0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Már nem csak a neve sportos

A frissített Ford EcoSport ST-Line kivitellel érkezik Európába

·

Amerikában tervezték, Indiában akarták gyártani, végül Romániában fogják. A Ford EcoSport most frissült, Európára hangolták, így azért mégiscsak kívánatosabb.

%KA%Már nem csak nevében sportos, az új ST-Line kivitelben megjelenése is az%KA%

Már nem csak nevében sportos, az új ST-Line kivitelben megjelenése is az

Várható volt, hogy hamarosan megérkezik Európába is a frissített Ford EcoSport, mivel az amerikai modell 2018-as modellévre szánt frissítésével már bemutatkozott a nagy kontinensen. Az Észak-amerikai tervezésű, Fiesta alapú kisautót most jobban az európai ízléshez szabták, és az előzetes tervekkel ellentétben nem Indiában, hanem Romániában fogják gyártani, ahol eddig a B-Max készült. Az EcoSport külsőre egész sokat változott, amire az új ST-Line kivitel is rátesz egy jókora lapáttal. Az új hűtőrácsot és lámpákat nem is fontos figyelnünk, a lökhárítók, kis aerodinamikai részletek és küszöbök sokkal érdekesebbek, ráadásul a fényezés kétszínű is lehet, így optikailag kicsit le tudták csalni a magasságát.

%KA%Sportosabb a belső is, az Alcantara kiegészítők mellett alul lapítottabb kormányt ad az ST-Line, de ott az új Sync 3-as infotainment rendszer is%KA%

Sportosabb a belső is, az Alcantara kiegészítők mellett alul lapítottabb kormányt ad az ST-Line, de ott az új Sync 3-as infotainment rendszer is

Az EcoSport viszont még így sem tudja rejtegetni arányait, 18 colos kerekekkel is jól látszik, hogy valójában a Fiestába toldottak bele egy jókora darabot. Az ST-Line nem csak a külsőt érinti, bent Alcantara középrészes sportosabb ülések fogadnak, de a frissítéssel érkezett az új Fiestában már látott, Sync 3-as rendszert futtató ágaskodó kijelző is. A friss EcoSport továbbá hajtásláncból is többet nyújt, kérhetjük mostantól az új 1,5 literes, 125 lovas dízelmotorral is, valamint van összkerékhajtás és automata váltó is hozzá. Emellett elérhető természetesen az 1,0 literes EcoBoost benzines is 125, vagy 140 lóerős kivitelben is.

%KA%Izgalmasak a lökhárítók és 18 colosak a felnik hozzá, összkerékhajtást is kaphat, valamint az új 1,5-ös dízelmotort%KA%

Izgalmasak a lökhárítók és 18 colosak a felnik hozzá, összkerékhajtást is kaphat, valamint az új 1,5-ös dízelmotort

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

208 lóerős Ford Transit Custom az M-Sporttól

Mindig is pályázni akartál egy haszonjárművel? Az M-Sport új Ford Transit Custom csapatszállítója...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

nick_ írta: 1 hónapja

Alapvetően bírom a Fordot, de ez a SUV vonal nem tetszik. A Kuga még elmegy, de sem ez az Ecosport, sem a nagy Edge nem jön be formailag.

A válaszoláshoz belépés szükséges
ppgergő írta: 1 hónapja

Ha már sport, akkor illetve volna egy sportos (ültetett) futóművet is alárakni, mert a Focusnál és a Mondeonál ST-Line felszereltségben így van.

Most a kerékjárat olyan, mint egy Nivánál. Vagy pont úgy mutatja magát, mintha egy régi Fusion kapott volna egy ráncfelvarrást. Béna.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
Hirdetés

FORD tesztek

Ford Tourneo Custom L2H1 2.0 TDCi Titanium teszt

Nyáron negyedével kevesebbet fogyaszthat a buszocska

Járt már nálunk új EcoBlue motorjával a Ford Tourneo Custom, mégis elhoztam egy újabb körre, hogy kiderüljön, tud ám keveset is fogyasztani.


Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


Ford Edge Sport Powershift teszt

Kanadai bálna-SUV - Ford Edge teszt

Csupán kétféle motorral kapható az új Edge, mi az erősebbikkel, Sport felszereltségben próbáltuk. Ilyen kényelmes ülés pedig nem létezik!


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel teszteltük a megújult Ford Focust. Csoda, hogy bejött?


Ford Tourneo Limited 2.2 TDCI teszt

Fontosabb utakra - Ford Tourneo teszt

A Limited kivitelű nyolcszemélyes Tourneo nem csak utaz(tat)ásra, hanem kifejezetten komfortos közlekedésre való, tele is raktuk utasterét a kollégákkal.


Még több FORD teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

19 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

22 órája – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FORD ECOSPORT

FORD ECOSPORT

Ár: 4.890.000 Ft

Évjárat: 2016 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

FORD ECOSPORT KÉSZLETRŐL MEGVÁSÁROLHATÓ

FORD ECOSPORT KÉSZLETR...

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

FORD ECOSPORT 1.5 Sigma Trend Több színben készletrő azonnal

FORD ECOSPORT 1.5 Sigm...

Ár: 4.479.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!