Kiengedték a Krakent! – Audi RS Q8-R

Elgurult a gyógyszer az ABT műhelyében

Ha én azt kérdem, hogy miért, jogosan lehet kérdéssel felelni a kérdésre: Miért ne? Miért ne tolják fel 740 lovasra az Audi RS Q8-at, ha képesek rá?

Még Godzillát is ledöntené a lábáról az ABT megpiszkált RS Q8-asa, de hát jövőre 125 éves a tuningvállalkozás, így nem is csoda, hogy egy igazán durva masinát akartak a világra gurítani. Az RS Q8 alapból sem szerénykedik a lóerőkkel. V8-as, négyliteres, biturbós benzinmotorja 600 lóerős, aszfaltszaggató 800 Nm forgatónyomaték mellett. Ez 3,8 másodperces 100-as sprinthez és 305 km/h végsebességhez elegendő. Na, most az ABT masinája kapott egy R betűt és hozzá 140 lóerőt. Tehát 740 pacira tornázták fel a teljesítményét, a nyomatékát pedig 120 Nm-rel, szóval most 920 newtonméterrel koptatja az utakat. Gyorsulása 3,4 másodpercre javult, végsebessége pedig 315 km/h-ra nőtt. Természetesen felcicomázták szénszálas légterelőkkel, kapott sportosabb kipufogót és le is ültették, hogy fel ne szálljon a Holdig. Felnije is brutális, 23 colos, 295 milliméter széles gumiabroncsokkal! Utasterében pedig egy plakett árulkodik arról, hogy 125 darabot tervez készíteni belőle az ABT. Aki szeretne egyet a garázsában tudni, az RS Q8 laza 44 millió forintos alapárához csapjon még hozzá 68 137 eurót, tehát körülbelül 23,5 millió forintot, ugyanis ennyibe fáj a tuning.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?