Hatalmas veséket kap az új BMW M3 is?

Nagyon úgy tűnik, hogy az új 4-es orrát kapja az M3

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyszerre körözött a pályán az új BMW M3 és M4, ami jelzés értékű. Ráadásul a képek is arról árulkodnak, hogy a 4-es arcát kapja az M3.

Többnyire a Nordschleife a gyártók kedvenc terepe a futómű fejlesztéséhez, finomhangolásához, hiszen a rengeteg különféle kanyarban nagyon jól kiismerhető az autó viselkedése. Persze azért más pályákon is megfordulnak a fejlesztés fázisában, a BMW sem tett másképp, az új M modelleket például a szintén németországi, 3,67 kilométer hosszú Sachsenringen is vallatóra fogták. Még képeket is közzétettek a tesztről, ám az új BMW M3 limuzint és az új BMW M4 Coupét erősen álcázták. [BANNER type="1"] Az autók bemutatóját 2020 szeptember közepére tervezik, de már most gyanítható, hogy az M3 limuzin is az új BMW 4-esen megismert, nagy veséket kapja. Az álcázás ellenére is látszik, hogy azonosak a fényszórók, márpedig ebből arra lehet következtetni, hogy a két sportmodell orra azonos, vagy nagyon hasonló lesz. [BANNER type="2"] Mindkét autót kétféle teljesítményszinttel kínálják majd. Az alapváltozatok 480 lóerőt tudnak 600 Nm forgatónyomaték mellett, amit hatfokozatú, manuális sebességváltó továbbít a hátsó kerekek felé. Azonban a Competition változatok erejét még nagyobbra tornázták, így azok 510 lóerőt vonultatnak fel. Ráadásul ezekhez már 8 fokozatú, automata sebességváltó jár. Eleinte csak hátsókerék-hajtással rendelhetők majd meg az új M modellek, de később elérhetővé válnak összkerékhajtással is. Sőt, már az is biztos, hogy 2022-re megérkezik az M4 GT3 versenyautó, amit a BMW ügyfélcsapatai már nagyon várnak.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?