0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A legmenőbb Infiniti készülhet Pebble Beach számára

Retro versenyautó, villanyhajtással, az Infiniti tollából

·

Már képeken látható a Pebble Beach-i Concours d’Elegance várhatóan legmenőbb szereplője. Retro együléses Infiniti sportautó, villanymotorral.

%KA%Retro hangulatot vett fel az Infiniti, az első képek alapján a lehető legjobb úton járnak%KA%

Retro hangulatot vett fel az Infiniti, az első képek alapján a lehető legjobb úton járnak

Két hergelő fotóval vezeti fel a klasszikus, háború előtti, együléses versenyautók inspirálta prototípusát az Infiniti, amit a híres Pebble Beach Concours d’Elegance-ra készítenek. A formatervért felelős Alfonso Albaisa, így írta le a koncepció mögötti ötletet: „Egyszerű gondolatból indult: mi lenne, ha találnánk egy 70 éve eltűnt versenyautót, mélyen a bokorba temetve, Japán déli csúcsán? Mi lenne, ha ebben az autóban megtalálnánk a szenvedély magját, amit még az első Japán Nagydíj alatt ültettek, valamint a mai Infinitik erejét és művészetét. Hogy nézne ki ez a kaland?”

Ígéret szerint, a koncepció kombinálja majd a korai motorsport legendák külsejét az Infiniti "Powerful Elegance" dizájnnyelvével. Ez már biztató, ám a prémium autógyár rákontrázott azzal, hogy a retro külsőt, futurisztikus villanyhajtással párosítják majd, ami a japán autószeretet kiteljesedésének egyik legmenőbb formájának hangzik. Máris kétszer jobban várjuk az amerikai találkozót.

%KA%Konkrétan meglépte az Infiniti, hogy erőt és időt szán egy retro együléses versenyautó megalkotására, csakis a híres Concours d’Elegance alkalmából. A far máris biztató%KA%

Konkrétan meglépte az Infiniti, hogy erőt és időt szán egy retro együléses versenyautó megalkotására, csakis a híres Concours d’Elegance alkalmából. A far máris biztató

Ez is érdekes lehet:
 

Termékteszt: szilikonos vízlehúzók

Két szilikonos vízlehúzót is próbára tettünk. Üvegre mindenképpen ajánljuk, de a lemezeken is...

Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal...

Skoda Kodiaq Style 2.0 TDI 4x4 DSG teszt

Már a Skodának is van hétüléses SUV-ja. Ráadásul olyan, amivel jó eséllyel a prémiummárkák...

Nyíltak a zsákok, mégis szinte mindene eltört, mert a lába a műszerfalon volt

A férje szólt, hogy ne tegye föl a lábát, de ez a nőt nem érdekelte. Koccantak, nyíltak a légzsákok...

Eladó egy Hummer H1, Tupac Shakur egykori autója

A Hummer H1 önmagában is gengszterautó, egy valódi romboló, tank a mindennapi forgalomban. Még...

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra...

Lexus RC 300h F Sport teszt

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent...

Augusztusban hivatalosan is bemutatkozik a BMW M5

A legfrissebb jelentések alapján a bajorok már ebben a hónapban bemutatják az új ötös sorozat...

Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Tizenkettő írta: 7 napja
Forticors írta: 7 napja

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....


Előzmények megtekintése

Az is egy Renault 5-ös, még ha nem is egy tucat autó. De alapvetően még az is a normál Renault Legoból építkezik. Az Alpine motorja van átdolgozta benne. Egyébként a sima Alpine és Alpine turbo is keresett autó már. Egy első generációs R5A már igen csak drága. És egy szuper kis kocsi. Megértem, hogy sokan szeretik őket. Egy ős hot hatch.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 7 napja
Forticors írta: 7 napja

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....


Előzmények megtekintése

Nos igen, van nekem is egy elképzelésem ezek áráról... És igyekszem néha élőben is megnézni, meg egy két (tucat) árverést is láttam már.
http://autossagok.blog.hu/2017/05/24/spa_classics

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 7 napja
zold írta: 7 napja

A Renault 5 egy elég nagy rajongó körrel bír (amire kevés precedens van a korabeli Nissan modellek esetében), az eredeti farmotoros rallye változatok pedig olyan áron mennek amennyiért bármelyik új V8-as Infinitit megkapod.


Előzmények megtekintése

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 7 napja
Csalfa Romeo írta: 7 napja

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))



Féleszű.


Előzmények megtekintése

A Renault 5 egy elég nagy rajongó körrel bír (amire kevés precedens van a korabeli Nissan modellek esetében), az eredeti farmotoros rallye változatok pedig olyan áron mennek amennyiért bármelyik új V8-as Infinitit megkapod.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 7 napja
Csalfa Romeo írta: 7 napja

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))



Féleszű.


Előzmények megtekintése

Azért szerintem konkréten egy R5 középmotoros turbotól még te is behugyoznál. Én még nem hallottam olyan embert aki azt ne ismerte volna el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 7 napja

Egy nagy baja van, nincs benne V12-es 10 literes motor. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 7 napja
zold írta: 7 napja

Ez egy kegyetlen történelemhamisítás a csalfa féle ma-születetteknek. Még a 70-es években is iszonyú tré volt a japán márkák megítélése (tudom, csalfának a dicső jelen még Pony, Nubira meg a Racer igénytelenségét és szépre festi).



Érdekes a formaterv de Albaisa nem a márkára szabta a stratégiát, a retróhóz nem ár némi történelem. Az infiniti egy viszonylag új márka, jól áll nekik a modernség. Máris hiányzik Nakamura, az egyik kedvenc formatervezőm volt (http://autossagok.blog.hu/2017/03/18/shiro_nakamura_visszavonul).


Előzmények megtekintése

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))

Féleszű.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 7 napja

Ez egy kegyetlen történelemhamisítás a csalfa féle ma-születetteknek. Még a 70-es években is iszonyú tré volt a japán márkák megítélése (tudom, csalfának a dicső jelen még Pony, Nubira meg a Racer igénytelenségét és szépre festi).

Érdekes a formaterv de Albaisa nem a márkára szabta a stratégiát, a retróhóz nem ár némi történelem. Az infiniti egy viszonylag új márka, jól áll nekik a modernség. Máris hiányzik Nakamura, az egyik kedvenc formatervezőm volt (http://autossagok.blog.hu/2017/03/18/shiro_nakamura_visszavonul).

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==

Friss tesztek

Első teszt: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium Technology

Ékszerbe bújtatott asszisztens - Ford Fiesta teszt

Már színével, finom részleteivel is sokkoló az új Ford Fiesta, aztán használata közben még inkább az. Félelmetes, hogy milyen tudást rejtettek a kisautóba.


Lexus RC 300h F Sport teszt

Korhatáros vetítés - Lexus RC 300h

Akárcsak egy horrorfilm óriásplakátja, amin a legsokkolóbb szereplőt is megjelenítik. Mindent lelőnek róla az első pillanatban, nincs esélyünk megijedni, de így legalább figyelhetünk a részletekre.


BMW 540i xDrive Touring M Sport teszt

Sorhatputtonyos - BMW 540i Touring teszt

Szóval a BMW hathengernél kezdődik, az 5-ös pedig minden szinten etalonnak számít? Akkor ez itt minden BMW-k legbéemvébbike. 340 ló egy családi kombiban, mi baj lehet?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==

Hirdetés

INFINITI tesztek

Infiniti Q30 Sport 1.5d teszt

Álcázott Mercedes? Infiniti Q30 Sport teszt

Alapdízelével, de Sport felszereltséggel teszteltük az Infiniti legkisebb modelljét. Vajon lehet egyszerre sportos és takarékos?


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Infiniti M30d GT Premium teszt

Nincs félnivalója a BMW-nek? Infiniti M teszt

Tavaly mutatkozott be az Infiniti M harmadik nemzedéke. Az Egyesült Államok után Európát is meg kívánja hódítani. Lássuk, milyen esélyekkel indul konkurensei ellen!


Infiniti EX30d AT GT Premium teszt

A karcokat is kirugózza - Infiniti EX teszt

Hosszával szinte kompakt, kiállásával vérbeli SUV, árával luxusautó - az EX-et jellemzőivel is annak ígéri az Infiniti. Próbára tettük.

Még több INFINITI teszt

Címlapon


Friss cikkek

200 méteren egyelőre verhetetlen a dán villany dragster

Félelmetes a világ leggyorsabb villanyautója Videó

Tegnap – Sztori

Gyorsulásban teljesen egyértelmű, hogy a villanyautók verhetetlenek. A Tesla Model S P 100D sorra veri el a sportkocsikat, de van nála is gyorsabb 200 méteren.


Árharc: Peugeot 5008 vs. Skoda Kodiaq

Vajon az oroszlánnal vagy a medvével járunk jobban?

2 napja – Sztori

Idén a Peugeot és a Skoda is SUV köntösben hozott lényegében hétüléses egyterűt. Akad különbség köztük, mégis egy vevőkört céloznak.


Dobhatjuk a kukába a fényképezőt, elég a mobiltelefon?

Autófotózás mobiltelefonnal? Vajon mi jöhet ki belőle? Videó

4 napja – Sztori

Ma már bármelyik mobiltelefon kínál fotó- és videókészítési lehetőséget, így egy autót akár azzal is megfotózhatunk. Próbára tettünk néhányat.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

INFINITI FX FX30d 3.0 V6 GT (Automata)

INFINITI FX FX30d 3.0...

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2011 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

INFINITI Q50 2.2 D TULAJDONOSTÓL !!SZERVÍZMÚLT!!

INFINITI Q50 2.2 D TUL...

Ár: 5.900.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

INFINITI Q50 2.2 D Premium (Automata) Kamera.Bőr.Navi

INFINITI Q50 2.2 D Pre...

Ár: 5.899.999 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!