AUDI A5 (2016 − )

Névjegy

Benzin:

5 fajta motor

145-453 LE

1798-4163 cm³

2 féle karosszériával

Dízel:

3 fajta motor

144-274 LE

1968-2967 cm³

2 féle karosszériával

Pozitív

Elegáns megjelenés, minőségi anyagok, Virtual cockpit, erős alapmotor, quattro hajtás lehetősége, modern beltér, sportos vezethetőség

Negatív

Alapból elsőkerékhajtás, kézi váltó nincs összkerékhajtáshoz, csomagban kapható extrák, magas ár

Összértékelés

4,5

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Tágas utastér, hátul két személy elfér, lábterük is van elég, csomagtere 10 literrel nagyobb az elődnél. Az alapkivitelű üléseknek nincs tartásuk és korlátozottan állíthatóak, az S Line sportülések tartása remek, bár alsó pozíciójuk is kicsit magasan van. A kidolgozás remek, a részletek szépek, az anyagok jók, díszítést inkább alumíniumból vagy szálcsiszolt műanyagból kapunk, zongoralakk nincs.

Különleges felszereltség

A Virtual Cockpit névre keresztelt 12,3 colos műszeregység nem csak látványos, hasznos kiegészítő is. Nem csak a műszerek méretét állíthatjuk kedvünkre, akár teljes egészében navigációt is mutathat, valamint menetadatokat és a multimédiás középső kijelző főbb funkcióit is.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Sportos kupéhoz illően az erősebbik 2.0 TFSI-t jó szívvel ajánljuk. E mellé már érdemes quattro hajtást is rendelni, lendületesen könnyedén mozgatja a kupét, hangja szép, bár nem elég erőteljes. Fogyasztása normál használat mellett kedvező, még forszírozott menetben is alig megy 10 liter fölé.

Vezethetőség, menetkomfort

Sportos, határozott, feszes, kormányzása könnyű még dinamic üzemmódban is, a duplakuplungos S tronic automataváltó villámgyors és a kormány mögötti fülekkel is vezérelhetjük. Összességében jó élmény vezetni, mindenki könnyedén boldogul az erősebb verziókkal is.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Kezdő ára elég magas, az extrákkal ez hamar tovább növelhető, főleg, hogy több mindent csak csomagban kaphatunk. Mindegyik motor fogyasztása kedvező, akár dízellel is kérhető.

Biztonság

Vezetéstámogató rendszerei a legmodernebbek, adaptív tempomat mellett sávtartó, ráfutásra figyelmeztetés és vészfékező asszisztens is helyet kap, köszönhetően az első lökhárító két oldalára épített Long Range Radarnak, de ultrahangos szenzorok is vigyáznak a holtérben érkezők miatt.

AUDI A5 (2007–)

Általános információk
Átlagos életkor
8 év
Átlag km
88.308 km
Adatlapok száma

Osztályzat (13 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
4,4 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (862)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1483)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (3)
  • BMW (1762)
  • CADILLAC (11)
  • CHEVROLET (464)
  • CHRYSLER (234)
  • CITROEN (1552)
  • DACIA (257)
  • DAEWOO (751)
  • DAIHATSU (90)
  • DODGE (22)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2620)
  • FORD (3399)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1319)
  • HYUNDAI (441)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (58)
  • JEEP (51)
  • KIA (378)
  • LADA (569)
  • LANCIA (212)
  • LAND ROVER (97)
  • LEXUS (98)
  • LOTUS (4)
  • MAHINDRA (3)
  • MARUTI (42)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (901)
  • MERCEDES-BENZ (1185)
  • MG (8)
  • MINI (22)
  • MITSUBISHI (765)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (971)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5470)
  • PEUGEOT (2021)
  • POLSKI FIAT (101)
  • PORSCHE (40)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3195)
  • ROVER (291)
  • SAAB (193)
  • SEAT (1160)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2053)
  • SMART (75)
  • SSANGYONG (46)
  • SUBARU (161)
  • SUZUKI (3357)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2071)
  • TRABANT (183)
  • VOLKSWAGEN (3700)
  • VOLVO (745)
  • WARTBURG (134)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
  • FORD (USA) (1)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

AUDI A5

(2007– )

13 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (4,0)
Véleményezze Ön is autóját!

AUDI A5 (2007–) képekben

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRpJmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDcmZXZqYXJhdF9pZz0yMDE3
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRpJmV2amFyYXRfdG9sPTIwMDcmZXZqYXJhdF9pZz0yMDE3

AUDI A5 modelltörténet

  • 2016 -ban érkezett az A5 második generációja, az új A5 már a Volkswagen újabb moduáris platformjára, az MLB-re épül, hagyományosan hosszmotoros elrendezéssel, de alapkivitelében elsőkerékhajtással. Az A5 és S5 együtt jelent meg, előbbit alapból 2.0 TFSI motor hajtja 190 lóerővel, ebből van erősebb 252 lóerős is, de ugyanekkora dízel is elérhető 190 lóerővel. Az S5 3,0 literes V6-os duplaturbós motort kap. Mindegyikhez rendelhető a TT-ben bemutatkozott Virtual Cockpit elnevezésű digitális, 12,3 colos műszeregység. Teljes egészében képes mutatni a navigációt, változtathatjuk rajta a műszerek méretét és a főbb információkat kipakolhatjuk rá, a középső kijelző nem is fontos, de mégis megmaradt fixen. Az MMI új kezelőfelülete egyszerű és ösztönösen kezelhető, az ergonómia tökéletes odabent, a beltér egyébként teljes egészében az A4-et idézi. 7 fokozatú duplakuplungos, villámgyorsan váltó automata szerkezetet kap, quattro hajtás esetén mindenképp. Sportos, de inkább hétköznapi hangolású autó, hely van benne, hátul sem tragédia, csomagtere kupésan tágas, jó utazóautó.

AUDI tesztek

Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic teszt

Szabad egy táncra? - Audi A5 Coupé

Egy Audi ezüst, vagy fekete, legalábbis a legtöbb vélemény szerint. Az új A5 Coupé viszont így vadító. Tangóvörös fényezése és az erősebbik kétliteres turbós benzinese együtt ütős párosítás.


Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Még több AUDI teszt

Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA H 1.4 Essentia

OPEL ASTRA H 1.4 Essentia

Ár: 1.349.999 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 1.9 PD TDI Ambiente

AUDI A3 1.9 PD TDI Amb...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2001 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL KADETT 1.4 LS Roncsautó beszámitás!

OPEL KADETT 1.4 LS Ron...

Ár: 188.000 Ft

Évjárat: 1991 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FIESTA 1.3 Comfort Klíma

FORD FIESTA 1.3 Comfor...

Ár: 320.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 3.0 V6 TDI quattro A4 3.0 V6 manuál váltó

AUDI A4 3.0 V6 TDI qua...

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

DACIA LOGAN 1.4 Laureate

DACIA LOGAN 1.4 Laureate

Ár: 333.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

BMW 316i

BMW 316i

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FIESTA 1.3

FORD FIESTA 1.3

Ár: 495.000 Ft

Évjárat: 2001 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ C 200 CDI Elegance

MERCEDES-BENZ C 200 CD...

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL CORSA C 1.0 12V Comfort Eco Easytronic

OPEL CORSA C 1.0 12V C...

Ár: 398.000 Ft

Évjárat: 2003 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó