Hirdetés

Nagy erőhöz nagy fék kell, a világ legnagyobbja

V8-ast kapott a batár Bentley, amit illik tudni megállítani

Lefelé bővítették az óriási Bentley motorkínálatát, a királyt nem taszították le a trónjáról, továbbra is a W12 a csúcs. Az új V8-as egyenesen a Porschétól jön.

Felfrissítették a Bentayga kínálatát, az új színek mellett talán fontosabb a Porschétól érkező, 542 lóerős V8-as turbómotor

A Bentley Bentayga kínálatának bővülése csak a W12-es alá történhet, a modell legerősebb motorját egyelőre nem taszítják le a trónjáról. Még úgy sem, hogy az újonnan érkező motor akár képes is lenne rá, és kisebb tömege miatt akár gyorsabb is lehetne nála. A hatliteres W12-es alá ugyanis egy V8-as érkezett, méghozzá egyenesen a Porsche Panamera Turbóból. Annyi változtatással, hogy a Bentley óriásában nem 550, hanem “csak 542 lóerőt teljesít. Még ezzel is 4,4 másodperc alatt van 100-on, csupán 4 tizedet ver rá az óriás 600 lóerős 12 hengerese.

Új színek és anyagok érkeztek a beltérhez, így még egyedibb lehet a Bentayga négyszemélyes utastere

Hirdetés

Karbonbetétek már minden autóba kellenek, még egy kifinomult luxusautóba is, így már ez is elérhető

A Bentayga kínálatába újabb színek is érkeztek, nem mintha eddig nem fényeztethették volna szinte bármilyen színűre a megrendelők. Új belső anyagok is érkeztek ám a legfontosabb, hogy a 2,5 tonnás súlyt meg tudja fogni valahogyan 290 km/h-ról is, szóval a Bentley piacra dobta az eddigi legnagyobb, sorozatgyártású autón kapható féktárcsákat. 440 mm átmérőjükkel önmagukban nagyobbak, mint a legtöbb autó kereke, a karbon-kerámia tárcsákra pedig elöl észbontó, de tárcsánként tíz dugattyú harap.

4,4 másodperc a 0-100 a V8-assal, és már a megállás is hasonlóan gyors a 44 centi átmérőjű féktárcsákkal és a 10 dugattyús féknyergekkel

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?