Igazán kívánatos különcség lett a Ford Focus Speedster
Szélvédőt és nyitható ajtót hiába keresünk ezen a Focuson
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az utóbbi húsz éve egyik legnépszerűbb kompaktja után kevés fej forog az utcán, az oroszok által újragondolt Ford Focus viszont egészen elképesztő.
Az alap mindenki számára ismerős, de a végeredmény igen távol áll a kiindulási ponttól (Forrás: Motor1)
A légrugóknak hála porig ültethető a Focus, amivel leginkább kiállításokon lehet összefutni (Forrás: Motor1)
Az eredetileg ötajtós modell műszerfala hátrébb került, ahogy az ülések is, a sofőr és utasa a hátsó ajtó közepénél foglalnak helyet.
A kagylóüléssel felvértezett utastér nagyrészt gyárinak tűnik, de azért ezzel is akadt munka, mivel az előző generáció műszerfalát kapta meg negyedik kiadású Focus. Az átlagos ötajtósként született Focust az ST-Line szinthez tartozó első és hátsó lökhárítók varázsolják sportosabbá, emellett a légrugós felfüggesztéssel állítható a kompakt hasmagassága, a kényelmes beszállásról viszont le kell mondani, mert az ajtóktól eltekintettek a tervezők.A motor nagy valószínűséggel a gyári lehetőségek egyike, de ez nem sokat számít, rendszám híján nem igazán mozog a Focus Speedster (Forrás: Motor1)
A ST-Line lökhárítói még sportosabbá teszik a Speedstert, nyitott (gyári) Focus csak a második generációból készült (Forrás: Motor1)