0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

MG3: a kínai bevándorló

A briteknél készül az európai piacra szánt MG3

Biró Csongor·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Még idén megkezdődik a kínai kézben lévő Rover-MG második európai modelljének számító MG3 kisautó európai forgalmazása.

Trendi ázsiai-európai keveréket terveztek a már kínai kézben lévő MG dizájnerei

Trendi ázsiai-európai keveréket terveztek a már kínai kézben lévő MG dizájnerei

Az MG3 alapjait a MG Zero tanulmányautó határozza meg, a kínai SAIC törekvése volt, hogy fiatalos, főleg a britek körében népszerű formanyelvet alkossanak. A Birminghamban áttervezett kisautót az MG6-hoz hasonlóan helyben gyártják, így versenyképes áron tud majd harcba szállni a fiatal vásárlók kegyeiért. A kocsi egyik vonzereje a manapság divatos testre szabhatóság lesz.

Sportos és egyedi jellemzőkben nincs hiány, hazai forgalmazásról nem tudunk Sportos és egyedi jellemzőkben nincs hiány, hazai forgalmazásról nem tudunk

Sportos és egyedi jellemzőkben nincs hiány, hazai forgalmazásról nem tudunk

Orrészének meghatározó eleme a hokibot alakú LED-füzér, de a fekete hűtőmaszk és a fekete első tetőoszlopok sem mutatnak rosszul. A színezett oldalsó kötények optikailag közelebb lopják az MG3-at az úttesthez, a felnik kettős fényezéssel is rendelhetők. A kocsi fara kifejezetten sportosra sikerült, a kipufogóvég egyedi. Futóműve elöl MacPherson, hátul csatolt hosszlengőkaros torziós tengellyel.

Az ötajtós MG3 hossza 4,02, szélessége 1,73, magassága 1,52 méter, tengelytávolsága 2,52 m. A forgalmazás kezdetén változó szelepvezérléses, négyhengeres 105 lóerős VTi-TECH benzinmotorral és ötsebességes kézi váltóval szerelik, később turbós benzines és dízelmotorok bővítik a kínálatot. Árakról és további műszaki adatokról az év második felére ígér több információt a gyártó.

Ez is érdekes lehet:
 

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Mazda6 Sportkombi G192 Revolution Top teszt

Szívó, vagy turbó? Egyre kevesebb lehetősége van választani annak, aki új autót vesz, esetleg...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

Sportosba vágták az i30-at, itt a Fastback és a 275 lovas i30 N

Erősebbnél erősebb N sportverziókat és kupé tetőíves ötajtóst húzott elő a Hyundai. Az i30 N...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZw==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZw==

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

17 órája – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

3 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MG MIDGET

MG MIDGET

Ár: 3.000.000 Ft

Évjárat: 1977

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

MG F

MG F

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: Cabrio

MG ZR 1.8 160

MG ZR 1.8 160

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!