Ez a világ leggyorsabb kombija: G-Power M5 Hurricane RR Touring
Kombi BMW M5 820 lóerővel a G-Power előadásában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már-már telepi az előző generációs M5-ön alapuló G-Power M5 Hurricane RR Touring megjelenése, ám lenézni nem szabad, ez jelenleg a világ leggyorsabb kombija.
Kevéssé látható, hogy ki az a vevő, aki ezért a BMW-ért kifizeti az érte kért nettó 75 millió forintnyi eurót
A megjelenés szinte leplezi, hogy jelenleg ez a világ leggyorsabb kombija
Kevéssé meglepő, hogy a Hurricane RR Touring minden egyes pontját átépítették a G-Power tunerei. A futómű kilenc fokozatban állítható keménységű, a felnik 20 colosak, az abroncsok elöl 255/35, hátul 285/30 méretű Michelin Pilot Sportok. A fékek alapból 396/380 mm átmérőjű, elöl 6, hátul 4 dugattyús nyereggel szorongatott tárcsák, opcióként van kerámiafék is. Utóbbit nem csak a fokozott és tartósabb fékerő, hanem az 50 százalékkal szerényebb rugózatlan tömeg miatt is érdemes megrendelni.
A teljesítményhez illő a beltér kialakítása, a váltó maradt az M5 hétfokozatú SMG automatája, a hajtás csakis a hátsó kerekeké
Az utastér a karbonszálas betétek mellé Alcantara kárpitozást, iPhone integrációt, hátra két kisebb és egy tetőből lehajtható, iMac számítógépre kötött óriási monitort kapott vezeték nélküli billentyűzetekkel. Ha esetleg nem lenne elég nyomkodni való, a csomagtér erősítőket is rejtő padlójában van még két iPad, az utastér összes elektronikája és világítása is ezen készülékekről, a G-Power saját alkalmazásával (is) vezérelhető.
A színes padlóvilágítás szerencsére kikapcsolható, akár a hátsó ülésről billentyűzetet, vagy iPadet nyomkodva is
A teljes csomag ára nettó 242 016 euró, azaz uszkve 75 millió forint. Ennyiért, azaz bruttó alig több mint 95 millió forintért lehet kapni egy megjelenésével nem a legfrissebb, ellenben sebességrekorder M5-ös kombi BMW-t.
Két kisebb és egy nagyobb képernyőn követhető a beépített iMac
Két kompresszor tölti a doppinggal 820 lóerőt és 790 Nm-t adó V10-est
Szolid 20 col peremátmérőjűek a felnik, a fékek kerámiatárcsásak is lehetnek
Alcantara borítja a bizonyára tartásban se rossz üléseket
Hátul van kartámasz, Isofix, a síalagút viszont kimaradt
Vezeték nélküli billentyűzet vehető elő a hátsó könyöklőből
Felhajtható asztalka szénszálas műanyagból
Nem csak az erősítők, az iPadek is a csomagtér padlójában utazhatnak



















És a forrást miért nem tüntetted fel, KEDVES KATONA MÁTYÁS?
http://www.bmwblog.com/2014/02/13/g-power-reveals-820-hp-bmw-m5-hurricane-rr-touring/
Nagyon atom. Mondjuk a rengeteg iSzarnak semmi értelmét nem látom, és furcsálom, hogy a váltót sem csrélték le, és nem raktak bele egy 4×4-et. Mondjuk kiindulva a nettó 242ezerből engem ez nem fog zavarni.