Alaposan átalakult a Karma Revero, új orrához friss hibrid hajtást is kapott
Úgy tért vissza a Karma Automotive, ahogy nem számÃtottunk rá. Az utóbbi idÅ‘kben már hÃresztelték, hogy készül a Revero, korábbi nevén Fisker Karma erÅ‘sen frissÃtett változata, de ezzel együtt két további autót is bemutattak. A friss Revero egészen új arcot kapott, ami csinos ugyan, de messze nem olyan szép az összhang, mint korábban volt. Az új vonások mögött megújult hibrid hajtáslánc bújik meg, melynek hatótávnövelÅ‘ benzines egységét a BMW szállÃtja. Ez a háromhengeres turbós benzinmotor a villanymotorral együtt 535 lóerÅ‘t teljesÃt, 4,5 másodperc alatt gyorsÃtja a Reverót 100 km/h-ra, és 128 kilométer tisztán elektromos hatótávolságot Ãgér.
A Karma kétajtós kupéját a Pininfarina készÃtette el, ha lesz rá érdeklÅ‘dés, gyártanak belÅ‘le
A 2+2 üléses kupé állÃtólag a Revero hajtását kapja, vagyis háromhengeres BMW motort és villanyhajtást, összesen 535 lóerÅ‘vel
A Karma Automotive hozott két meglepetést is, az egyiket épp a Pininfarinával közösen formálták. A kétajtós kupé tulajdonképpen egy Karma Revero új, látványos, harmonikus és lendületes karosszériával. Azt mondják, ha lesz rá kellÅ‘ érdeklÅ‘dés, limitált szériában beindÃtják a gyártást a Pininfarinánál. Van egy olyan érzésünk, hogy erre lesz kereslet. A harmadik autó a márka jövÅ‘jébe enged bepillantást, Az SC1 Vision kétüléses kabrió villanyautóként létezne a valóságban, hatalmas, fölfelé nyÃló pillangóablakokkal. Ez csak egy tanulmány, a kupé viszont elkészülhet, a Fisker Karma korábbi népszerűségébÅ‘l adódóan vélhetÅ‘en az új modellekre is lesz megfelelÅ‘ mértékű kereslet.
A Karma nem csak a mát és a holnapot képzeli el, a jövÅ‘re is vannak terveik, ezt mutatják az SC1 prototÃpuson