1976-os villanyautójával büntet Essenben a Volkswagen

Kiállításon az első elektromos Golf és a 16 szelepes Corrado

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagymúltú autógyárak, így a Volkswagen is felvonultatja korszakalkotó modelljeit a 2017-es Techno Classica kiállításon Essenben.


Már a hetedik generációs Golf frissítésének második menetpróbáján is észrevehető volt az a kettősség, amit a Volkswagen most az esseni Techno Classica kiállításra is összerittyentett. Porondjukat ugyanis két részre osztották, egyik oldalról villanyautóik, másik oldalról pedig teljesítménymodelljeik gazdag múltjával tipornák földbe a konkurenseket és az elektromos autózásba még épp csak belekóstolókat. A "Jövő által vezérelve" mottó alatt 1972-től egészen 2011-ig elkalauzol a német gyáróriás.
Hirdetés

Elektromos múltjuknak az 1976-os e-Golf előd 1-es Golf koncepcióval, a híres Golf II CitySTROMerrel, egy villany versenyautóval és a 2011-es együléses Volkswagen NILS koncepcióval állítanának emléket. Sportosabb modelljeik közül a '80-as évek mágusait, az 1988-as 115 lóerős Polo II GT G40-et, az 1989-es rali homologizáció miatt elkészült Golf II Limited szériát és a 210 lóerős Corrado 16V G60-at gurítják ki a gyárból, valamint hazalátogat a 135 lóerős Volkswagen Bogár 1302 Theo Decker. Egyébként a többi nagymúltú legendás autógyárat sem kell félteni, a Mercedes-Benz, a Jaguar, az épp 90 éves Volvo, az Audi és a BMW is állakat ejtő repertoárt dobott össze a különleges eseményre.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?