Mindössze egy új felni jelenti most az X6 külső frissítését
Nincs változás a karosszérián
Nincsenek komoly újdonságok, változatlan a 306 lóerős, 3,0 literes és 4,4 literes, 407 lóerős ikerturbós benzinest, valamint 245 és 306 lóerős 3,0 literes turbódízelt kínáló motorpaletta az X6-hoz. Továbbra is létezik a 4,4 literes V8-ason alapuló villanymotoros, 485 lóerős ActiveHybrid, valamint az azonos benzinest 555 lóerővel kínáló X6 M. Nem újdonság, hogy minden variáns összkerékhajtású s a friss verzió külső megkülönböztető jegyeit keresők is be kell érjék egy úgy fajta 20 colos alufelnivel. Az X6 utasterében azonban bőven van újdonság az opciók terén, részint az új bőrkárpit, a hangulatfény, illetve az iPhone felhasználókat csábító ConnectedDrive szolgáltatás, mely gyakorlatilag fedélzeti, vezeték nélküli internethálózatot jelent. A legfontosabb azonban, hogy az ActiveHybrid kivételével mindegyik verzió kérhető ezentúl 5 üléssel, azaz a szélsőknél csak kevéssel szűkebb középső ülőhellyel kiegészített hátsó ülőpaddal. Kár, hogy a támlák ezzel az opcióval nem lettek 40/20/40 arányban dönthetőek, hanem ma már maradi módon 2/1 osztásúak és alapáron a síalagút is hiányzik róluk.
Mostantól 3 üléses lehet az X6 második üléssora. A középső ülőhely a szélsőknél szűkebb. Kár, hogy a háttámla nem 3 részben dönthető