Kémfotókon a frissített Dacia Duster
Ráncfelvarrást kap Frankfurtra a legnépszerűbb Dacia
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Semmi kétség afelől, hogy a facelfites Dacia Duster tényleg bemutatkozik a szeptemberi Frankfurti Autószalonon. A hivatalos bejelentés, sajtóanyag és képek előtt íme néhány kémfotó.
A Duster 2010-es modell, és ebben a tekintetben a legöregebb a Dacia megfizethető árú autói között. A román gyártó az elmúlt hónapokban a teljes modellkínálatát felújította, már csak a terepjáró van hátra. A Dusterre ráfér a renoválás, 2010 óta semmit sem változtattak rajta, csupán egy-két speciális szériát dobtak piacra belőle.
Az álca alatt csak sejtjük, hogy megújulnak a lámpák, a hűtőrács, valamint az első és a hátsó lökhárítókon is módosítottak a mioveni-i tervezők. A Dacia nem szokott kockáztatni a ráncfelvarrásai során, így hasonlóan a Loganhoz és a Sanderóhoz, a Dusteren is inkább funkcionális, mint arculati változtatásoknak nézünk elébe.
Ami a kocsi belsejét illeti, a szabadidő-autó nagyjából ugyanolyan marad, csak átveszi a Logantól a krómozott és újratervezett fedélzeti elektronikai rendszert, illetve műszercsoportot. Most először a Duster sebességtartó automatikát és navigációs rendszert is kínál majd extrái között. A motorkínálat nagyjából marad a régi, de már kiszivárgott a hír, hogy az 1,5 literes dCi dízelmotor úgynevezett eco2 csomaggal is elérhető lesz, ami csökkentetett károsanyag-kibocsátást és alacsonyabb fogyasztást feltételez. Elképzelhető, hogy az iszákos és öreges 1,6 literes benzinmotor helyett az autót felszerelik a Renault modern, 1,2 literes, 115 lóerős turbós benzinmotorjával. Ez jó hír a magyar vásárlóknak is, nálunk igen népszerű a Duster, a féléves forgalomba helyezési adatok alapján a Skoda Octavia után a Dacia Duster a legnépszerűbb autó Magyarországon (az első hat hónap során 989 Duster kapott magyar rendszámot).
Az álca alatt csak sejtjük, hogy megújulnak a lámpák, a hűtőrács, valamint az első és a hátsó lökhárítókon is módosítottak a mioveni-i tervezők. A Dacia nem szokott kockáztatni a ráncfelvarrásai során, így hasonlóan a Loganhoz és a Sanderóhoz, a Dusteren is inkább funkcionális, mint arculati változtatásoknak nézünk elébe.
Ami a kocsi belsejét illeti, a szabadidő-autó nagyjából ugyanolyan marad, csak átveszi a Logantól a krómozott és újratervezett fedélzeti elektronikai rendszert, illetve műszercsoportot. Most először a Duster sebességtartó automatikát és navigációs rendszert is kínál majd extrái között. A motorkínálat nagyjából marad a régi, de már kiszivárgott a hír, hogy az 1,5 literes dCi dízelmotor úgynevezett eco2 csomaggal is elérhető lesz, ami csökkentetett károsanyag-kibocsátást és alacsonyabb fogyasztást feltételez. Elképzelhető, hogy az iszákos és öreges 1,6 literes benzinmotor helyett az autót felszerelik a Renault modern, 1,2 literes, 115 lóerős turbós benzinmotorjával. Ez jó hír a magyar vásárlóknak is, nálunk igen népszerű a Duster, a féléves forgalomba helyezési adatok alapján a Skoda Octavia után a Dacia Duster a legnépszerűbb autó Magyarországon (az első hat hónap során 989 Duster kapott magyar rendszámot).
Túl vagyok a céges Dusteremmel a 100.000 km-en, amit egy év egy hónap alatt hajtottam bele. Egy tompított izzóm égett ki eddig, azon kívül csak a kötelező szervizek.
Logan MCV-t is szeretik,sok van belőle.
Jó bocsi, igazad van! 😀 😀
Jóvanmárna! Had izguljon a célközönség is egy kicsit. 😀
Pff… Na, ne már!!! ,,Kémfotókon a frissített Dacia Duster” ez röhelyes! Vajon mi takargatni való van azon! Új hűtőrács vagy kanyar követő fényszóró, áhh! Nagyon gáz ez az egész 🙂 😀 Biztos a csúnya németek le akarják nyúlni a dákó újításait, meg a nagyközönség alig várja, hogy ki jöjjön ez a műremek, pff.