Erősebb hajtásláncot kap a 4-es Gran Coupé
Még az év elején szolidan frissült a BMW 4-es sorozatának kabrió és Coupé kivitele, most pedig megérkezett a ráncfelvarrott Gran Coupé és a teljesen elektromos i4 is. Ahogy a kétajtós modelleken, úgy az imént emlÃtetteken is csupán óvatos finomhangolásokat végeztek. A legszembetűnÅ‘bb változás jelen esetben is a fényszórókat érinti, amelyek mostantól az M440i és i4 M50 modelleken alapesetben is adaptÃv LED-esek, a többi csomaghoz pedig feláras extrák. Ezentúl a hűtÅ‘maszkok is új grafikát kapnak, ezzel magabiztosabbá téve az autó megjelenését.
Robusztusabb kiállást kölcsönöz az új hűtőmaszk a Gran Coupénak
Új felni dizájnok is megjelentek a palettán
A hátsó lámpák grafikája is módosult
Az utastérben is csupán finomhangolások történtek. Két új kormánykerék vált elérhetÅ‘vé: a sima modellekhez egy két-, mÃg az M sport kivitelekhez egy háromküllÅ‘s. Ennél lényegesebb módosÃtás, hogy a frissÃtett i4 és 4 Gran Coupé modellek már az iDrive 8.5-ös rendszerét futtatják. ElÅ‘bbinél fontos fejlesztés, hogy fejlÅ‘dött az útvonaltervezÅ‘ is, amely immár felhasználóbarátabban jelzi az villanyautó töltÅ‘ket.
Az i4 is új hűtőmaszkot és újragondolt fényszórókat kapott
Motorfronton az i4-nél nem történt változás, mÃg a Gran Coupé egy teljesen új, lágy hibrid hajtásláncot kapott. Még mindig adott a 2,0 literes, 255 lóerÅ‘s, 400 newtonméteres forgatónyomatékkal rendelkezÅ‘, négyhengeres benzinmotor is, viszont az M440i a hibrid rásegÃtésnek köszönhetÅ‘en immár 386 lóerÅ‘t és 540 newtonméteres nyomatékot kÃnál a korábbi 382 ló és 500 nm helyett. A gyártás idén júliusban kezdÅ‘dik, ám árakat egyelÅ‘re nem közöltek.
Az i4-esen is új hátsó lámpa grafika virÃt