Már lepel nélkül látható, vagány lesz a Renault Mégane IV

Kicsúsztak a gyárból a Renault Mégane IV fotói

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Temérdek képen vizslatható már a Frankfurti Autószalonon, szeptember közepén bemutatkozó Renault Mégane IV.


Meglepő lehet, hogy a nem csupán a vadonatúj, limuzin kivitele mellett Estate névre keresztelt kombiként is érkező Talisman mellett még egy vadonatúj modellt visz a jövő héten nyíló Frankfurti Autószalonra a Renault, pedig a az első kémfotón csupán augusztus végén látott Mégane IV olyannyira ott lesz, hogy már ki is szivárogtak a gyári képei. Az olasz CarPassion szerezte meg, s tette közzé elsőként a galériát, amelyen elölről-hátulról, de még belülről is látható a legújabb kompakt Renault.
Hirdetés

Az elődjénél sportosabb, de attól nem teljesen elszakadó fizimiskájú Mégane továbbra is egyéniség lesz, mint az látható, akár alcantara kárpitos, sportüléses GT kivitellel, természetesen állított érintőképernyős középkonzollal (ahogyan azt az Espace és a Talisman is bevetette már). Jól láthatóan LED fényszórók világítanak a fotókon szereplő példányon, a hátsó lámpák pedig szintén diódásak. A motorpaletta egyelőre csak tippelhető: a jól megszokott 1.5 dCi és 1.6 dCi (utóbbik ikerturbóval akár 160 lóerővel) mellett 1,2 és 1,6, idővel talán 2,0 literes turbós benzinesek is várhatók. A kézi váltók mellett pedig biztosan elérhető lesz a kormány mögötti szarvakkal is kapcsolható EDC duplakuplungos automata is, további részleteket pedig jövő héten minden bizonnyal megtudunk a franciák legújabb Golf-konkurenséről.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    Jó lett az új Megane, kíváncsi leszek majd a kombira. A formaterv nagyon az új Talismanra hajaz. A kezelőgomboknál a fűtésnek mindenképpen külön kell lennie, ezt nem szabad az érintőképernyőre tenni (ezt pl. az új Citroeneknél elcseszték). A rádió, navi lehet a képernyőn. A nyomkodás valóban elvonhatja a figyelmet, de ugyanígy elvonja a figyelmet ha valaki cigizik, eszik, iszik, stb.

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    Személy szerint nagyon egyetértek.

    Egy kiálló gombra, szinte már vakon oda talál az ember. A tapi-konzolt volt szerencsém kipróbálni egy 1 éves Renault Clion. Nem rossz, meg csili vili, de vezetés közben megkockáztatom tilos lenne használni. Ha azt mondják, hogy a telefon elvonja a figyelmet vezetés közben, akkor egy ilyen infotainment-es középkonzol mit csinál?
    Öszintén kérdezem: minek egy autóba a műszerfalra video lejátszására képes kijelző, eszköz. Mikor használja azt a vezető, vagy a J1 utasa? Max ha áll az autó.
    Bár ne fanyalogjak: el sem tudtam képzelni, hogy annyira rá lehet kattanni a beépített kihangosítóra (bluetooth-os fejegység, kormányról való vezérelhetőség), mint amennyire én magam rácuppantam erre az extrára a Hyundai i10-ben.
    Mondjuk vezetés közben videózni, szerintem akkor is több mint nem egészséges! 🙂

    Zsanga

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    Most ez a divat, ha tíz kapcsoló van a középkonzolon, arra már azt mondják, hogy keszekusza, meg nem ergonomikus. Pedig vezetés közben sokkal jobb egy megszokott gomb, mint menüben keresgélni az almenüt, hogy abban kapcsoljak valamit. Valószínű az az oka, hogy annyi funkció van, hogy gombokkal ezt már nem lehet megoldani. Ettől függetlenül szerintem nem jó megoldás. főleg úgy, hogy az autók nagy része még magyar menüvel sem rendelkezik.

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    Kívülről nem rossz, kivéve az első lámpa lelógó sávját , de belül az a közép konzol szerintem nagyon el lett cseszve.
    Itt is teret hódítanak ezek a hülye érintőképernyők. Borzasztó!

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    fene tudja, nem rossz…de nekem valahogy nem áll össze a kép…olyan összevissza…a fényszóró alá lelógó csipa, az oldalablak (felül íves, alul hegyes-szögletes)..hátsólámpák meg…áh. mintha dolgoztak volna rajta 10-en és mindekiéből egy pici… 😀 sztem ez a verzió sportosabb, kicsit visszafogottabb, de jobban harmonizál :

    http://upcoming2017.com/wp-content/uploads/2015-Renault-Megane-Photos-1-610×406.jpg

    http://i.ytimg.com/vi/y1fNyltXiKM/maxresdefault.jpg

  • 2017.10.28. at 13:32
    Permalink

    fene tudja, nem rossz…de nekem valahogy nem áll össze a kép…olyan összevissza…a fényszóró alá lelógó csipa, az oldalablak (felül íves, alul hegyes-szögletes)..hátsólámpák meg…áh. mintha dolgoztak volna rajta 10-en és mindekiéből egy pici… 😀 sztem ez a verzió sportosabb, kicsit visszafogottabb, de jobban harmonizál :

    http://upcoming2017.com/wp-content/uploads/2015-Renault-Megane-Photos-1-610×406.jpg

    http://i.ytimg.com/vi/y1fNyltXiKM/maxresdefault.jpg

Vélemény, hozzászólás?