Októberben leplezte le
az Alfa Romeo a Tonale frissített változatát, amelynek küllemén a frontrészen immár
a Juniorhoz hasonlóan középre tolt rendszámtábla a legszembetűnőbb módosítás. Ugyanakkor a márka nem vitte túlzásba a kozmetikázást, csupán apróbb változtatásokat eszközöltek.
Motorfronton sokkal lényegesebb változtatásokat eszközöltek. Az 1,5 literes, négyhengeres benzines erőforrás teljesítményét a lágy hibrid rásegítéssel fentebb tornázták 175 lóerőre, ám ennél is fontosabb, hogy így megfelel a szigorúbb, Euro 6E-bis normáknak is. Emellett maradt az 1,6 literes dízelmotor is 130 lóerővel, illetve hatgangos automata váltóval. A kínálat csúcsán pedig két PHEV található: az egyik 190, míg a másik 270 lóerővel. A hazai árlista alapján viszont úgy tűnik, ezek közül csupán az erősebb változatot értékesítik Magyarországon, mivel a 190 lóerős nem szerepel a brosúrában.
Az 1,6 literes dízelmotoros változat viszont többféle felszereltséggel is konfigurálható. A belépő szintet a "Tonale" verzió képviseli 14 965 000 forinttal - ezzel ez a legolcsóbb alternatíva a teljes kínálatban. Egy szinttel fentebb a Sprint található 15 490 000 forintért, majd ezt követi a TI, a Veloce illetve a Sport Speciale. Ezek alapára 16 490 000 és 17 590 000 forint között alakul.
A 175 lóerőre feltornázott lágy hibrid 15 465 000 forintról indul ugyancsak Tonale felszereltségi szinttel. A dízelmotoros verzióhoz hasonlóan ebben az esetben is Sprint, TI, Veloce valamint Sport Speciale felszereltségek közül választhatnak a vásárlók. Ebben az esetben is a Veloce a legdrágább opció a maga 18 090 000 forintjával.
A kínálat csúcsán pedig ahogy eddig, úgy most is a PHEV kivitel áll. Bár a bejelentéskor nem derült ki, a brosúrában leírtak szerint az Alfa meghagyta a frissítés előtt is használt 15,5 kilowattórás nagyfeszültségű akkumulátort. A kombinált villanyos hatótáv gyakorlatilag nem változott, hiszen a ráncfelvarrás előtti kivitelnél 52-62 kilométert tüntettek fel, míg az új kivitelnél 58-61 kilométert. Ráadásul mindezt úgy, hogy maga a hajtáslánc 10 lóval erősebb lett, hiszen immár 290 lóerőt kínál a PHEV verzió.
A konnektoros hibridért kedvezmények nélkül minimum 19 745 000 forintot kell letenni az asztalra az alapfelszereltséggel. Azonban ha valaki ezzel nem elégszik meg, akkor a Sprint már 20 270 000 forintról indul, a TI csomag 21 270 000 forint, a Sport Speciale legalább 22 070 000 forint, míg az abszolút csúcsmodellnek számító Veloce már 23 370 000 forint a külön rendelhető extrák nélkül.