Három hengerrel is kaphatunk már Volvót

Bemutatkozott a Volvo első háromhengerese

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Történelmének legelső háromhengeres motorját mutatta be a Volvo. A moduláris egység a kétliteresből készült, azzal közös szalagon épül, hibrid hajtás is lesz hozzá.

Tavaly mutatkozott be a Volvo legkisebb SUV-ja, az XC40 pedig most megkapja a belépő benzinmotorját

Történelmi lépés a Volvónál, megérkezett az eddigi legkevesebb hengerrel dolgozó motorjuk. A márka első háromhengerese persze nem nagy meglepetés, hiszen már az XC40 bemutatkozásakor lehetett tudni, hogy hamarosan ezzel bővül a kínálat, méghozzá lefelé. A belépőmotorként érkező háromhengeres, 1,5 literes turbós benzinmotor a T3-as jelölést kapja.

Az új 1,5 literes turbómotor a kétliteresből készült, azzal közös gyártósoron épül, hatos kézi váltóval, majd 2019-től 8-as automatával lesz elérhető

Hirdetés

A T3-as háromhengereshez hatfokozatú kézi váltót csatolnak alapáron, a nyolcfokozatú automata váltó csak 2019-ben érkezik. Az XC40-ben debütáló T3 mellett 150 lóerős D3 dízellel és 190 lóerős T4 benzinessel érhető el. A Volvo legkisebb SUV-ja egyben legdivatosabb darabja is a kínálatnak, teteje lehet a karosszériájától eltérő színű. Az XC40 persze nem csak divatosságával, praktikumával hódít, az utastérben rengeteg tárolórekeszt és helyet alakítottak ki, ennek érdekében még a hangrendszer mélynyomóját is a karosszérián kívülre, a szélvédő alá építették.

Az XC40 legnagyobb erénye praktikussága és divatos külseje, meg persze a márkától megszokott minőség

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?