Elkészült az első Audi RS3 szedán Győrben
Újabb modell gyártását kezdte meg a győri Audi gyár, a 400 lóerős RS3 szedánét
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Elindult egy újabb modell gyártása a győri Audi gyárban, az első pedig már el is készült. Hamarosan még egy modell gyártását is megkezdik, valamint a motorgyártó részleg is bővült.
A tavaly bemutatott RS3 Limousine 2,5 literes TFSI turbós benzines motorja 400 lóerÅ‘t teljesÃt, 4,1 másodperc alatt gyorsÃt 100 km/h-ás tempóra
Újra büszkék lehetünk a gyÅ‘ri Audira, ismét egy izmos gép gyártása kezdÅ‘dött el, méghozzá az új RS3 Limousine izomgépé. A szedán 3-as orrába a TT RS-bÅ‘l ismerÅ‘s 5 hengeres, már 400 lóerÅ‘t teljesÃtÅ‘ 2,5 literes TFSI kerül, amit szintén a gyÅ‘ri gyárban készÃtenek. A 4,1 másodperces 100-ra gyorsulásra képes sportos szedán arakék szÃnben gördült le a gyártósorról és egészen Új-Zélandig szállÃtják majd megrendelÅ‘jéhez.
Az első RS3 Limousine Új-Zélandra utazik, az új Q3 gyártása is megkezdődik nemsokára
A győriek motorgyártó részlege is bővült nemrég, méghozzá egy gázüzemű motorral. A CNG-t égető egységet először az A4 Avant g-tron-ban ismerhetjük majd meg, de Genfben már bemutatkozott a sportos A5 Sportback g-tron is. Győrben nem sokáig pihenhetnek, ugyanis nemsokára a Q3 crossover gyártásába is belevágnak. A járműgyártó részlegen jelenleg két műszakban négyszázan dolgoznak, a teljes állomány pedig 11 500 fő Győrben. Nemrég ünnepelték az egymilliomodik legyártott kocsit, ami szintén egy RS modell volt, méghozzá egy TT.
Sok értelme nincs ennek a hozzászólásnak. A munkának nem az a lényege, hogy meg tudd venni, amit éppen gyártassz, hanem az, hogy megélj belÅ‘le, abban az országban, ahol dolgozol. ValószÃnű, hogy egyik kÅ‘műves vagy vÃzvezeték szerelÅ‘ sem tudná megvenni azt a budai villát, amelyiken éppen dolgozik. De nyilván egy vasúti járműszerelÅ‘ sem tudna megvenni egy mozdonyt. Aki mondjuk a csokigyárban dolgozik, az persze meg tud venni egy tábla csokit. Na de ezeknek semmi köze a megélhetéshez.
Amúgy a kocsi nyilván kiváló, persze nem hinném, hogy nálunk sok fog belőle futkosni az utakon.
Ha ennyire tájékozatlan vagy a fizetésekkel kapcsolatban jobb ha nem is Ãrsz ide semmit, azaz semmit.
-Tényleg rossz lehet átlag feletti fizetésért dolgozni. –
Nincs átlag feletti fizetése a legtöbb ott dolgozónak sem a Mercedesnél sem az Audinál.
Vannak akiknek átlag feletti van (vezetők, diplomások)
Melósok közül azoknak akik évek óta ott ROBOTOLNAK. A mégegyszer annyi bedolgozóknak durván alacsony átlagban, de ott is van kivétel. Mindegyiknél működik szépen a haver barát elsőbbség, pozició, kutyagumi.
Németországban ez egy eléggé átlagos vagy inkább az alatti modell. Pontosabban, nagyobb és gyengébben motorizát változataik (pl 318d, A4 alapdÃzel) kombikarosszériával képezik az átlagos családok autóját.
Ehhez jön hogy alkalmazottként nagyon korrekt kondÃciókkal vásárolhatsz autót (és nem KP-ben hanem elég jó hitelezéssel), ami egyrészt nem az autós oldalak mesebli 15 millás árait jelenti, másrészt 2-3 évesen minimális értékvesztéssel adhatod tovább.
Hát, a kecskeméti Mercedesnél 0 azaz nulla dolgozónak van B vagy CLA gépkocsija.
Tényleg rossz lehet átlag feletti fizetésért dolgozni.
A Suzuki-gyárban hánynak van új Vitarája?
Persze arra is kÃváncsi lennék, bármelyik pprémium / luxusautó gyártósorán dolgozók mivel járnak…
Az meg megint szar hogy még a szervizköltségét sem tudnák kifizetni az ott dolgozó átlag maximum komoly nélkülözéssel.
Szar lehet olyat gyártaniuk minden nap, amit a büdös életben nem fognak tudni megvenni maguknak. :/
Egy fagyisnak vagy lángososnak nincs ilyen gondja. 😀