Nem hibás a Tesla
Lezárult a halálos Tesla baleset nyomozása, az Auto Pilot nem hibázott
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Véget ért a nyomozás a szörnyű Tesla baleset ügyében. Az önvezető módban balesetező és életét vesztett sofőr esetében a közlekedési hatóság nem találta hibásnak a Teslát.
Az első halálos kimenetelű Tesla baleset áldozata korábban több videót is megosztott arról, hogy mennyire ügyesen irányítja saját magát a Tesla, még kikerülő manővert is sikerült felvennie, sajnos épp azért vesztette életét, mert teljes mértékben rábízta magát az autóra
Ahogy korábban írtuk, szörnyű baleset áldozatává vált egy Tesla Model S sofőrje Floridában. Az autót önvezető, Autopilot módban használta, amikor az autópályán keresztbe fordult előtte egy kamion, pont áthaladt alatta, minek következtében a teljes tető leszakad, a sofőrt nem tudták megmenteni. Mint kiderült, az autó nem lassított, és meg sem próbált kitérni, sőt a baleset után is haladt tovább. A nagyjából féléves nyomozás most lezárult, aminek a végeredménye, hogy a Tesla nem hibázott.
Az amerikai közlekedési hatóság szerint az autó nem hibázott, a sofőr viszont igen, a Teslát nem bírságolják meg
Az amerikai közlekedés hatóság (NHTSA) megállapította, hogy a rendszerek megfelelően működtek az autóban, és a sofőr meg sem próbált tenni bármit az ütközés elkerülése érdekében. Korábban azt állították, hogy filmet nézett út közben, utolsó utasítása az autónak az volt, mikor beállította a tempomatot 74 mérföld/órára, kevesebb mint két perccel az ütközés előtt. A Tesla robotpilótáját sokan félreértették, köztük az első halálos balesetet szenvedő sofőr is. Nem szabad teljesen magára hagyni az autót, annak ellenére, hogy akkor még a rendszer nem igényelte, hogy rajta tartsuk a kezünket a kormányon. Ennek hatására a Tesla frissítette a rendszert, most már deaktivál a robotpilóta, ha a sofőr nem reagál a kormányon tartott kéz hiányának figyelmeztetésére.
azt kellene felelősségre vonni, aki engedélyt adott arra, hogy kiengedjék a közútra az „állítólag” önvezető autót. Ja, hogy pont ők vizsgálódtak az ügyben? Tipikus ámerika. Bezzeg ha ez egy Volkswagen lett volna, újabb 100csillió dollárra büntették volna.
Igen ez ismerős USA-ból.
Nem volt rá írva, hogy ne szárítsuk a macskát a mikróban.
Nem volt rá írva, hogyha forró kávét kérek a MC-ben akkor forró kávé lesz a pohárban és ha magamra öntöm akkor az forró lesz.
És még lehetne sorolni a sok agyatlan barmot.
Szerintem ez is mutatja mit tud ez az ember amit mások ebben a szegmensben nem:
http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/12/donald-trump-strategiai-tanacsadojanak.html
a video már nem megy de érdemes rákeresni máshol hogyan landol.
Ez az amit érdemes elolvasni a témával kapcsolatban, azt hiszem az utolsó mondat rávilágít mindenre, hogy ki hol tart:
https://autopro.hu/trend/Volvo-elobb-elkeszulnek-a-repulo-autok-mint-az-igazi-onvezetok/21201/
csak még mellé hogy kis ízelítő is legyen:
http://www.blikk.hu/aktualis/vilag-titkai/urtortenelem-sikeresen-landolt-egy-kereskedelmi-raketa/ld46bpc
a videot érdemes megnézni.
Pedig sajnos az lesz a jövő.
Én remélem nem fogom megélni, de, ha az autók -mint tervezik- egymással fognak kommunikálni és kihalnak a régi modellek, akkor ez a jövő. Remélhetőleg minél később. 🙂
2 helyen látom létjogosultságát a robotnak : autópályán, dugóban. de ezeket is emberi odafigyelés mellett. ennyit is fognak egyébként nagyjából kihozni belőle. senkinek ne legyenek lázálmai milliárdnyi önműködő robotautóról MI-vel.
Képes lefékezni, megállni, de nem az esetek 100%-ban. Mint ahogy egy ember sem. Viszont ha a robotpilóta vezet és az ember is odafigyel akkor sokkal kevesebb baleset lenne mint most…
LOL!
A műtét sikerült de a páciens halott! 🙂
A Tesla hibátlan, a peres halott hogy lehetne igaza, a szoftvert persze módosították utólag.
Ahha.
Megtévesztésért esetleg nem hibás a Tesla?
Telefonálni is tilos vezetés közben mégis sokan teszik ezt, és akkor egy önvezető autó mellett ki fogja az utat nézni 100%oasan?
Ebben mi a logika?