Végre itt van a Gymkhana 8 – ez most telitalálat lett
Ken Block most Dubajban játszott a Fiestával
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ha az eddigieket már untuk, a nyolcadik részt akkor is megéri megnézni Ken Block Gymkhana sorozatából. Nagyszerű kameramunka és a határok feszegetése jellemzi.
Természetesen főszerepet kaptak az egyedi dubaji rendőrautók is, amik az egész filmet végigkísérik
Minden autófanatikus ismeri Ken Block profi videóit, amiben szeretett Fordjaival (korábban Subarukkal) játszadozik mindig. Mára Block neve összeforrott a Ford Performance-szal, most pedig legújabb közös munkájuk gyümölcsét élvezhetjük. Ugyan a gymkhana, mint sportág ezeknek a videóknak köszönheti villámgyors felfutását, az utóbbi 2-3 rész nem volt nagy durranás. A kameramunka és a rendezés azonban profi volt, ezt meg kell hagyni. A mostani rész azonban Dubajban játszódik. Ott pedig a pénz nem nagyon számít. A kis Fiesta is kapott egy új, csillogós, napfényben aranyszínben pompázó dekort – az arab világ hangulatáért.
Az ázsiai világhoz igazított dekorral feszített a Fiesta Dubajban
Miután Block bácsi kiterel egy oroszlánt az anyósülésről, felbőg a rallycrossos, 600 lóerős Ford Fiesta ST motorja, és egy olyan világba csöppenünk, ahol újraélhetjük gyermekkori autósjáték élményeinket. Zseniális, mikor az autópályán felsorakoznak. Tiszta Need for Speed. A filmbe egyébként zseniálisan beleszőtték az új Ford modelleket. Többször jelenik meg előtérben, háttérben az új Focus RS és egyszer a Ford GT is. Azt is tudjuk, hogy Block bácsi szeret olyan dolgokat körbedriftelni, amik mozognak közben. Itt előkerült egy újabb modell, a Ford F-150 Raptor terepjáró, de lévén, hogy Dubajban játszódik, ezzel nem elégedtek meg. Elővettek a reptér hátsó sarkából egy koszos Boeing 747-200-ast (ami egyébként repülős berkekben igazi kincs), a többit pedig árulja el maga a videó. [BANNER type="1"] Csupán pár órája van fent a Youtube-on, de cikkünk írásakor már 800.000-en látták. Hát mi ez, ha nem marketing.


Nagyon jól vezet Ken Block, semmi kétség, meg látványos, csak egy kicsit már sok.
A rally hőskorának versenyzőihez képest, ahol tényleg versenyeztek, megvoltak a szponzorok, felmatricázták a gépet, és abból volt a csapatnak pénze. Oké, hogy gymkhana, meg minden, de ez a sok hatásvadász videó már inkább a ripacskodás kategória. Félreértés ne essék, nem nézem le, sőt igen is jó pilótának tartom, de ez már tényleg egy kicsit sok, ahogy tolják az autó/autósport kedvelők képébe.
Oroszlán?