Egymillió dollárért adták el, pedig a sebességmérője sem működik
Gazdát cserélt egy korai Lamborghini Countach, meg egymillió dollár is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ékforma, V12-es motor és most már tényleg egy vagyon az ára. A Countach korai példányai ma már valódi klasszikusok, mint ez is.
Marcello Gandini adta a formáját, 1974-es megjelenésekor forradalmi volt
A Lamborghini Countach 1974 és 1990 között mintegy kétezer példányban készült, ezért nem annyira ritka autó. Stílusa, technikai megoldásai és kora viszont igen drága és keresett gyűjtői darabbá teszi. Főleg, ha egy ilyen eredeti állapotában megmaradt, korai példányról van szó, mint ez is.[BANNER type="1"]
A Lambó-ajtó, amit annyian utánoznak ma is - tipikus Countach részlet
Az eredeti szériaváltozat, a minden jelölés nélküli LP400 talán a legszebb mind közül. Ez még az ormótlan hátsó szárny és a kerékszélesítések nélküli változat. V12-es motorja a Miuráé, 3,9 literes V12-es. Ez a példány Tahiti kék színű és természetesen az első széria egyedi, periszkóp stílusú külső tükrei vannak rajta, ahogy kell.
A beltéren nagyon látszik, hogy ez a '70-es évek terméke
Körülbelül 150 példány létezett hasonló specifikációval, így nem is annyira érthetetlen, hogy hogyan lett rekordárú ez az 1976-os példány. A Bonhams aukcióján nemrég 1,21 millió dollárért (az körülbelül 274 millió forintért) cserélt gazdát. 16 ezer eredeti kilométerrel adta el második tulaja, aki 1978-ben vette az első svájci gazdától. Bár az olasz sportkocsiban nem működik sem a sebességmérő, sem a napi kilométerszámláló, gyári állapota és jó kondíciója mégis indokolja vételárát.
V12-ese ebben az évjáratban 375 lóerőt hozott ki 3929 köbcentiméterből

















Középkonzol, váltó előtt: „lada” kapcsolók? Az ezeröcsiben voltak ilyenek. :-DDD