0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

A legmenőbb Infiniti készülhet Pebble Beach számára

Retro versenyautó, villanyhajtással, az Infiniti tollából

·

Már képeken látható a Pebble Beach-i Concours d’Elegance várhatóan legmenőbb szereplője. Retro együléses Infiniti sportautó, villanymotorral.

%KA%Retro hangulatot vett fel az Infiniti, az első képek alapján a lehető legjobb úton járnak%KA%

Retro hangulatot vett fel az Infiniti, az első képek alapján a lehető legjobb úton járnak

Két hergelő fotóval vezeti fel a klasszikus, háború előtti, együléses versenyautók inspirálta prototípusát az Infiniti, amit a híres Pebble Beach Concours d’Elegance-ra készítenek. A formatervért felelős Alfonso Albaisa, így írta le a koncepció mögötti ötletet: „Egyszerű gondolatból indult: mi lenne, ha találnánk egy 70 éve eltűnt versenyautót, mélyen a bokorba temetve, Japán déli csúcsán? Mi lenne, ha ebben az autóban megtalálnánk a szenvedély magját, amit még az első Japán Nagydíj alatt ültettek, valamint a mai Infinitik erejét és művészetét. Hogy nézne ki ez a kaland?”

Ígéret szerint, a koncepció kombinálja majd a korai motorsport legendák külsejét az Infiniti "Powerful Elegance" dizájnnyelvével. Ez már biztató, ám a prémium autógyár rákontrázott azzal, hogy a retro külsőt, futurisztikus villanyhajtással párosítják majd, ami a japán autószeretet kiteljesedésének egyik legmenőbb formájának hangzik. Máris kétszer jobban várjuk az amerikai találkozót.

%KA%Konkrétan meglépte az Infiniti, hogy erőt és időt szán egy retro együléses versenyautó megalkotására, csakis a híres Concours d’Elegance alkalmából. A far máris biztató%KA%

Konkrétan meglépte az Infiniti, hogy erőt és időt szán egy retro együléses versenyautó megalkotására, csakis a híres Concours d’Elegance alkalmából. A far máris biztató

Ez is érdekes lehet:
 

Skoda Octavia Style 1.0 TSI teszt

Túltolták a downsizingot, de ne legyünk előítéletesek. Az ezres Octaviát vezetni jó, a fogyasztása...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Tizenkettő írta: 2 hónapja
Forticors írta: 2 hónapja

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....


Előzmények megtekintése

Az is egy Renault 5-ös, még ha nem is egy tucat autó. De alapvetően még az is a normál Renault Legoból építkezik. Az Alpine motorja van átdolgozta benne. Egyébként a sima Alpine és Alpine turbo is keresett autó már. Egy első generációs R5A már igen csak drága. És egy szuper kis kocsi. Megértem, hogy sokan szeretik őket. Egy ős hot hatch.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja
Forticors írta: 2 hónapja

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....


Előzmények megtekintése

Nos igen, van nekem is egy elképzelésem ezek áráról... És igyekszem néha élőben is megnézni, meg egy két (tucat) árverést is láttam már.
http://autossagok.blog.hu/2017/05/24/spa_classics

A válaszoláshoz belépés szükséges
Forticors írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

A Renault 5 egy elég nagy rajongó körrel bír (amire kevés precedens van a korabeli Nissan modellek esetében), az eredeti farmotoros rallye változatok pedig olyan áron mennek amennyiért bármelyik új V8-as Infinitit megkapod.


Előzmények megtekintése

ha most itt a B csoportos turbós 5-ösre gondolsz akkor azt álságos bármivel is összehasonlítani, mert az összes B csoportos rally autónak akkora nimbusza van hogy aranyáron kelnek el manapság már a homologizációra épített példányok is, a verseny múlttal rendelkezőkről már ne is beszéljünk. Persze ez nem véletlen....

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))



Féleszű.


Előzmények megtekintése

A Renault 5 egy elég nagy rajongó körrel bír (amire kevés precedens van a korabeli Nissan modellek esetében), az eredeti farmotoros rallye változatok pedig olyan áron mennek amennyiért bármelyik új V8-as Infinitit megkapod.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2 hónapja
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))



Féleszű.


Előzmények megtekintése

Azért szerintem konkréten egy R5 középmotoros turbotól még te is behugyoznál. Én még nem hallottam olyan embert aki azt ne ismerte volna el.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 2 hónapja

Egy nagy baja van, nincs benne V12-es 10 literes motor. :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 2 hónapja
zold írta: 2 hónapja

Ez egy kegyetlen történelemhamisítás a csalfa féle ma-születetteknek. Még a 70-es években is iszonyú tré volt a japán márkák megítélése (tudom, csalfának a dicső jelen még Pony, Nubira meg a Racer igénytelenségét és szépre festi).



Érdekes a formaterv de Albaisa nem a márkára szabta a stratégiát, a retróhóz nem ár némi történelem. Az infiniti egy viszonylag új márka, jól áll nekik a modernség. Máris hiányzik Nakamura, az egyik kedvenc formatervezőm volt (http://autossagok.blog.hu/2017/03/18/shiro_nakamura_visszavonul).


Előzmények megtekintése

Igazad van, az általad felsoroltak még az árnyékával sem érnek fel olyan világhírű és méltán elismert klasszikusoknak, mint a Fiat Uno, a Renault 5 vagy az Austin Montego. Jó, hogy ezek hallatán a világ bármely pontján elégedetten csettintenek az emberek, szemüvegük bepárásodik és persze nem felejtenek el maguk alá vizelni sem :)))

Féleszű.

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 2 hónapja

Ez egy kegyetlen történelemhamisítás a csalfa féle ma-születetteknek. Még a 70-es években is iszonyú tré volt a japán márkák megítélése (tudom, csalfának a dicső jelen még Pony, Nubira meg a Racer igénytelenségét és szépre festi).

Érdekes a formaterv de Albaisa nem a márkára szabta a stratégiát, a retróhóz nem ár némi történelem. Az infiniti egy viszonylag új márka, jól áll nekik a modernség. Máris hiányzik Nakamura, az egyik kedvenc formatervezőm volt (http://autossagok.blog.hu/2017/03/18/shiro_nakamura_visszavonul).

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1pbmZpbml0aQ==
Hirdetés

INFINITI tesztek

Infiniti Q30 Sport 1.5d teszt

Álcázott Mercedes? Infiniti Q30 Sport teszt

Alapdízelével, de Sport felszereltséggel teszteltük az Infiniti legkisebb modelljét. Vajon lehet egyszerre sportos és takarékos?


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Infiniti M30d GT Premium teszt

Nincs félnivalója a BMW-nek? Infiniti M teszt

Tavaly mutatkozott be az Infiniti M harmadik nemzedéke. Az Egyesült Államok után Európát is meg kívánja hódítani. Lássuk, milyen esélyekkel indul konkurensei ellen!


Infiniti EX30d AT GT Premium teszt

A karcokat is kirugózza - Infiniti EX teszt

Hosszával szinte kompakt, kiállásával vérbeli SUV, árával luxusautó - az EX-et jellemzőivel is annak ígéri az Infiniti. Próbára tettük.

Még több INFINITI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

Tegnap – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

2 napja – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

4 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

INFINITI Q50 2.2 D Premium (Automata) EU6

INFINITI Q50 2.2 D Pre...

Ár: 5.980.000 Ft

Évjárat: 2015 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

INFINITI M30 M30d 3.0 V6 GT Premium (Automata)

INFINITI M30 M30d 3.0...

Ár: 5.290.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

INFINITI G37 Coupe 3.7 V6 S Premium (Automata) MAGYARORSZÁGI SZERVIZKÖNYVES!!

INFINITI G37 Coupe 3.7...

Ár: 6.500.000 Ft

Évjárat: 2011 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!