Hol adott, hol elvett a Ford az új Mustangnál
Erősebb és gyengébb az új Ford Mustang, de több okosságot hoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Amerika után Európa is megkapta a maga Ford Mustangjait, és úgy tűnik, nagy különbség nem lesz. Annyit azért sajnálhatunk, hogy a 2,3-as még gyengébb lett.
Nem lesz változás a külsőben, ugyanolyan az európai, mint az amerikai Mustang, és a hajtásláncok is ugyanazok
Alig egy hónapja mutatkozott be a Ford Mustang Észak-Amerikában, máris megérkezett az európai kivitel. A Ford globális offenzívája lassan révbe ér, miszerint kevés különbség lesz a különböző földrészeken értékesített modelleknél. A Mustang is tulajdonképpen maradéktalanul érkezik hozzánk, továbbra is lesz 5,0 literes V8-as és 2,3 literes turbós négyhengeres EcoBoost. Előbbivel sokat sakkoztak, hogy több erőt szolgáltasson, az eredmény pedig 450 paci lett, színtisztán hátsó keréken és továbbra is kézi váltóval, de most már az új, Chevyvel együtt fejlesztett 10 fokozatú automata váltó is elérhető.
A frissítéssel drasztikusan változott az orra, de a hátsó lámpák sem maradtak érintetlenül
Az 5,0 literes V8-as kettős befecskendezést kapott, javultak a nyomatékleadásának értékei alacsony fordulaton, ezzel szemben viszont az EcoBoost gyengült. 317 lóerőt teljesített eddig, mostantól 290-re lesz képes, amit az európai környezetvédelmi normáknak és az új Euro 6.2-es szabvány bevezetésének köszönhetünk. Az EcoBoost Mustang kipufogórendszerét kénytelenek voltak még egy szűrővel ellátni, emiatt csökkent a teljesítmény.
Digitális műszeregység, Sync3-as infotainment rendszer és 10 fokozatú automata váltó van a fedélzeten
450 lovas lett a V8-as, viszont 290-re szorították vissza az európai normák a 2,3-ast, de sebaj, azzal is lehet már gumit égetni
Kárpótol viszont több helyen is az új Mustang, mivel a 10-es automata váltó az EcoBoosthoz is elérhető, és ha minden igaz, ahogy Amerikában, nálunk is lehet majd gumit égetni az EcoBoosttal is. Emellett természetesen a Sync3-as fedélzeti rendszert, valamint a más modellekből már ismert digitális műszeregységet is megtaláljuk odabent. Áthangolták a lengéscsillapítókat, masszívabb stabilizátorrudakat tettek a régiek helyére. A feláras MagneRide lengéscsillapítók egy szempillantás alatt változtathatják meg a futómű karakterét, aki pedig gyorsulni szeretne, mostantól választhatja a DragStip módot, ami a maximális gyorsulás elérésére hangolja az autót.
Új fényezések és felnik is érkeztek, amiken Michelin Pilot Sport 4 S-ek feszülnek, és már egy egyszerűbb program segítségével pörkölhetjük oda őket