A Nissan köszöni szépen, jól megy a crossover bolt
A Nissan igyekszik továbbra is ügyesen kihasználni a crossoverek iránti keresletet
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Nissannak bejött a számítása: Európa vevő a crossoverekre. A cég vezetője szerint nem akarják letarolni a piacot, csak biztosra menni.
A kompaktok között is ott van a Nissan, de a Pulsarnál nagyobb siker a divatosabb Qashqai. Anno az első generációja volt a crossover divat elindítója
A Nissannak egészen egyedi pozíciója van az európai autópiacon, mert három crossoverrel fedte le a legnépszerűbb szegmenseket. Rendes kisautó helyett (bocs, Micra) megcsinálta az egyedi és emiatt megosztó külsejű Juke-ot, amit legutóbb sperrfifivel és 218 lóerővel teszteltetünk. Aztán a kompaktok között igaz ott van a jó áron adott és tágas, de túl feltűnésmentesre sikerült Pulsar. A főszerep a crossover divatot elindító Nissan Qashqaié, abból nagyon sok fogy, és az eggyel fölötte kínált, középkategóriás, de persze crossover X-Trail is jól teljesít, így a japánoknak nincs okuk panaszra.
Kisebb autó is elég? Vedd meg a cuki-buci Juke-ot, ha meg akár hétüléses családi kell, akkor nézd meg az X-Trailt
Paul Willcox, a cég európai vezetője szerint a tavalyi eladásiak a korábbihoz képest 14 százalékkal növekedtek, így 4 százalékosra nőtt a piaci részesedésük. A kilátások idén is jók, mert idén szeptemberig 9 százalékkal toldották meg tavalyi háromnegyedéves számaikat. Willcox szavai szerint a 4-5 százalékos piaci részesedés éppen komfortos cége számára, a fejlődésüket nem a 6-7 százalék elérésben látja a szakember. Mint mondta, nem akarják túlpörgetni az eladásokat, így a meglévők mellé nem terveznek nagyobb akciókat. A következő pár évben a pici Micra helyett viszont előállnak egy ma divatos 4 méteres kisautóval, mint amilyen a Sway koncepció.
A Micra így elveszíti városi autós gyökereit, de az új, a Renault Clióra épülő változattal majd jobban fogják tudni állni a versenyt az Opel Corsa és a Volkswagen Polo ellen. Viszont továbbra sem terveznek a csökkenést mutató D-szegmensben hagyományos modellt indítani. A Volkswagen Passat és a Ford Mondeo dominálta kategóriában megmaradnak kizárólag a crossover formátumnál.
Na roreno neked meg sipirc a helyedre, mert vár téged egy álló csalfa dákó. inkább foglalkozz azzal, s ne irkálj butaságokat. 🙂
Úgy néz ki hogy Balázsnak simán beleférnek az olyan megnyilvánulások mint a „koromdízeleseket a Dunába lövetném” vagy a „kloákaürítmény fehérjehalmaz” . Ilyen ez a kettős mérce. 🙁
Te Balázs, az meg belefér, hogy kloákavéglény, vagy mit firkálsz, amikor s3000 vagy?
😀
Szeretnéd mi? Felmenne az adrenalinod tőle. Le kell lombozzalak. Kevés dologra vagyok allergiás, egyik a ratyiság. 😀
[i]„Semmi bajom nincs a melegekkel”[/i]
Nekem viszont van.
Amúgy egyetértek veled, szerintem is mehetnének.
Semmi bajom nincs a melegekkel, csak ne így nyilvánosan élnék a kapcsolatukat. Csalfa és roreno h nem tudtok értelmesen hozzászólni a cikkhez -fikázás mentesen- akkor menjetek szobára! 😀
Hát hogy lenne saját tapasztalata, mikor jogsija sincs? És a csaja is roreno? :-DDDD
„De kérdezd meg a Laguna II, kacsafenekű Mégane tulajokat is erről. ” megkérdeztem, s ismerek több ilyen tulajdonost is. A kártyával nincs gond, ez csupán alaptalan vádaskodás, egy okoskodó közhelyes tollából, aki 0 használati tapasztalattal rendelkezik!
De azért a füles megvolt! Mars tanulni!
:-DDD
Melyikről beszélsz? Ami egy szúnyogcsípéssel sem ért föl?
Viccelsz? Egy ócska ripacstól? Felejtsd el. Mindkettőnket.
A kegyelmdöfést te kapod többedszer a durva tudatlanságod miatt. Legutóbb pl. Fiat Pick-up témában. 😀
Persze, hogy nincs vele baj, mivel mostanra – nagy nehezen – kiforrta magát. De kérdezd meg a Laguna II, kacsafenekű Mégane tulajokat is erről. És igen, nagy baj van veled – és az nem az elfogultság. Valahol agytájékon érzékelem a probléma gócpontját:)
Ne is fáraszd magad vele! Az ilyen gyökerek nulla saját tapasztalattal mindig is szar/francia/német/olasz -ni fognak minden esetben! 🙁 Korábban felhozta nekem a kártyás indító rendszert is, hát a saját tapasztalataim szerint -mivel az én autóimban is az van- , az ég világon semmi gond nincs a kártyával. Persze tudom, velem van a baj, mivel biztosan elfogult vagyok.
OK, nálatok, a Rém rendes családban így történt, de ne felejtsd el, hogy ti a kisebbségbe tartoztok ezzel:)
Persze, a franciknak ideje is volt kapcsolni, mert a fennmaradásuk volt veszélyben. Ez kellett is, ha boldogulni szeretnének a piacon:)
Két „csodálatos” hándéj-es bukta után egész jól elvagyunk a mostani szarfranciáinkkal.Szóval nem csak az egekbedicsért koreai fostaligák változtak hanem a szarfrancia bontószökevények is.Már ha boldogulni szeretnének a piacon.;-)
Persze, tudjuk, hogy Jean Pierre-ék sokat fejlődtek, ez dicséretes, de ha a helyzet úgy kívánja, akkor visszarévedünk a múltba, azt pedig te is tudod, hogy ott ez nagyon is helytálló:)
Na, ez terelés volt magasfokon. Ez neked nagyon megy. Lehetnél forgalomirányító rendőr:)
Még mindig van benned élet a kíméletlen kegyelemdöfés óta?:)
A védőbeszédet hagyjuk meg inkább édes anyukádnak a között a két saller között, amit apukád ver majd az arcodra, ha elolvasta az ömlengésedet! 😀
Mégis van itt olyan 15 éves unatkozó, aki még mindig itt tart. :-DDD
[i]„…pénzt nem vagyok hajlandó ilyen autónak csúfolt valamikért adni…”[/i]
Úgy érted apu nem ad rá. :-DDD
2015-ben elég gáz dolog nekiülni szar franciázni meg megbízható japánozni…
Így van. Aztán 2 év múlva már a Nissan tartotta el a franciákat…
Nem, mert pénzt nem vagyok hajlandó ilyen autónak csúfolt valamikért adni. Jézusom, mi lett volna a Nissannal, ha csupán csak a hírhedten vacak kártyás indítást átveszi anno…ne is ragozzuk. Átadom a stafétabotot, ezennel neki is ülhetsz egy újabb, Kempi-nívójú védőbeszéd írásának. De ütős legyen, mert ha valakinek, a Renault-nak arra elég nagy szüksége van:)
A mérget meghagyom neked csalfa, fogyasszad csak belátásod szerint! 😀
Csak nem egy korábbi Laguna tulajt tisztelhetünk benned? Valószínűleg nem! Akkor viszont már megint a levegőbe beszélsz.
Valószínűleg így volt s azt se felejtsük el, hogy amikor a franciák beszálltak a buliba, akkor a Nissan csőd közeli állapotban volt. 🙁
Lehet, hogy azért, mert akkor még a Nissannak nem sok köze volt a Renault-hoz? (A [u]legutolsó [/u]Primera 2002-ben jött ki, a szövetség 1999-ben jött létre – az autót akkor már bőven fejlesztették.)
Erre megint csak ne vegyél mérget, mert a korábbi Primérák sem Laguna-átíratok voltak. Hála a jó égnek:)
Majd megjelennek egy Renault Talisman átírattal.
„A Volkswagen Passat és a Ford Mondeo dominálta kategóriában megmaradnak kizárólag a crossover formátumnál.”
Pedig jó lenne, ha visszahoznák a Primérát… A legutóbbi Primkó még most sem hat elavultnak, főleg a mostani Passat mellé állítva, és ez azért nem kis dolog.