Itt az új Nissan Navara Európának

2,3 literes dízelmotorral jön az új Nissan Navara

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nissan NP300 Navara néven, a Renault Masterből ismert 2.3-as dCi turbódízelmotorral és akár 190 lóerővel itt a japán pickup új generációja.


Jó tíz év után a Nissan lecserélte az európai Navarát. Az NP300 Navara bár nagyon hasonlít elődjére, de lejesen új alapokra épül. A hivatalos bemutató csak szeptemberben, Frankfurtban lesz, de a gyár már most közzétette a mi kontinensünknek kifejlesztett változat fotóit és adatait. Az új évjárat az előd terepjáró és vontatási képességeit megtartva kíván kényelmesebb autó lenni, ezért a Nissannál nagyon rámentek a beltéri komfortra. A vezetési élményt a sikerrel futó crossovereikhez hasonlatosnak fejlesztették, így lett a duplakabinos változat eddigi merevtengelyes, laprugós futóműve egy ötlengőkaros független rendszerre cserélve.
Hirdetés


A jobb vezethetőséget az is elősegíti, hogy mindezzel 20 kilogrammot is sikerült lefaragni a futómű súlyából. A King Cab megtartotta a laprugót, de ezeket már nem a tengely alá, hanem fölé helyezik, szintén csökkent a futómű tömege és vele jobb lett a kocsi terepszöge is. Az NP300 Navara motorterében a már ismert Nissan MR, avagy Renault M családba tartozó 2.3-as dCi motor dolgozik, ami a Master teherautóban is. Itt két teljesítményfokozatban lesz elérhető, 160 és 190 lóerővel. Az új motor 24 százalékkal takarékosabb elődjénél; az erősebb, kétturbós változat meg ezzel a technikával első a kategóriában. A Navara rendelhető lesz hátsó- és összkerékhajtással, az alap hatfokozatú váltó mellett hétfokozatú automatával is.

Új fedélzeti rendszerek is elérhetőek, így akár vészfékező, 360 fokos kamerarendszer tolatási segédlettel és lejtőn, illetve emelkedőn való haladást segítő rendszer is. Ezekénél fontosabb, hogy az összes kivitel legalább egy tonnával terhelhető és 3,5 tonnát vontathat. Kategóriaelsőként az új Navarához, öt évre vagy 160 ezer kilométerre szóló gyári garanciát is ad a Nissan.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    “A gyár szerint a minőség is javult.” Ezt őszintén reméljük. Japán minőséget akarunk, nem latinosat. A viszonylag fiatalon gyönyörűen körberohadó kocka-Vitok és Sprinterek is Spanyolhonból érkeztek, a Vanette Cargo se volt makulátlan, s a Seat, bár nem rossz autó, de legfeljebb csak átlagos. Ha valamit ott gyártanak/gyártottak, az sajnos nem jó jel. Portugália dettó.

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Megint egy szakmegértő oldal szakmegértő hozzászólóval, és vajon ki támogatja az oldalt? :))))
    fél évtizedes szakmegértői egyetemi végzettségű szak :)))))
    Már nem is jó a több 10 éves szakmában tevékenykedő szakemberek színvonala, elég csak az 5+ pár év év egyetem. :))))))
    Kedves szakmegértő hozzászólónk Kempelen :::)))))
    Sztereotípiák.
    Ostobaság. :)))))

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Sztereotípiák.
    Ostobaság.
    A Hilux amúgy tényleg jó. Thaiföldi gyártás meg valóban garancia, biztosan sokkal jobb, mint a spanyol. 😀
    [url]http://www.autoszektor.hu/hu/content/bemutatkozott-az-uj-toyota-hilux[/url]

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Az előző szériából sokat eladott a plató tető, különösen az a vagány csapott forma nézett ki nagyon jól. Akkoriban az egyik szomszédom ilyet vett, aki mezőgazdasági vállalkozó, és a szüleim szomszédja is ilyet vett, ő építési vállalkozó.

Vélemény, hozzászólás?