Eladó az egyik legritkább Aston Martin
Kalapács alatt az Innes Ireland által építtetett Aston
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hármat gyártottak belőle, kettő létezéséről tudunk és abból az egyik most eladósorba került. Kora és stílusa mellett ritkasága teszi igazi gyűjtői darabbá az 1967-es „kombi” Astont.
Nem gyári, de egy DB6-ból gyári minőségben, elismert karosszériaépítő által mindössze három példányban készített a most eladó
Aston Martin DB6 Vantage Shooting Brake
A most eladósorba került Aston Martin eredetileg az amúgy sem mindennapos DB6 kupéként gurult le a futószalagról, de tulajdonosa, a Forma 1-es versenyző, Innes Ireland saját kényelme fokozására azzal bízta meg a FLM Panelcraft manufaktúrát, hogy egy sportos shooting-brake kombit faragjanak belőle.[BANNER type="1"]
Hiába függőleges hátfalú, kétajtóssága és az alapjait adó kupé miatt nem hagyományos kombi, hanem Shooting Brake
Az átalakítás - mint azt a képeken láthatjuk - minden igényt kielégítően pazar lett. Tulajdonosa vidáman használta is a kilencvenes években bekövetkezett haláláig. A mindenre kiterjedő felújítás után az autó kondíciója hibátlan, az eladó szerint így ismét alkalmas nagysebességű autópályás országátszelésekre. Ebben segítségére van 3,7 literes sorhatos motorja, az 56 éves gép ötfokozatú kézi váltójával talán nem kényszerül az új tulajdonos arra, hogy még nadrágjának az árát is üzemanyagra költse. A fogyasztás a DB6 esetében természetesen soha nem volt szempont, valószínűleg az új tulaj sem fogja iránytaxinak befogni a ritkaságot.
Nincs adat a csomagtér méretéről, mindenesetre nagy, az utastérrel harmonizálóan burgundivörös árnylatban kárpitozott
A DB6 Vantage Shooting Brake értékét növeli a klasszikus színkombináció; Gunmetal Grey, azaz fegyverszürke külseje és burgundivörös bőr beltere mutatja az angolok jó ízlését. Ha netán a legjelentősebb hazai használt autós oldal, azaz a Használtautó.hu számára kellene róla hirdetést írni, akkor a leinformálható előéletet és a gyár által elvégzett, végig dokumentált felújítást is ki lehetne emelni. Így tették ezt a DD Classics árverezői is, akik Kew-i (Nyugat-London) bemutatótermükbe várják a sanszosan nem fapados járattal érkező vevőjelölteket.
Orrmotor, hátsókerékhajtás, ötfokozatú manuális váltó a 3,7 literes soros hathengeres benzinesen alapuló hajtáslánc sémája






Kíváncsi vagyok, mennyiért sikerül eladni.