0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Elfogyott az M4 GTS? Itt a 460 lovas M4 CS

Jönnek a CS modellek: a BMW M4 CS az első

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Erősebb a versenycsomagos M4-nél, de gyengébb az M4 GTS-nél. Így is 3,9 másodperc alatt futja a 100-at, és csak automatával érkezik az M4 CS.

%KA%Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett%KA%

Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett

A BMW mostanában többször visszahozta a legendás CS és CSL modelljelölést. Nem véletlen, a bajorok szeretnék CS jelzővel illetni mostantól az alapmodellek (ide tartoznak a Competition Package csomaggal felszerelt darabok is) fölé érkező sportmodelleket. Először a 4-es sorozat jelenlegi legerősebbje kapta meg a kétbetűs utónevet, a most debütáló M4 CS 3,0 literes sorhatosa 10 lóerővel lett erősebb az M4 Competition Package-nél, ám így is 40 lóerővel gyengébb a csúcstartó és pályára optimalizált vízbefecskendezéses M4 GTS-nél. Mivel utóbbi nemrég kifutott a gyártósorokról, a legerősebb 4-es BMW cím a CS-re száll. Az így már 460 lóerős és 600 Nm nyomatékú M4 CS mindössze 3,9 másodperc alatt futja a 0-100-at, végsebességét 280 km/h-ban korlátozták, hogy ne vesszen el a német autópályákon sem.

%KA%A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor%KA%

A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor

%KA%Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el%KA%

Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el

Az M-es váltót is e szerint hangolták, a hosszabb áttételezésnek köszönhetően autópályán sem lesz vészesen nagy a fogyasztása, már amennyire ez szempont lehet egy ilyen autónál. Rossz hír lehet viszont, hogy csak és kizárólag a 7 sebességes duplakuplungossal készül majd, kézi váltós nem lesz. Az M4 CS fejlesztésénél nagy gondot fordítottak a súlycsökkentésre is, 32 kilóval lett könnyebb a hagyományos M DCT-vel szerelt modellnél. 6 kilóval lett könnyebb a tetőrész, míg a motorháztető 25%-kal könnyebb az M4 kupénál a szénszálas erősítésű műanyagoknak köszönhetően.

%KA%Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS%KA%

Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS

A pilótafülkében uralkodó elem az alcantara, a műszerfal finom CS feliratot is kapott, míg az ajtópanelek kendőzetlenül mutogatják puritán könnyített műanyagozásukat. A GTS-ből ismert ajtóbehúzók sem maradtak el, a súlycsökkentés érdekében pedig csak egyzónás klíma és egyszerűsített hangrendszer került bele. Újak a 19 colos első és 20 colos hátsó felnik, ahogy az első kötény és a hátsó diffúzor is. A rugókon és a lengéscsillapítón is finomítottak a mérnökök, mindezeknek köszönhetően 7 perc és 38 másodperces időt futott a Nordschleifén. Ez 10 másodperccel lassabb a GTS-nél, így 14 másodperccel gyorsabb a DCT-s M4-nél. Hazai áraira még egyelőre várni kell, de ha minden jól megy, 2018 közepéig tervezik listán tartani.

%KA%Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen%KA%

Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Renault Koleos 1.6 dCi Intens teszt

Emelt Talisman, a prémium felé csörtető nagy SUV, a franciáktól megszokott kényelemmel és az...

Minden, amit a kuplungokról tudni érdemes

Az autó motorja és a kerekek közötti kapcsolat fontos része a kuplung, ha azzal baj van, autónk...

Új motorcsaládot mutat be a Mazda Frankfurtban

A japán gyártó úgy tűnik meglépi azt, amit eddig senki: sorozatgyártásba kerül a Skyactiv II...

Volkswagen Tiguan 2.0 CR TDI Bluemotion, 2014 - használtteszt

Újonnan már nálunk is a SUV szegmens vezeti az eladásokat. De vajon mit tud egy hároméves Volkswagen...

Melyik szedán éri meg jobban? Citroën C-Elysée, Fiat Tipo, Lada Vesta, vagy Peugeot 301?

Még nálunk is épp valamilyen szinten érdekelt a piacon az alsókategóriás szedán, ami inkább a...

Augusztusban hivatalosan is bemutatkozik a BMW M5

A legfrissebb jelentések alapján a bajorok már ebben a hónapban bemutatják az új ötös sorozat...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

11 órája – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 4-ES SOROZAT 420d xDrive M Sport (Automata) ÁFÁ-s bemutató autó!

BMW 4-ES SOROZAT 420d...

Ár: 14.690.000 Ft

Évjárat: 2017 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

BMW 4-ES SOROZAT 420d Luxury (Automata) Készletről!!

BMW 4-ES SOROZAT 420d...

Ár: 16.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Dízel

BMW 4-ES SOROZAT 420xd M Sport (Automata) ÚJ MODELL!!

BMW 4-ES SOROZAT 420xd...

Ár: 15.790.000 Ft

Évjárat: 2017 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!