Izmos négyajtósként debütált a BMW legújabb elektromos autója

A BMW i4 hatótávból és lóerőből is sokat ad

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW lerántotta a leplet a márka negyedik tisztán elektromos modelljéről, a tervezettnél hónapokkal korábban. A forma már ismerős, a teljesítmény az M-es BMW-k ligájába repíti az i4-et.

Újabb elektromos modellről rántotta le a leplet a BMW, rövid időn belül már a másodikról. A már nem túl fiatal i3 mellett az iX3 és a nagyon friss iX kínál alternatívát az elektromos BMW-re vágyóknak. A legújabb modell i4 névre hallgat, ami elég jól behatárolja a származását. A forma a 4-es Gran Coupé vonalaira hasonlít még úgy is, hogy a hagyományos kivitel esetében még nem történt meg a generációváltás, de így már sejthető, hogy milyen lesz a friss, hagyományos motorokkal szerelt modell. A fényszórók az új négyes szériáról ismerősek, a hatalmas vesék ziccerét most sem hagyta ki a BMW, az alternatív hajtást kék díszítéssel hangsúlyozzák. Érdekesség, hogy a kipufogók helyét is kékség imitálja, úgy tűnik, hogy 2021-ben is kívánja a szem a kipufogót, még egy villanyautó esetében is.
Hirdetés
A hivatalos adatok elég impozánsak, vélhetően a kínálat tetején trónoló modell érkezik elsőként. Az i4 530 lóerős teljesítménnyel kerül a kereskedésekbe, amivel 4 másodperc alatt letudható a 0-100, az adatok alapján nem kizárt, hogy ehhez a kivitelhez alapáron jár az M Performance felirat. Egy villanyautónál mégis a hatótáv a legfontosabb kérdés, amiből szintén van mit a tejbe aprítania az i4-nek. A BMW WLTP ciklus szerint mérve 590 kilométert ad meg, ami elég komoly értéknek számít. A többi lényeges információval, például az árral még adósak a bajorok, de az biztos, hogy még az idén árcédula kerül a i4-re.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?