0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Sportvonalat kap a Volkswagen egyterűje

Jön a Volkswagen Sportsvan R-Line

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Volkswagen rögtön két egyterűt is kínál a Golf alapjain. A Sportsvan a kisebb, a Touran a nagyobb. Most a Sportsvan lesz még sportosabb.

Hamarosan boltokba kerül az alapból nem épp sportos, sokkal inkább családias, mégis csinos Volkswagen Sportsvan R-Line kivitele

Hamarosan boltokba kerül az alapból nem épp sportos, sokkal inkább családias, mégis csinos Volkswagen Sportsvan R-Line kivitele

A Volkswagen először 2004-ben, a Golf V-re építkezve hozta ki felfújt egyterű modelljét, a Golf Plust. 2008-ban aztán egy ráncfelvarrással lett a Golf VI-hoz igazítva, 2014-ben pedig jött az immár MQB-platformos, azaz Golf VII alapú Sportsvan, amiből hamarosan az R-Line csomaggal elkészül az egyterűhöz mérten értelmezendő legsportosabb kivitel.

Oldalról is árulkodóak az eltérő lökhárítók, de az első sárvédők is kapnak egy-egy R-Line feliratos plakettet

Oldalról is árulkodóak az eltérő lökhárítók, de az első sárvédők is kapnak egy-egy R-Line feliratos plakettet

Az R-Line szokás szerint egyedi lökhárítókat, küszöbspoilert, a hűtőmaszkra és a sárvédőkre R-Line logókat ad. Továbbá sötétített hátsó lámpákat és eloxált alumínium tetősíneket. Érdekesség, hogy a külső és a belső R-Line csomag a jelenlegi információk szerint külön tételként fog futni, utóbbi egyebek mellett sportüléseket, R-Line logós, vágott aljú multikormányt, fém pedáltaposókat és lábtámaszt, alu küszöbborítást ad. További opcióként 17 és 18 colos, direkt az R-Line kivitelhez dizájnolt alufelnik is választhatók lesznek.

Fém taposók és lábtámasz, háromküllős, vágott aljú multikormány és sportülés is jár az R-Line belső csomaggal

Fém taposók és lábtámasz, háromküllős, vágott aljú multikormány és sportülés is jár az R-Line belső csomaggal

Az R-Line csomag a motorpalettát nem érinti, marad a Sportsvan 85-150 lóerő közötti palettája, a 85 lóerős turbótlan alapgépből persze semmiképp sem lehet majd R-Line kivitelűt rendelni.

Ez is érdekes lehet:
 

Győrben jártunk, RS Audikat láttunk és hajtottunk

Egy autógyár a technikát kedvelő felnőttnek olyan, mint gyereknek a Disneyland. Mi viszont nem...

Levették a zöld rendszámokat a hazai Renault Twizykről, nem minősül autónak

Különös dolog történt kis hazánkban, tudjuk, a zöld rendszám kényes ügy, mégsem a több száz lóerős...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt...

Mia Electric Mia L villanyautó használtteszt

Megnyomod a virágot, elcsúsztatod az ajtót, behuppansz középre, majd elsuhansz. Úgy megy, mintha...

A Techart kiadta első kiegészítőit a Panamerához, kár volt

Néhány autóhoz felesleges, sőt, leginkább hiba hozzányúlni. Tipikusan ilyen egy Porsche is, főleg...

Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja...

Mini Countryman Cooper D teszt

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek...

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Audi Q2 Design 1.4 TFSI 150 LE S tronic teszt

A könnyedség a kulcsszó - Audi Q2 teszt Videó

Egy könnyed városi crossover az Audi hidegségével, de annak kényelmével és elismerésre méltó technikai tudásával. Ez az új Audi Q2.


Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport Plus teszt

Rizsfelfújt - Honda Civic 1.5 teszt

Klasszikus sportautó, japán szamuráj, gyári rizsrakéta. Erősebb turbós benzinesével vallott a Honda Civic 10. generációja, és nagyon bejött.


Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 LE MT teszt

Se veled, se nélküled, Giulia

Ritkán érdekli egy autó ennyire az autós világot, mint a Giulia. Mindenki szeretni, imádni akarja, mert Alfából van. Magunkra kell erőltetnünk, mert egy Alfát szeretni kell, akkor jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Temérdek vezetéstámogató rendszert kínál alapáron a Volvo új SUV-ja

Itthon mutatkozott az új Volvo XC60

12 órája – Újdonság

Kicsinyített XC90-ként érkezett a Volvo XC60, ráadásul szinte semmiben nem marad el nagytestvérétől. Hajtáskombinációit is örökli, még a 407 lóerős hibrid rendszert is.


Porsche Hungária élménynap a Hungaroringen, SEAT Leon facelift, Amarok V6 menetpróba

Amarokkal a Hungaroringen? Simán!

2 napja – Újdonság

Kaptunk egy elég erős töltetet a Porsche Hungária jelenlegi kínálatából, ráadásul mindezt a Hungaroringen. Hogy mégis mit keresett az Amarok a pályán? Jó kérdés.


5. jubileumi Busexpo Zsámbékon

Talma buszt vezetett, az Iveco újdonságokat villantott

2 napja – Sztori

Mindössze egyetlen napra, elsősorban a buszos szakmának nyitott az 5. jubileumi Busexpo a zsámbéki drivingcamp területén.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT V 1.9 PD TDI 4Motion Trendline

VOLKSWAGEN PASSAT V 1....

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN POLO V 1.2 70 Trendline

VOLKSWAGEN POLO V 1.2...

Ár: 2.399.000 Ft

Évjárat: 2013 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.6 Highline

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.6...

Ár: 749.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!