Élethű renderen és újabb kémfotókon a frissÃtett BMW X7
Részletesen megvizsgáltuk, mi stimmelhet, és mi lehet tévedés a 2022-es X7 spekuláción
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A BMW új formanyelve enyhén fogalmazva is szokatlannak Ãgérkezik. Kémfotók terén a következÅ‘ i7 volt az elsÅ‘, amin álcázva megjelent az új irány, de a piacon valószÃnűleg a frissÃtett X7 mutatkozik be elÅ‘bb a jövÅ‘ BMW dizájnjával.
ElÅ‘re lelÅ‘ném a poént, jobb lesz szokni a látványt, ugyanis nagyjából azért stimmel a dolog. Ahogy a következÅ‘ Mercedes C-osztály esetében is történt, a spekuláció szerkesztÅ‘i itt is inkább a részletekben tévedtek. De az is lehetséges, hogy én látok valamit rosszul, hiszen én is csak részben álcázott kémfotókkal tudok összehasonlÃtani, sÅ‘t, az sem kizárt, hogy mindenki téved, és végül frissÃtett X7 néven valami egészen más kerül elÅ‘ a lepel alól. Mondjuk egy 3 méter hosszú smart-szerű miniautó.
A viccet félretéve és a fotókat megnézve jól látható például, hogy a render készÃtÅ‘i egy az egyben meghagyták a jelenleg forgalmazott X7 lámpájának felsÅ‘ ledcsÃkjait, nagyjából annak vonalától rajzoltak bele a jelenlegi modellbe. Bár a kémfotókon is látszik, hogy ott egy külön elem van lemaszkolva, nem gondolnám, hogy az a változatlan formában meghagyott menetfény lenne. A külön maszkolt rész ugyanis sokkal keskenyebb és csak a motorháztetÅ‘ vonaláig tart a fotókon. De ha nem ledes menetfény, akkor mi lehet?
Kérdések merülnek fel bennem továbbá az autó elsÅ‘ lökhárÃtójának markáns függÅ‘leges szélsÅ‘ éleit illetÅ‘en, ami a lámpa külsÅ‘ szélének lekanyarodó Ãvét folytatva választja el az autó oldalát az elejétÅ‘l. Én ilyesmit a kémfotókon nem látok, sÅ‘t, a profilból készült fotók elárulják, hogy az autó eleje biztosan nem ilyen szögletes, a lökhárÃtón egészen a veséktÅ‘l és az alsó légbeömlÅ‘tÅ‘l vÃzszintes élek futnak az autó oldaláig, amit a renderen látható függÅ‘leges törés félbevágna, ha ott lenne. A lámpák pedig egyértelműen hátranyúlnak annyira, hogy oldalról is láthatók legyenek. Ha valamihez hasonlÃtanom kéne, nekem a második generációs Dodge RAM pickup jut eszembe, az volt hasonló.
Az autó hátuljával kevesen foglalkoznak, ami nem véletlen. Itt ugyanis inkább csak kisebb módosÃtások láthatók, hátul a kémfotók és a render alapján is "csak" egy teljesen átlagos facelift történt. Sokan lesznek, akik laikusként új generációnak hiszik majd a frissÃtett változatot, de az egyértelműen az autó eleje miatt lesz. Jobban belegondolva, ha nem lenne ilyen fiatal a jelenlegi X7, akkor a BMW akár meg is tehetné, hogy új modellként reklámozza a frissÃtést, a drasztikusan megváltozott elsÅ‘ és hátsó húsz centi sokakat megtévesztene. Nem újdonság ez az autóiparban, annak idején az Audi is megcsinálta ezt az A4 B6 és B7 generációival, amelyek az elsÅ‘ és hátsó 10 centi kivételével annyira azonosak voltak, hogy még új töréstesztekre sem volt szükség.
De mivel a frissÃtett BMW esetében most még minden csak spekuláció, várjuk a kommentek közt a ti véleményeteket is. Szerintetek milyen lesz az új X7? Több szem többet lát!
enyhén szólva és finoman fogalmazva, ha magyarul akarod Ãrni
Ilyen biztos nem lesz. Két vékony csÃklámpa egymás fölött: kizárt!