Alaphangon is 100 ezer euróba kerül egy hosszú karosszériás, 388 lóerős G 500-as, amire még rájön az opció felára
90 ezer eurótól kezdődik a G 350 BlueTEC BA3 Final Edition listaára
A bevezetőben említett út valójában jelképes, ugyanis a Mercedes-Benz legendás terepjárója, a G-osztály lassan piaci szereplésének végéhez ér, bő három évtized után nem vezet tovább az útja, mondhatni, megérdemelten nyugdíjba vonul. A gyár most két különleges változattal kedveskedik az ügyfeleknek, és ezek közül az egyik már amolyan hattyúdalnak is tekinthető. A 6 735 eurós
Edition Select csomag kizárólag a hosszú karosszériás, ötajtós G-osztályhoz rendelhető, tartalma pedig kéttónusú fényezés, 18 colos, fekete AMG felni, ugyancsak AMG sportkipufogó, míg az utastérben ugyancsak kétszínű bőrből varrt "designo" kárpit található, zongoralakk fekete faborítással. A rövid tengelytávú modell neve
BA3 Final Edition, és ahogy a névből is következtethető, ezzel ünnepli a gyár az elmúlt évek sikereit, és ezzel készíti elő a termelés leállítását. Itt a karosszéria színére fényezik a sárvédő széles kerékjáratait, AMG hűtőmaszkot és 18 colos felnit is kap az autó, belül pedig a fekete bőrkárpit, a diófa burkolat, illetve a különleges hangulatvilágítás említhető. Mindkét modellhez választható az 5,5 literes, 388 lóerős, V8-as benzinmotor (G 500), de a BA3 Final Edition kérhető G 350 BlueTEC jelzéssel is - ekkor hathengeres, 211 lóerős dízelmotor mozgatja az autót.
Ez még klasszikusan szép forma.Én is sajnálom,kiváló autó pedig.Nem értem,miért döntöttek így Mercedesék.