0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Elfogyott az M4 GTS? Itt a 460 lovas M4 CS

Jönnek a CS modellek: a BMW M4 CS az első

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Erősebb a versenycsomagos M4-nél, de gyengébb az M4 GTS-nél. Így is 3,9 másodperc alatt futja a 100-at, és csak automatával érkezik az M4 CS.

%KA%Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett%KA%

Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett

A BMW mostanában többször visszahozta a legendás CS és CSL modelljelölést. Nem véletlen, a bajorok szeretnék CS jelzővel illetni mostantól az alapmodellek (ide tartoznak a Competition Package csomaggal felszerelt darabok is) fölé érkező sportmodelleket. Először a 4-es sorozat jelenlegi legerősebbje kapta meg a kétbetűs utónevet, a most debütáló M4 CS 3,0 literes sorhatosa 10 lóerővel lett erősebb az M4 Competition Package-nél, ám így is 40 lóerővel gyengébb a csúcstartó és pályára optimalizált vízbefecskendezéses M4 GTS-nél. Mivel utóbbi nemrég kifutott a gyártósorokról, a legerősebb 4-es BMW cím a CS-re száll. Az így már 460 lóerős és 600 Nm nyomatékú M4 CS mindössze 3,9 másodperc alatt futja a 0-100-at, végsebességét 280 km/h-ban korlátozták, hogy ne vesszen el a német autópályákon sem.

%KA%A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor%KA%

A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor

%KA%Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el%KA%

Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el

Az M-es váltót is e szerint hangolták, a hosszabb áttételezésnek köszönhetően autópályán sem lesz vészesen nagy a fogyasztása, már amennyire ez szempont lehet egy ilyen autónál. Rossz hír lehet viszont, hogy csak és kizárólag a 7 sebességes duplakuplungossal készül majd, kézi váltós nem lesz. Az M4 CS fejlesztésénél nagy gondot fordítottak a súlycsökkentésre is, 32 kilóval lett könnyebb a hagyományos M DCT-vel szerelt modellnél. 6 kilóval lett könnyebb a tetőrész, míg a motorháztető 25%-kal könnyebb az M4 kupénál a szénszálas erősítésű műanyagoknak köszönhetően.

%KA%Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS%KA%

Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS

A pilótafülkében uralkodó elem az alcantara, a műszerfal finom CS feliratot is kapott, míg az ajtópanelek kendőzetlenül mutogatják puritán könnyített műanyagozásukat. A GTS-ből ismert ajtóbehúzók sem maradtak el, a súlycsökkentés érdekében pedig csak egyzónás klíma és egyszerűsített hangrendszer került bele. Újak a 19 colos első és 20 colos hátsó felnik, ahogy az első kötény és a hátsó diffúzor is. A rugókon és a lengéscsillapítón is finomítottak a mérnökök, mindezeknek köszönhetően 7 perc és 38 másodperces időt futott a Nordschleifén. Ez 10 másodperccel lassabb a GTS-nél, így 14 másodperccel gyorsabb a DCT-s M4-nél. Hazai áraira még egyelőre várni kell, de ha minden jól megy, 2018 közepéig tervezik listán tartani.

%KA%Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen%KA%

Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Autóalkatrészből a legjobb ár és minőség - nemzetközi díjat nyert el a Bárdi Autó

Neves elismerést kapott a Bárdi Autó: az Icertias független svájci minősítő intézet piackutatása...

Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós...

Már magyar földön az ötajtós Lada 4x4 modellek

Itt a Lada, amire már a nyolcvanas évek óta várunk, az időközben 4x4 névre keresztelt 4x4 ötajtós...

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 4-ES SOROZAT 440i M Sport (Automata) Fiatal Német Autók

BMW 4-ES SOROZAT 440i...

Ár: 15.390.000 Ft

Évjárat: 2016 / 6

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

BMW 4-ES SOROZAT 440i M Sport (Automata) Fiatal Német Autók

BMW 4-ES SOROZAT 440i...

Ár: 16.790.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

BMW 4-ES SOROZAT 440i Advantage (Automata) Fiatal Német Autók

BMW 4-ES SOROZAT 440i...

Ár: 16.190.000 Ft

Évjárat: 2016 / 6

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!