Két kitüntetést is bezsebelt a legnépszerűbb hazai Suzuki

Magyar Termék Nagydíjat és nívódíjat kapott a Suzuki Vitara

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az idei év legnépszerűbb Suzukija hazánkban az új Vitara, ami elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat, és megkapta a pályázat innovációs nívódíját is.


A Magyar Suzuki márciusban bemutatott legújabb modellje, a már benzinesként és dízelként is tesztelt Vitara elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat a pályázat „Járművek” főcsoportjában. A kitüntető címet a korábbi években a Splash, a harmadik generációs Swift, majd tavaly az S-Cross is megkapta. A pályázaton feltétel volt, hogy a jármű Magyarországon gyártott, forgalmazott, sorozatgyártásra alkalmas késztermék legyen. Miként azt a gyár hangsúlyozza, az Esztergomban gyártott és idén a legújabb autópiaci információk szerint legnépszerűbb Suzukinak bizonyuló Vitara a legnagyobb magyar hozzáadott értéket felvonultató autó: a magyar szakemberek nemcsak a gyártásból, de a fejlesztésből is kivették a részüket, a prototípust szinte teljes egészében hazánkban alkották meg a 2015. márciusi bevezetést megelőző két és fél évben.
Hirdetés
A Vitara gyorsan népszerűvé vált hazánkban: a szabadidő-autók osztályában júliusban 425 darabbal átvette az eladási lista első helyét az addig piacvezető Dacia Dustertől. Emellett 2015 első hét hónapjában is kategóriagyőztes lett, összesen 1220 példány kelt el belőle. A kizárólag Esztergomban gyártott autót több mint 80 országba exportálja az esztergomi gyár.
A fődíj elnyerése mellett a Magyar Suzuki Zrt. elnyerte a Kiírók Tanácsa által 2010-ben alapított „Magyar Termék Nagydíj Pályázat Innovációért Nívódíjat” is. Az innovációs nívódíjat azok a megoldások, termékek, illetve rendszerek kapják meg, amelyek újdonságértékük révén kiemelkedően példázzák a hazai vállalkozói kultúrában rejlő kreativitást.
A Magyar Termék Nagydíjról
A Magyar Termék Nagydíj civil kezdeményezés, a nemzetközi piacon versenyképes termékek fejlesztésének ösztönzését tűzte ki egyik legfőbb feladataként. Emellett a minőségi követelményekre fogékony fogyasztói magatartás kialakulását is segíti a minőségtudatos szemlélet elterjesztésével. A védjegyet viselő termékek és szolgáltatások – a gyártók és a forgalmazók fogyasztók iránti elkötelezettségének jeleként – önként vállalt minőségi garanciát is jelentenek. A kitüntető címre azok a kiemelkedő termékek és szolgáltatások pályázhatnak, amelyekre az innováció és az aktív minőségpolitika alkalmazása jellemző. A 18. Magyar Termék Nagydíj pályázat kiírói a HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség Nonprofit Kft., az INDUSTORG-VÉDJEGYIRODA Minőségügyi Kft., a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet, a TERC Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., a TÜV Rheinland InterCert Kft. és a WTS Klient cégcsoport voltak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:36
    Permalink

    Tökéletesen egyet értek. Pl. a hegyes orrú Swift-ből miért nem csináltak a sedan alapján egy kombit? Szerintem a fél ország olyannal szaladgálna, pl én is…

  • 2017.10.28. at 13:36
    Permalink

    Nem gondoltam, hogy így betalál az új Vitara – még a Duster skalpját is begyűjtötte. A baj azzal van, hogy a régebbi Vitarákat, főleg az elsőt imádták az erdészek, vadászok, ezzel pedig senki nem fog földutakra merészkedni. A Duster meg szinte oda termett(a neve is ezt sugallja). Olyan autó lett, mint a Mini Countryman vagy a Juke – egy divatos, trendi crossover, de annak remek(Somogybabodra inkább az elsővel:). Naoyuki Takeuchi úrnak pedig egy “Arigato!” mindenképpen kijár. Ez is a “Mi autónk” lett.

Vélemény, hozzászólás?