltatásukat vegyék igénybe. Részletfizetés szinte mindenhol lehetséges, tehát megoldható a költségek apránként fedezése, de van olyan is, hogy profi vezetéstechnikai centrumban gyakorolhatnak a leendő autósok, amely szolgáltatásért nem kell külön fizetni, mert az része a képzésnek.

Ez is érdekes lehet:
 

Típustörténet: a Hódgép Puli rövid tündöklése és bukása

Ő lehetett volna a hazai járműgyártás első számú exportslágere, helyette csúnya lebőgés lett...

Villámpróba: Porsche 911 Carrera 4, 1990

Egy Porsche 911 mindig érdekes, egzotikus, vonzó. Főként az, ha Carrera 4. A próbált példány...

Győri Audi limuzinokat kap a rendőrség

Hazai autóban eddig csak Opel Astra F-ben és Suzukiban ülhettek a zsaruk, ám hamarosan győri...

Ismét teszteltük a Michelin és a Continental téli abroncsait

Hova lett a két prémium abroncs előnye a műgyantán? Erre kerestük a választ, miután lezajlott...

Használtteszt: az ELMŰ elektromos Puli 2E típusú magyar miniautója 1993-ból

Járműtörténeti ereklye, technikai érdekesség, meg emlék a hazai járműgyártás bukdácsolásáról...

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes...

BMW X4 xDrive 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal...

Besokallt a sofőr, tóba repült egy Ferrari F430 Spider

A 36 éves vezető elvesztette uralmát az olasz paripa felett, és egy útszéli tóba szállt a ménessel...

A Renault kétütemű kéthengeres dízelmotorral rukkolt elő

A Renault technikai konferenciáján egy sor olyan új technológiát mutattak be, amely a jövő szempontjából...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (17 db)

Pitty írta: 2011 szeptember 19., hétfő 19:52:29

A kurva anyjukat! Mindent meg kéne tenni azért, hogy ezeket a barmokat kirúgják és soha többet ne oktathassanak, vagy vizsgáztathassanak!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 szeptember 19., hétfő 13:36:32
Janek írta: 3 éve

Ez nem kívánságműsor! Sajnos aki nem képes (alkalmas) hogy elsőre megértsen és gyakorlatba fektessen tudást, annak sokat kell fizetni.


Előzmények megtekintése

Sajnos itt valóban nem kívánságműsorról van szó: nem az a kérdés, hogy akar-e fizetni, hanem hogy mennyit!
Függetlenül attól, hogy tud, vagy sem, ahhoz,hogy átmenjen tejelni kell...!

A válaszoláshoz belépés szükséges
zoo írta: 2011 szeptember 19., hétfő 09:40:41

Amiről nem szól a cikk: oktató vizsga előtt bejelenti x ezer Ft lesz a vizsga pluszban (a vizsgabiztos részére), ha egyáltalán eséllyel akar indulni... Ismerősnek szemtől szembe közölték hogy ha nem, akkor kár is nekimenni a vizsgának. Jah, és ez csak a beugró volt, utána még simán megbukhat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Törölt felhasználó írta: 2011 szeptember 17., szombat 21:02:54

Kedves po69 ! Az érvényben lévő szabályozás értelmében már nem kötelező az írni-olvasni tudás! ( lehet, hogy ez elsőre hihetetlenül hangzik.) A vizsgázó a vizsga megkezdése előtt ezt jelzi a vizsgaelnöknek, és kérheti az ennek megfelelő vizsgáztatását.
Egy-két jótanács:
Itt is, mint mindenhol érvényes az olcsó húsnak híg a leve elmélet.
De, ha van hivatásos sofőr a családban, a tanulóval egyeztetve, hogy hol tartanak, a gyakorlati oktatásban, KÖZFORGALOM ELÖL ELZÁRT MAGÁN ÚTON ( Tsz-út, gyárakon-üzemeken belüli terület,stb) gyakorolhatnak jogszerűen, súlyos ezreket megtakarítva. Itt kizárólag a jármű kezelésére gondolok, mert pl. egy szabályos elindulást egy 30 éve vizsgázott biztosan nem tud produkálni.
A "villám" tanfolyamok velejárója a villám felejtés is, ami sikertelen vizsga esetén adja ki magát, a harmadik vizsgára a tanuló szinte mindent elfelejtett. Kerüljük az ilyen ajánlatokat. Az anyag elsajátítása minimum 2-3 hónapot vesz igénybe.
Szintén kerüljük a közúton tartandó magán oktatásokat. Ezért jobb esetben is legalább feljelentés és büntipont jár az önjelölt "oktatónak" és minimum 3 hónap vizsgától való eltiltás a padavannak. Ami együttjár részéről a teljes felejtéssel is.
A sikeres gyakorlati vizsgaeredménnyel még nem lehet közúton vezetni!!!!!!! Kerüljük el, hogy mire legyártja az okmányiroda az új jogsit, mindjárt le is kelljen ott adni!
A frissen vizsgázott sofőr először még szülői vagy tapasztalt felügyelete mellett vezessen. A használható gyakorlati tudás megszerzése legalább egy-két évbe kerül. A két évig kezdő jogosítvánnyal kerüljön minden szabálytalankodást, utánfutó vontatást, mert pillanat alatt begyűjtik a jogsiját és kezdheti előröl.
És még valami. Minden tárgyból több bukás esetén érdemes elgondolkodnia a növendéknek, hogy tényleg akarja-e ezt a jogosítványt. Elhalasztani, a vizsgát, félretenni egy későbbi időpontra még mindig jobb, mint az első héten balesetet szenvedni. Valószínű, hogy a fiatalok itt találkoznak először ebben a modern világban azzal, hogy a GAME OWER a közlekedésben valóban a játék befejezését jelenti. Örökre. Itt az F2-vel nem lehet új életet kérni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pitty írta: 2011 szeptember 17., szombat 11:28:23

Egy kis adalék, az eddigi hozzászólásokhoz. Tavaly, jelentkezni akartam szakoktatói tanfolyamra. Amikor megtudtam, hogy nagyjából 1.000.000, azaz egymillió Ft-ba kerül, gyorsan letettem róla. Mennyi idő alatt is jön vissza ez az ár?

A válaszoláshoz belépés szükséges
po69 írta: 2011 szeptember 17., szombat 03:58:51

Nagyon sok homfitársunk írni olvasni nem tud, iskolába sem járt, de szerzett jogosíványt! Korupció és hamisítás! A rendőr egyik esetben sem tud, vagy akar intézkedni. Jellemzően fekete BMV, Mercedes sötét ablakokkal, sötét napszemüveg, vagy és repper kapucni. Rendőrnek túl sok probléma! Félelmetes!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Árpád írta: 2011 szeptember 16., péntek 21:49:53

Budapesten az oktatók nem kapnak a munkájukért 2500 Ft-ot ezt mindeki tudja, Még a tanulók is; és simán elfogadják, hogy az ötven perces óra helyett 25-30 percet vezetnek. A tanulók nagyobb része meg is érti, hogy 1200-1500Ft ból nem lehet többet kihozni.
Amennyiben az üzemanyag árak emelkednek - ami több mint, valószínű -, akkor a gyakorlati oktatás is távoktatás lesz.
Sajnos a Nemezti Közlekedési Hatóság nem írja elő oktatás-képzési engedélyek feltételei között, hogy minimum milyen áron lehet gyakorlati órát vállalni. Ezért az iskolák kölönböző trükköket alkalmazva csalják magukhoz a tanulókat, de lényegében Kedves Tanuló mindegy, hogy melyik iskolát választod, az oktatód nem tudja helyetted kifizetni a tandíjad.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Janek írta: 2011 szeptember 16., péntek 17:54:43
Törölt felhasználó írta: 3 éve

"...és mennyit kíván áldozni arra, hogy biztosan átmenjen a vizsgán...?!"


Előzmények megtekintése

Ez nem kívánságműsor! Sajnos aki nem képes (alkalmas) hogy elsőre megértsen és gyakorlatba fektessen tudást, annak sokat kell fizetni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Janek írta: 2011 szeptember 16., péntek 17:52:39
Attila írta: 3 éve

Tudom, hogy lehetetlen mert a gazdasági helyzet olyan amilyen, de legalább 5000Ft/óra lenne az a minimum amiért normális, nyugodt és nem rohanó képzést lehet kapni.



A 2500Ft-os sőt ez alatti óradíjból nem lehet kijönni a pénzből, ergo nem kaphat a tanuló teljes értékű képzést. A taxis a saját autóját vezetve ezért elvisz 10-15 km-t átlag 20 perc alatt.



Mit is ér ma 2500Ft az oktatásban?

Megtesz mondjuk az oktató autó 15-20km-t amit egy nem feltétlenül ügyes ember vezet, és ott ül az oktató 50 percet. Tehát a 2500 üzemeltetésre elmegy, de akkor miből jut óradíjara az oktatónak.....!!!



Szóval ne álmodozzon senki, hogy puszira társadalmi munkában fogják oktatni.



Nevezhetjük bátran beszerzési ár alatti értékesítésnek az alacsony óradíjakat. Hasonló eseteket a multiknál büntetni igyekszik a hatóság de itt, különböző gazdasági és társadalmi okok miatt inkább nem meri ellenőrizni az alacsony árak realitását, tarthatóságát és hagyja, tűri a kialakult helyzetet.



Azt már meg sem merem említeni, hogy valójában nem is vezetni kell megtanulni, hanem közlekedni!!! ...


egyet értek, bár nekünk pont köztes árú volt egy vezetési óra, pontosan 3500Ft. Sajnos az a helyzet hogy sokan örülnek ha sikerül kinyögniük egy jogsira valót, és még nem is sejtik hogy meg is bukhatnak valamelyik vizsgán, ami + pénz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Janek írta: 2011 szeptember 16., péntek 17:48:14
obsitos írta: 3 éve

Fincsi ötletek, üdülőövezetben lakom 17 éve, BÁRMIKOR előbukkan gyerek-kutya- lovas emberek(!) mindenféle méretű járművek, akik NINCSENEK tisztában még azzal sem, hogy földútról a szilárd burkolatú útra való ráhajtáskor elsőbbséget kell(ene) adni !!!

Csak tessék máshol gyakorolni, könyörgöm !!!


Hidd el nem fognak máshol gyakorolni, mivel csak azzal vannak tisztában hogy hol nem látja őket rendőr.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

Dizájnból jeles, a többi meg úgysem számít - Citroën DS5 teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja, úgyis a formáiért fogja megkedvelni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Hirdetés

ALFA ROMEO tesztek

Szűz, mégis dögös: Alfa Romeo Giulietta teszt

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive teszt

Századik születésnapja tiszteletére felélesztette a legendás típusnevet az Alfa Romeo. Giulietta még szűz volt ezen az első randevún.


Alfa Romeo GT teszt

Michelangelo öröksége

Nem egy friss modell, ám remekbe szabott formatervével az utakon még mindig különlegességnek számít az Alfa Romeo megigéző szépségű GT kupéja.


Alfa Romeo 159 teszt

Nemzetközi turizmus

A 159-es kombi 2006 tavasza óta gazdagítja az utcaképet. Apró módosítások kapcsán most újra a tesztflottában. 1,9-es dízellel és 19-es kerekekkel.


Alfa Romeo Mito 1.4 Turbo 155

AMitol döglik a légy...

Az Alfa Romeo a legjobb úton a túlélés felé, még néhány, a Mitóhoz hasonló remek ízléssel eltalált modell, és a Cuore Sportivo végleg lekapcsolható a pacemakerről.


Alfa Brera 2.4 JTDM

Urak sportja

Dízelmotorral teszteltük az egyre inkább magára találó milánói márka csúcs-sportkocsiját.

Még több ALFA ROMEO teszt

Címlapon


Friss cikkek

Visszapillantó: 30 éves a Saab 9000

Szentségtörő kocka: 30 éves a Saab 9000 Videó

10 órája – Sztori

Nem gengszterautó, de mivel nem is német, az értékvesztése hatalmas. Legenda a csereszabatos Croma ajtókról és a svédek elamerikásodásáról.


Sirályszárnyas Mercedes egy kubai erdő széléről az új Degler Kuba naptárban

Ez talán 2015 legmenőbb autós naptára Videó

21 órája – Sztori

Kuba elszigeteltsége okán évekig nem érkezett új autó az országba. A Degler naptár képei közt azonban van, ami túlmutat ezen a sablonon.


Burt Reynolds egykori Pontiac Trans Amje bőven túlteljesítette a licitet

112 millióért ment el a Bandita Trans Amje Videó

Tegnap – Sztori

20 millióra tartották, erre 112-nél állt meg a licit. A Pontiac Trans-Am nem az, csak olyan, mint ami a Smokey és a Banditában szerepelt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO 147 1.9 JTD 16V Distinctive

ALFA ROMEO 147 1.9 JTD...

Ár: 990.000 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 164 3.0 Q4 V6 24V Super RITKASÁG!

ALFA ROMEO 164 3.0 Q4...

Ár: 1.370.000 Ft

Évjárat: 1994 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 147 2.0 T. Spark Selespeed NAVI+AUTOMATA!+BŐR!

ALFA ROMEO 147 2.0 T....

Ár: 990.000 Ft

Évjárat: 2003 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó