Már kicsúszott gyári képeken is látható az új Kia Sportage

Kia Sportage - már hivatalos, de még csak kiszivárgott fotókon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A gyári skicc és a kémfotók után gyárinak mondott kiszivárgott képeken is szemügyre vehető az új Kia Sportage, oldalról szinte a régi, amúgy nagyon új.


Láttuk már gyári skiccen, aztán kémfotókon is, most pedig gyárinak mondott, de még nem a gyár által kiadott, hanem kiszivárgott fotókon is megcsodálható a negyedik generációs Kia Sportage, melynek szeptember közepén, a Frankfurti Autószalonon lesz a közönségpremierje, de a gyár állítólag már korábban leleplezi majd új, a szintén idén új generációba lépő Hyundai Tucson testvérének nevezhető szabadidő-autóját.
Hirdetés

A TheKoreanCarBlog által megszerzett fotók szerint a modell sziluettje nemigen változik, míg szemből és hátulról a múlt héten látott kémfotóknak megfelelően erőteljesen megújul. A belső kapcsán egyelőre csak a múlt heti fotókra támaszkodhatunk, ám az a külső alapján is látható, hogy a márka a nagytesónál bevetett formai elemeket szívesen hozza lejjebb.
A műszaki alapok kapcsán nincs új információ, benzinesből 1,6 literes közvetlen befecskendezésű, alapból 135, turbóval 175 lóerős egységek, dízelből 1,7 literes, 115, valamint 2,0 literes, 136-184 lóerősök várhatók. A váltók mind hatfokozatúak lesznek, az erősebb verziókhoz hatsebességes automataváltó és az alapból fronthajtás helyett automatikus összkerékhajtás is elérhető lesz, s a hírek szerint hétsebességes duplakuplungos egységet is várhatunk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Ott van azért még mentsvárként a Suzuki Jimny, a Defender vagy a Ssangyong valamelyik modellje, pl. a Korando. Pedig anno milyen jó volt a Nissan Terrano II, a Mitsubishi Pajero Pinin vagy a kis Daihatsu terepesek(Feroza, Terios). És ezek mind egy szálig eltűntek. Pedig vadászok, erdészek ma is vannak, akik ilyesmit akarnának venni, és nem használtan. Bár nekik meg ott vannak a pickupok, abból jócskán van választék.

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Ezek már csak felfújt kombik (annak is van előnye), de régebbi verziókban is csak 1-2 akad elfogadható hasmagassággal és összkerékkel. Abba meg bele se menjünk, hogy az milyen fajta összkerékhajtás, mert a súlytöbbleten kívül a kevésből is csak kevésnek volt értelme 😀 Aki új autóban akar terepezni, az válogat a duster-niva párosból vagy rászánja egy lakás árát és vesz nagyobbat 🙂

  • 2017.10.28. at 14:02
    Permalink

    Jól néz ki, azzal nincs baj, csak az a fránya trend…volt anno az első Sportage, puritán volt, de komolyabb tereppel is megbírkózott, lehetett ütni-vágni, aztán jött a második, igényesebb kivitelben, hosszú garival, de terepre már csak korlátozottan volt alkalmas, és aztán a 3., ami szerintem a legdögösebb szabadidő-autó, de nem nézem ki belőle, hogy aszfaltról letérve is helytállna. A Sorentónál ugyanez lekövethető, és a Suzuki Vitaránál is ez a helyzet – milyen volt az első, és milyen a mostani? A komoly terepesek lassan eltűnnek a kínálatból. Aki Land Cruisernél vagy Grand Cherokee-nál kisebbet akar és újat(és nem akar Dusterbe ülni), bajban lehet. De ez a trend, amit a zsíros profit elérése érdekében érdemes követni.

Vélemény, hozzászólás?