450 lóerÅ‘re növeli a rendszerteljesÃtményt a tuningolt belsÅ‘ égésű motor - a SpeedART szerint egyáltalán nem nÅ‘ a fogyasztás
Aki hibridet vásárol, annak a kevésbé környezetszennyezÅ‘ működés, illetve az alacsony fogyasztás a fÅ‘ szempont. Elméletileg. A SpeedART tuningcég szerint ugyanis a Porsche Cayenne Hybrid vásárlók mindennél jobban szeretik a nagy teljesÃtményt, Ãgy kezelésbe vették az autót. A SpeedHybrid névre keresztelt végeredmény egy retro-matrica dekorációval megbolondÃtott szabadidÅ‘-autó lett. A háromliteres, kompresszoros V6-oshoz nyúltak csak hozzá, a teljesÃtményt 333-ról 407 lóerÅ‘re emelték, Ãgy a rendszerteljesÃtmény immáron 450 a korábbi 380 lóerÅ‘vel szemben. Ennyi erÅ‘ már elég ahhoz, hogy az autó 6,0 másodperc alatt (széria 6,5 sec) gyorsuljon 0-100 km/órás tempóra, illetve a végsebessége is 252 km/órára (széria 242 km/h) emelkedjen. A SpeedART szerint a fogyasztás nem szökik az égbe a nagyobb teljesÃtmény ellenére.
A motortérben is megjelenik a kék szÃn, az utastér csak kicsit lett vadabb. A retro-matrica dizájn viszont ütÅ‘s