MP4-12C+25 LE+78 Nm-0,1 mp=650S
Éket ver a McLaren 650S
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Megjelentek az első képek és infók a McLaren új polgári modelljéről, a Genfben debütáló 650S értelemszerűen szerény 650 lóerős.
A cím megfejtéseként: a Genfi Autószalonon debütáló új 650S az MP4-12C-nél 25 lóerővel erősebb, de persze a maga szerény 650 lovával (és 678 Nm-ével) így is jóval gyengébb a P1 hipersportautónál. Százra a 12C-féle 3,1 helyett 3,0 mp alatt ér, de a 0-200-nál "komolyabb" a differencia: 0,5 mp (8,9 kontra 8,4 mp)
Két hét, s a McLaren bemutatja Genfben legújabb modelljét, a 650S névre hallgató sportkocsit (S, mint Sport). Alapja az MP4-12C, motorja ugyanaz a biturbó 3,8 literes V8-as, csupán annak teljesítményére 25-öt rádobva 650 lóerősen (és 678 Nm-esen). Éket verve tudásban és dinamikában is a 12C meg a felfoghatatlanul gyors (és drága) P1 közé.
[BANNER type="1"]
Míg elölről a P1-et, hátulról a 12C-t idézi a 650S. A 900 LE összteljesítményű hibrid P1-ben ugyanez a motor 737 lóerős. A kormányt alcantara bőrítja, az ülés P1-es
A P1-es formai megoldásokat bevető 650S még aerodinamikában, futóműben, kormányban, fékben, gumiban (Pirelli P Zero Corsa), váltóban is jobbnak, továbbfejlesztettnek ígérkezik a 12C-höz képest. Utóbbi 7 fokozatú dupla kuplungos, a személygépjármű finomhangolásában állítólag Jenson Button, a McLaren F1-pilótája is részt vett. A kormány alcantarával borított, a szokásos divatcsökkentést szénszálas műanyagok használatával érték el. A Coupé mellett lesz Spider is. Részletek, ár hamarosan.











