0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Fura villanymotor Ausztriából

200 kilométert is elmegy a Johammer J1

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ára miatt aligha lesz sláger az osztrák Johammer J1 elektromos robogó, de motorhoz mérten kedvező a hatótávja és kétségtelenül van stílusa.

%KA%Rossz szóviccként úgy is fogalmazhatnék, hogy „ha kéne egy jó Hammer, itt a Johammer”%KA%

Rossz szóviccként úgy is fogalmazhatnék, hogy „ha kéne egy jó Hammer, itt a Johammer”

Mielőtt bárki kritikával illetné a Johann Hammerschmidt nevéhez fűződő Johammer J1 villanyrobogót − innen a szomszédos Ausztriából − érdemes tudni, hogy Red Dot dizájndíjat nyert tavaly. Az alumínium vázra épülő és műanyag karosszériaelemeket hordozó kétkerekűnek mégsem ez a legfőbb érdeme, hanem hogy 200 kilométer hatótávolságú változatban is kapható. A 16 lóerős tartós és 21 lóerős legnagyobb teljesítményű robogó tartalmaz néhány egyedi megoldást, és akkumulátora is saját gyártmány.

%KA%Elektronika korlátozza 120-as tempóra a Johammer végsebességét. Többet tud, mint a Schwalbe, vagy akár az Alta, de az ára is húzósabb%KA%

Elektronika korlátozza 120-as tempóra a Johammer végsebességét. Többet tud, mint a Schwalbe, vagy akár az Alta, de az ára is húzósabb

A drágább Johammer J1-be épített 12,7 kWh-s akkumulátorra legalább 100 ezer kilométeres élettartamot és legfeljebb 20 százalékos kapacitáscsökkenést ígér a gyártó. A töltési idő ennél sem több 3,5 óránál, sőt a feláras töltővel 80 percre csökkenthető. Ám ez a 200 kilométer hatótávú modell már eleve bő 600 ezer forinttal drágább a 150 kilométert tudó alapváltozatnál, amelynek ára kicsivel 7 millió forint fölött indul.

Ez is érdekes lehet:
 

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Ismét tombol a BMW-tipró

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Nappaliban tartott Nissan 240SX, 33 millióért

Először az autószalonokat járta, majd kártérítettek vele, hogy aztán egyedi felniket kapjon és...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Tizenkettő írta: 8 hónapja

Hirtelen azt hittem valami kecskén ül valaki.....

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

21 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

2 napja – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW I3 REX (Automata) KOMF.BEJUTÁS - HARMAN/KARDON

BMW I3 REX (Automata)...

Ár: 9.590.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/elektromos

BMW I3 REX (Automata) HARMAN KARDON FÉLBŐR NAVI

BMW I3 REX (Automata)...

Ár: 7.985.000 Ft

Évjárat: 2015 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

BMW I3 (Automata) ÁFÁS/Profi navi/Kamera/LEDfény

BMW I3 (Automata) ÁFÁS...

Ár: 8.800.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Elektromos

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!