GT és elektromos is van belőle – íme az új Peugeot 2008
Lehetett rá számítani, megérkezett a Peugeot 2008 második generációja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Peugeot már 6 évvel ezelőtt is jó lóra tett azzal, hogy a 207 SW utódjaként a 2008 SUV-t indította útjára. A második generáció természetesen a márka mai formanyelvét hozza, akár elektromos hajtással is.
A Peugeot frissebb modelljeire jellemző függőleges menetfényekkel érkezik az új 2008-as
Nem várt sokat a Peugeot a 208-as után a 2008-as bemutatásával, ami túl sok meglepetést voltaképp nem, újdonságot annál inkább hoz. Ez is a márka, pontosabban a PSA konszern új CMP padlólemezére épül, akárcsak a friss 208-as vagy az Opel Corsa-e. Természetesen nagyobb náluk és az első 2008-asnál is, utóbbit 14 centivel túlnőve 4,3 méter hosszú, tengelytávja 6 centi többlettel 2,6 méter. Leginkább talán a csomagtér nőtt, ami 74 literrel, 434 literesre bővült - függetlenül attól, hogy milyen hajtást kap az autó. [BANNER type="1"]
Bőségesen van a formában a 3008-asra utalás, mégis kellően önálló
A parkolást automatika végezheti, a hátsó lámpákon túl a fényszórók is LED-esek lehetnek, automata távfénnyel
Több mint 300 kilométeres hatótávot, 100 kW-os villámtöltést hoz az elektromos 2008
A legfrissebb i-Cockpit - széles, de lapos kijelzőkkel, apró kormánnyal
Mindegyik 2008-asra jellemző lesz, hogy formanyelve elöl leginkább az új 208-asra, hátulról a 3008, 5008, meg persze az 508 modellekre emlékeztető. A beltér ugyancsak jól hozza a márka mai jellemzőit, kis méretű kormányt, magasra emelt 3D műszeregységet - animált üzenetmegjelenítéssel, középen pedig HD felbontású érintőképernyőt. A sofőrsegédek mellett sok más mellett távolságtartós, araszolófunkciós tempomat, sávtartó automatika, távfény asszisztens, táblafelismerő és parkolóautomatika egyaránt említhető. A fényszórók lehetnek LED-esek, a felnik akár 18 colosak. Alap és opciós ellátmányával egyaránt nagyobb kategóriákat idéz a 2008, ami egyes piacokon már idén piacra lép, Európa számára a spanyolországi Vigóban, a kínai piacra Wuhanban fog készülni.
Jelentős mértékben bővült az immár 434 literes alapméretű, a bővített raktér padlójának lépcsőmentessége érdekében álpadlós csomagtér
















Sajnos ez most jól megnőtt, egy kategóriával is nagyobb lett.
Nekem 308SW-m van, az ~4.6 méter hosszú, ez meg „városi kisautóként” 4,3 méter..
Tegnap, amikor bemutatták, nagyobb sikere volt, mint az új 508-nak. Nekem jobban tetszik a 3008-5008 vonalnál is és van egy tippem, ezen két model kárára fognak most rengeteg második szériás 2008-t eladni. Az biztos, hogy aki most vett volna PUG SUV-t, az ki fogja várni azt a fél évet.
Jahh, már lehet konfigurálni az 508SW-t is, kezdőár 130LE kézi hatos diesellel Active szintnél 33e€, 180LE-s benzinnel automatával 36e. GT 225LE benzinnel 47e€, 180LE diesel 50e€.