Budapesten kötött ki a guruló jacht
A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban letaglózó a 6 méter hosszú kabrió, a Mercedes vezető dizájnere személyesen mutatta be Budapesten.
Az Iparművészeti Múzeum színpadán egy, pontosabban két igazi világsztár vendégeskedett. Gorden Wagener, a Mercedes vezető formatervezője elhozta a sokkolóan szép Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót is
Különleges műalkotásoknak adott otthont múlt hét végén a budapesti Iparművészeti Múzeum. A Mercedes-Benz lakta be a nagy kiállítótermet és a Mercedes Fashion Week megnyitójának keretén belül több világszínvonalú alkotást is bemutattak. A megnyitó sztárja maga Gorden Wagener volt, a Mercedes-Benz dizájnrészlegének igazgatója, korábban már jártunk nála Sindelfingenben. Akkor a Mercedes-Maybach 6 tanulmányautót is megmutatta, most pedig a guruló jachtként elhíresült Cabriolet tanulmányautót is elhozta nekünk Budapestre.
Ha a teljes autó nem is, a rajta kivitelezett apró jegyek, mint az egyetlen ívelt vonalból álló övvonal megjelenik majd az új Merciken
A Maybach 6 Cabriolet már jóval autószerűbb, mint a bordó kupé, de legalább annyira letaglózó a hatméteres kabriót élőben látni. Olyan, mint egy kész autó, ennek már van beltere, nem is akármilyen, valamint hajtáslánca is, legalábbis elviekben. Ugyan a gyári videóban gurulni is látjuk, egyelőre ez csak tanulmány, de az SLS AMG-ből átültetett 750 lóerős teljesen elektromos hajtáslánc tökéletesen passzolna hozzá, a 4 másodperces 100-as sprint pedig szinte nem is fontos, ezzel az autóval lágyan andalogni lenne jó. A részletek csodásak, a kidolgozás nem kevésbé, ám ebben a formában még ne nagyon várjuk. A részletekre kell figyelni, hiszen azok megjelenhetnek a következő Mercedeseken, mint például az egyetlen vonással húzott enyhén hajló övvonal és a vékony fényszórók.
A kupé tanulmánnyal ellentétben a kabriónak építettek utasteret is, igazán letisztultat, de állítólag hajtás is van benne, méghozzá az SLS AMG 750 lovas elektromos szerkezete
Hogy miért jött Budapestre Wagener? A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem idén már 15 éve ápol szoros kapcsolatot a Mercedes-Benzzel. A diákok minden évben a márka egyik új modelljét álmodják újra, az idei feladat az Unimog jövőbeli leszármazottjának megálmodása és méretarányos megépítése volt, és múlt hét pénteken a diákok Wagenerrel személyesen értékelhették ki munkájukat. A MOME és a Mercedes összefonódása az idén 80. évét betöltő Stefan Lengyelhez köthető, a magyar származású formatervező mérnök maga is bepattant a pompás kabrióba néhány fotó erejéig. A Mercedes Fashion Week keretein belül neves divattervezők munkáját tekintheti meg a közönség, ám a Maybach 6 Cabriolet csupán kis ideig volt látható az Iparművészeti Múzeumban.
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemet és a Mercedest 15 éve összekötő Stefan Lengyel is bepattant a csodás tanulmányautóba, tulajdonképpen neki köszönhetjük, hogy nem csak autót, de formatervet is gyártanak magyar kezek
Lefolyórács honnan van az elejére?
Szakmailag semmi közöm a marketinghez (vagy akár az autókhoz), és anyagilag semmi közöm a látogatottsághoz. Semmi hasznom belőle és semmi előnyöm. ha mégis találsz valami jó kiaknázást írdd meg mert kiváncsi vagyok rá (bár megint hansúlyozom nem azért csinálom hogy ebből pénzem legyen).
A bejövő látogatottság 90% amúgy is az indexről jön (ha kiemelik), a maradék a google találatok és az összes autós fórum kommentek együtt (kb fele-fele). Az indexnél annyi a trükkjük, hogyha saját kereskedelmi hasznosítást akarsz akkor ők nem emelnek ki (ezért ment el pl a Filmdroid), és személy szerint semmi közöm az indexhez, semmilyen kapcsolatom nincs velük, sosem láttam még senkit tőlük, és remélem kb annyira tudják a kilétem, mint te. Szóval ne olyanra gondolj, mint az Autósámán aki gerillamarketinggel felépített egy saját brandet.
A cél az hogy egy olyan szeletét mutassam be az autós életnek, ami itthon nem annyira jellemző (pl oldtimer-kiállítások, de ha megnézed az autók sem magyar tesztautók), az alább említett kommentelés háttér mellett. Különben simán kezdhettem volna egy külföldi bloghoston is (pl Motor-talk vagy drivetribe, vagy akár saját host a bloggeren).
Itt egy sor ember osztja ilyen vagy olyan alapon az észt, személy szerint sokkal megalapozottabbnak vélem, ha mondjuk ott áll lenyomozhatóan hogy ilyen vagy olyan autókat kipróbltam, beleültem megtapiztam megnéztem…
Nem a látogatottságra gondoltam (Ezt nagyon profin csinálod, gyakorlatilag 0 anyagi ráfordításból AN-től a TC-ig az összes autós portál fórumán reklámozod az oldalad, aki rendszeresen olvassa ezeket az már biztos találkozott vele, kattintott már rá legalább egyszer. Ha tippelnek kéne a „civil” munkád a marketing-kereskedelem területhez áll közel)
Amúgy nem nyomja semmi a lelkem csak szerény pedagógiai-pszichológiai ismereteim okán tűnt fel valami egyes írásaid nyomán, de tényleg nem fontos….távol álljon tőlem bármilyen személyeskedés látszata is!
Ha nagyon nyomja a lelked megírhatod a zoldfulu2000@yahoo.com-ra.
Ha a látogatottságra gondolsz, az évi másfélmillió klikk mellett nem ez a párezer fogja hozni a szintugrást, ami az AN-ről bejön.
A „költői kérdés”-t nem kell megválaszolni, de mindegy… (az eddigi írásaidból, hozzászólásaidból szerintem rájöttem hogy miért is „érted félre” néha a dolgokat, szóval ezért nem is akarlak piszkálni, egyrészt nem lenne etikus dolog, meg végül is közöm sincs hozzá….)
Szándékaim szerint ez épp fordítva működik. A Cél az, hogy a kommenteket soványítsam, de ha valaki kételkedik, ott a „háttéranyag”.
Itt (ahogy a Koenigsegges cikknél) is arról szólt a linkelés, hogy megmutassam, személyes a tapasztalat, nem csak az internetről tájékozódtam.
Ezen talán élvezhetőbb
https://youtu.be/beIjNus180M
(Miért érzed azt, hogy minden második, harmadik hozzászólásodban be kell linkelned a saját blogod, de nem csak ide de az összes autós oldalra, fórumra TC-től a Vezessig? Csak költői kérdés….)
Igen ez az. De van egy kupé tesója is, ami kint volt Párizsban: [url]http://autossagok.blog.hu/2016/10/04/parizsi_autoszalon_tanacsok_i_resz#gallery-1475534284_1[/url]
Ez Cabriolet, de mindegy
Ez a kupé valami meseszép, és élőben valóban lenyűgöző pazarlóan hatalmas külméretei miatt.
Nem tudnám megmondani hogy ez a szebb vagy a piros kupé amit Párizsba is elhoztak, jó lenne ha készítenének valami szériamodellt, egy ilyen sokkal inkább belépést nyerne oda ahova a Maybach-t szánták, mint a korábbi limójuk…