BMW M5, ledobva rabláncát
Ilyen, ha elszabadul az 575 lóerős BMW M5
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tizenöt lóerő nem a világ, az is mindegy kábé, hogy 560 vagy 575 lovas egy autó, de azért érdemes megnézni a BMW M5 Competition Package rabláncos kis videóját.
Az aktuális M5-höz nem volt szerencsénk, testvéréhez, az M6-hoz viszont igen, s nem nagyon találtuk gyengécskének a maga szerény 560 lóerejével. Mindenesetre egy ideje már Competition Package gyári versenycsomag is elérhető az M5, az M6, az M6 Cabrio és az M6 Gran Coupé csúcsmodellekhez, s az orrukban 575 lóerőt teljesít a 4.4-es biturbó V8. A 0-100-as sprintben 0,1, a 0-200-asban 0,2 mp a nyereség (100-ra ezzel 4,1 mp alatt ugrik pl. az M5). Plusz sportosabbra hangolt menetstabilizáló, 10 mm-es ültetés, spéci 20 colos felni, sportosabb és fekete végű kipufogó, stb., opciósan karbon-kerámia fék, adaptív LED-es fényszóró...
És az alábbi jó kis reklámvideóban az M5 CP megszabadul rabláncától, nem tudják (és nem is akarják) elkapni. Ugyanakkor egy áttörés a kapun rész khm, valamiért hiányzik (0:47-nél), de ne akadjunk fenn ilyen apróságokon. Lehet, hogy a lakat magától összetört a mérgesen pörgő-forgó, hörgő-morgó M5 fenyegetésétől.
Érdekes, én is pont ma gondoltam erre, hogy hétköznapra ha pénz nem számít, hol a határ? Szerintem 300 lóerőnél több a napi használatra halálosan felesleges. Minek? Azon kívül, hogy irgalmatlan iramban égeti az egyre drágább üzemanyagot?! Ott már akármekkora kaszniban van bőven erőfelesleg előzéshez, gyorsításhoz, azért meg, hogy a többi lássa, hogy ne’, haccáz ló… háááát… Ugyanakkor komplett számítógéprendszerek ellenőrzik ezt a brutális teljesítményt, mert az átlagos sofőr már rég nem bír vele?!
Nem rossz reklám, de nem igazán eredeti.
Mellesleg vicces ez a semmit nem érő lóerőhajhászás.