610 lóerős a kombi Ferrari belépőmodellje
Butított verziója még mindig 610 lóerőre képes, de a GTC4 Lusso T csak hátul hajt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A GTC4 Lusso kínálatának alját erősíti az új turbómotorral szerelt kivitel, de még így is csupán 1 tizeddel marad le a V12-es verziótól. Hogyan csinálja? Könnyebb nála, nem is kevéssel!
A GTC4 Lusso lényegében a korábbi Ferrari FF utódja, most ennek turbós változata mutatkozott be Párizsban, V8-as motorját két feltöltő lélegezteti, és 610 lóerőt préselnek ki belőle
Kizárólag hátul hajt a GTC4 Lusso T, viszont így is csak 1 tizeddel marad le a V12-es verziótól, persze az ő adata is elég beszédes, 3,5 másodperc alatt van százon
Standon belüli kitekintő: nyitott tetővel 15 másodperc alatt 300-ra gyorsulni elég meredek, de a LaFerrari Aperta képes rá. 209 darabban korlátozták a gyártását, ebből 200 kerül vevőkhöz, 9 promóciós célokat szolgál. Az árát egyelőre nem lehet pontosan tudni, annyi viszont szárnyra kapott, hogy egy bróker eddig több mint egymilliárd forintnak megfelelő összeget perkált ki sajátjáért, adók nélkül