Most lett tökéletes a BMW M2

Erősebb lett és minden hiányolt extrát megkapott az M2

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár az M2-ben sokan azt szerették, hogy a többi M-es BMW-hez képest nagyon egyszerű volt, ez volt a legtöbb potenciális vásárlónál a hátrányos helyzet is, most ez megváltozott.


A legkisebb M-es BMW-t nem titok, hogy az egyszerűségéért, és nem mellesleg kedvező áráért lehet szeretni. Ugyanakkor a technika, a felszereltség nem tükrözte teljesen azt, amit az M részleg autóitól elvárnak a vásárlók, így ezen most változtattak. Elkészült a tökéletes M2-es, Competition néven, amihez legfőképpen új motor jár. Méghozzá ugyanaz, amit az M3, M4-ben is használnak, de itt az S55 kódjelű soros hathengeres 3,0 literes turbós motor "csak" 410 lóerőt és 550 Nm nyomatékot teljesít. Százas gyorsulása a sztenderd hatfokozatú kézivel 4,4, a DCT automatával 4,2 másodpercre javult.
Hirdetés

Az erősebb motorral kis súly többlet is érkezik, 55 kilóval nehezemm a Competiton a sima M2-nél, mégis jobb vezethetőséget ígérnek. Nem csak a motor, a sportülések is az M3/M4-ből érkeztek, valamint a nagyobb modellekből ismert konfigurálhatóság is megérkezett. Változtatható a gázreakció, a váltó váltási sebessége, a futómű keménysége, a kormányzásé, és mindezekhez M memóriagombok is érkeztek, hogy mindenki elmenthesse saját kedvenc beállítását. Az M2 Competition ezek mellett kicsit máshogy mutat, legfeltűnőbb változás az új vesék, amik össze is nőttek amellett, hogy kicsit szögletesebbek lettek, valamint másak a lökhárítók, a felni kínálat és a fényezések listája is bővült.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?