Elektromos és benzines sportkivitelt kap a Lancia ferdehátúja
A Lancia berúgta az ajtót, ezúttal két sportmodellt mutattak be
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
13 év után prezentált új modellt a Lancia, azóta viszont rendre hallat magáról a gyártó, és ezúttal egy benzines és egy villanyos sportmodellt prezentáltak. Apró szépséghiba, hogy csak az egyik kaphat rendszámot.
Visszatér az elefánt a Lancia modellekre
A villanyos Ypsilon felfüggesztését a hagyományoshoz képest lentebb engedték, illetve a nyomtávot minimálisan kiszélesítették
A kormányon is ott figyel az elefánt
Az ülések is megkapják a HF jelölést
A ralira kihegyezett modellen kipufogót is találni
Némiképp fájó lehet a régi vágású rajongóknak, hogy belsőégésű motorral felszerelt sportmodell is lesz az Ypsilonból, viszont ezt csak a rali pályákon élvezhetik majd az ügyfelek. A Rally 4 HF egy háromhengeres, 212 lóerős, 1,2 literes benzinmotor kap az orrába, amely a villanyoshoz hasonlóan szintén kizárólag az első tengelyen hajt. Ahogyan a név is sejteti, a modell az FIA Rally4-es szabványának megfelelően épült. Éppen ezért küllemében nem sok eltérést mutat a közúti verzióhoz képest, hiszen a szabályok szerint jórészt a sorozatgyárott modellben is fellelhető alkatrészeket kell használnia a csapatoknak. A márka egyébként a történelem egyik legsikeresebb gyártója a ralizás szempontjából, hiszen többek között 15 világbajnoki és három konstruktőri címet nyertek az évek során.
Több mint két évtized után tér vissza a ralisportba a Lancia