A fékpad sem bírja a Tesla teljesítményét

A fékpad hevedere is kettészakadt a Tesla erejétől

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb területen mutatta meg a Tesla, hogy az eddig megszokotthoz képest eltérő dolgokra képes. Most épp egy fékpadi mérésnél okozott nem kis meglepetést.


Az autótunerek számára az egyik legfontosabb helyszín a fékpadi méréseket lehetővé tevő műhely. Ezúttal tuningról nincs szó, az viszont egészen megdöbbentő, hogy mit művelt a fékpadon a legerősebb Tesla, a P85D. 691 lóereje és 900 Nm feletti nyomatéka nem egyedi, több sportautó is képes hasonló vagy ennél nagyobb értékekre. Ami viszont igazán különlegessé teszi a Teslát, az az, hogy ez a nyomaték - köszönhetően a villanymotoroknak - a gyakorlatban azonnal rendelkezésre áll. Emiatt történt meg az a baleset, ami az alábbi videón is látható, hogy a fékpadi mérésnél a rögzítésére használt hevedert lazán kettészakította a mérés szerint és az öv szakadása előtt mutatkozó 949 Nm nyomaték, ami a Bugatti Veyron, illetve a Hennessey Venom GT szintje. Azzal a különbséggel, hogy a Tesla ezt csettintésre képes adni.

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 17:32
    Permalink

    Hol szakad el a heveder mert én nem látom sehol. Jahh hogy a srác tart a kezében a videó vége felé 1 elszakadt hevedert? Azt bárki összevághatja a videóban. De mind1.

  • 2017.10.28. at 17:32
    Permalink

    Szép a történet, csak az a baj, hogy a felpörgés előtt már el van szakadva a heveder, és egy hevederrel pörgetik meg a motort! Arról már nem is beszélve, hogy milyen fékpad az, ahol ekkora terpeszben kötik ki az autókat???? Ettől persze biztos nagyon erős a Tesla, csak utálom, amikor bolondnak néznek!!!!

Vélemény, hozzászólás?