0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Elfogyott az M4 GTS? Itt a 460 lovas M4 CS

Jönnek a CS modellek: a BMW M4 CS az első

·

Erősebb a versenycsomagos M4-nél, de gyengébb az M4 GTS-nél. Így is 3,9 másodperc alatt futja a 100-at, és csak automatával érkezik az M4 CS.

%KA%Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett%KA%

Új divízióval bővülnek a BMW M modellek. Az első újkori CS jelzővel ellátott bestia az M4 CS lett

A BMW mostanában többször visszahozta a legendás CS és CSL modelljelölést. Nem véletlen, a bajorok szeretnék CS jelzővel illetni mostantól az alapmodellek (ide tartoznak a Competition Package csomaggal felszerelt darabok is) fölé érkező sportmodelleket. Először a 4-es sorozat jelenlegi legerősebbje kapta meg a kétbetűs utónevet, a most debütáló M4 CS 3,0 literes sorhatosa 10 lóerővel lett erősebb az M4 Competition Package-nél, ám így is 40 lóerővel gyengébb a csúcstartó és pályára optimalizált vízbefecskendezéses M4 GTS-nél. Mivel utóbbi nemrég kifutott a gyártósorokról, a legerősebb 4-es BMW cím a CS-re száll. Az így már 460 lóerős és 600 Nm nyomatékú M4 CS mindössze 3,9 másodperc alatt futja a 0-100-at, végsebességét 280 km/h-ban korlátozták, hogy ne vesszen el a német autópályákon sem.

%KA%A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor%KA%

A legtöbb helyen hasított bőrt kapott a beltér, a műszerfalon ott virít a CS logó, hogy az anyósülésen is tudják, miért nem tudnak előre dőlni gyorsításkor

%KA%Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el%KA%

Csakúgy, mint az i paletta tagjainál, itt is kiteszik, amijük van. Könnyített borítást kaptak az ajtók, büszkén mutogatja is. A versenyautós ajtóbehúzó sem maradt el

Az M-es váltót is e szerint hangolták, a hosszabb áttételezésnek köszönhetően autópályán sem lesz vészesen nagy a fogyasztása, már amennyire ez szempont lehet egy ilyen autónál. Rossz hír lehet viszont, hogy csak és kizárólag a 7 sebességes duplakuplungossal készül majd, kézi váltós nem lesz. Az M4 CS fejlesztésénél nagy gondot fordítottak a súlycsökkentésre is, 32 kilóval lett könnyebb a hagyományos M DCT-vel szerelt modellnél. 6 kilóval lett könnyebb a tetőrész, míg a motorháztető 25%-kal könnyebb az M4 kupénál a szénszálas erősítésű műanyagoknak köszönhetően.

%KA%Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS%KA%

Az alap M4 Coupénál közel 30 lóerővel, a versenycsomagosnál 10 lóerővel erősebb az M4 CS

A pilótafülkében uralkodó elem az alcantara, a műszerfal finom CS feliratot is kapott, míg az ajtópanelek kendőzetlenül mutogatják puritán könnyített műanyagozásukat. A GTS-ből ismert ajtóbehúzók sem maradtak el, a súlycsökkentés érdekében pedig csak egyzónás klíma és egyszerűsített hangrendszer került bele. Újak a 19 colos első és 20 colos hátsó felnik, ahogy az első kötény és a hátsó diffúzor is. A rugókon és a lengéscsillapítón is finomítottak a mérnökök, mindezeknek köszönhetően 7 perc és 38 másodperces időt futott a Nordschleifén. Ez 10 másodperccel lassabb a GTS-nél, így 14 másodperccel gyorsabb a DCT-s M4-nél. Hazai áraira még egyelőre várni kell, de ha minden jól megy, 2018 közepéig tervezik listán tartani.

%KA%Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen%KA%

Középen vékonyabb szárny és komolyabb diffúzor is került alá. Egyediek az elöl 19, hátul 20 colos felnik is. Hazai ára egyelőre ismeretlen

Ez is érdekes lehet:
 

Olyan autót hozhat a kínai Lynk & Co, amivel tényleg tarolhatnak

E héten debütál, de már most látható néhány fotón a Lynk & Co második prototípusa, a 03 Sedan...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Minden, amit a kettős tömegű lendkerékről tudni érdemes

Autós körökben szinte közellenség a kettős tömegű lendkerék, ami a dízelek mellett egyre több...

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw, Renault Megane Grandtour

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo...

Skoda Octavia RS és Scout menetpróba

Olyannyira széles a Skoda Octavia kínálata, hogy legütősebb verziói, az RS és a Scout külön bemutatót...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

Honda Civic 1.8 Sport, 2006 - használtteszt

11 évesen, közel 200 ezer km futással néztük meg, hogy milyen egy 1,8-as, 140 lóerős Civic. Vajon...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

3 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

6 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

4 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW 4-ES SOROZAT 440i Luxury (Automata) GranC. Fiatal Német Autók

BMW 4-ES SOROZAT 440i...

Ár: 16.790.000 Ft

Évjárat: 2016 / 4

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

BMW 4-ES SOROZAT 420d M Sport (Automata) Gyönyörű állapot!!!

BMW 4-ES SOROZAT 420d...

Ár: 9.490.000 Ft

Évjárat: 2014 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

BMW 4-ES SOROZAT 420d Luxury (Automata)

BMW 4-ES SOROZAT 420d...

Ár: 16.990.000 Ft

Évjárat: 2017

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!