Stílusosan a Német Túraautó Bajnokság (DTM) szezonnyitó hétvégéjén leplezte le a BMW az új M2 Racinget. A nevéből adódóan ez az M2 kifejezetten a versenypályákra készült, ahogy a korábbi kettes sorozat Racing modelljei. Ezzel a BMW azokat a vásárlókat szólítja meg, akik alkalomadtán szívesen indulnak versenyeken, de nem áll mögöttük profi csapat és óriási költségvetés.
A BMW legolcsóbb pályautója a legtöbb megoldást a széria M2-től örökölte, azonban vannak Racing specifikus megoldások is, amelyek szintén a neves M GmbH garanciáját hordozzák. A motorja viszont gyengébb, a háromliteres sorhatos helyett a kétliteres négyhengerest kapja 313 lóerővel és 270 km/h-ás végsebességgel, ami amatőr vagy félprofi szinten akár elegendő is lehet. A bajorok célja egy könnyen kezelhető, olcsón fenntartható autó volt, ezért is egyezik meg a legtöbb alkatrész a szériagyártású típusokkal. A tartósságra is külön figyelmet fordítottak, az M2 Racing nem egy üzemórás versenyautó, bátran nyúzható évekig a versenypályán. Kategóriájához képest az ár is baráti, Európában nettó 98 ezer euróért, azaz 39 millió forintért kínálják a BMW kereskedők.