Hirdetés

Motorkerékpár és autó egyben? A Honda szerint lehetséges

Különleges koncepcióval rukkol elő a japán gyártó a Frankfurti Autószalonon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A motorkerékpárok szabadságát és az autók irányíthatóságát kombinálja a Honda vadiúj koncepciója, a Project 2&4.

Középmotor és lebegő ülések teszik felejthetetlen élménnyé a Honda Project 2&4 koncepcióautójának vezetését – legalábbis a gyár szerint

A Honda az 1965-ös RA271 kódjelű Forma-1-es versenyautót vette alapul a Project 2&4 megtervezésekor. Nevéből eredően a kettő- és négykerék élményét és vezethetőségét ötvözi a lebegő ülésekkel és középmotorral ellátott öszvér jármű. A MotoGP-ben használt 998 köbcentis V4-es blokkot építették az autóba, amely 215 lóerőt és 118 Nm nyomatékot teljesít. Az erőátvitelről egy hatfokozatú duplakuplungos váltó gondoskodik.

Hirdetés

A 3040 mm hosszú, 1820 mm széles és 995 mm magas koncepcióautó tömege mindössze 405 kg. A hátsókerékhajtásnak köszönhetően minden bizonnyal igazi élményautó lesz, talán még az Ariel Atomnál is nagyobb öröm lesz vele csapatni. A bukósisak természetesen kötelező, utas szállítására pedig egyelőre nem ad lehetőséget a Project 2&4.

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?