Modern kocka – újjászületett a Land Rover Defender
Bemutatták a Land Rover Defender új generációját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Defender név csak az 1980-as években érkezett, ám a Rover első terepjárója, a Willys Jeep leszármazottjaként már 1948 óta az igazi terepjáróra vágyók egyik kedvence. Mostantól pedig a legmodernebb technikával hódít.
Önhordó kasztnit kapott az új Defender. Talán kevesen tudják, de az elsőt Jeep alvázra tervezték
A kockaszerű dizájn megmaradt
A 110-es egyébként 4,76 méter hosszú (tengelytávolsága 3,02 m), míg a 90-es változat csak 4,32 méter hosszúságú és a tengelytávolsága 2,59 méter, viszont légrugókkal is rendelhető. Ám mindkettőnek 291 mm a szabad magassága és 900 mm a gázlómélysége, a terepszögeik pedig 38, 28 és 40 fokosak.
A D7x alumínium platform háromszor szilárdabb, mint a korábbi, alvázas konstrukció
Négyféle stílusban (Explorer, Adventure, Country és Urban) kínálják majd az új Defendert











