Itt a Zoom-Zoom korszak vége?

A Mazda Amerikában új szlogennel reklámozza az MX-5-öst

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Amerikában, igen. Már nem suttogja a perverz kisgyerek, hogy Zoom-Zoom, hanem a vezetés számít, azaz Driving Matters.


Ha bejöttek eddig is a Mazdák, akkor nagyon fog tetszeni a cég legújabb reklámja. Az USA piacára szánt szpotban az eszményi mazdást látjuk, aki még pattanásos tinédzserként ült nem sokkal a jogsi megszerzése után első MX-5-ösébe. Aztán családos lesz és jönnek újabb Mazdák, míg végül a kicsit kikerekedett, de azért még nem kapuzárási pánikos családapát látjuk nagy vigyorral, miután beújít egy MX-5-öst a legfrisebb, ND szériából. A Driving Matters kampánnyal a Mazda a vásárlókat érzelmi alapon akarja megérinteni. Egy egész sorozat lesz ilyen kisfilmekből. Ennek a bevezető darabank a címe, hogy A driver's Life, vagyis egy vezető élete. Kíváncsian várjuk, hogy Európában és itthon, hogy fog az új reklámszöveg megjelenni.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?