Nem lehet abbahagyni! – Ford Mustang Bullitt
Mustangból sosem elég – A Bullittal lett tökéletes a legendás izomautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ha csak egyszer megérezzük, milyen a Mustang GT, olyanná válik, akárcsak a levegő, minél kevesebbet kapunk, annál jobban érezzük a hiányát. A Bullitt széria nem tűnik túl különlegesnek, pedig annyira más, mint a sima GT.
Ez már a harmadik Bullitt különkiadás, 2001 és 2008 után az új, valaha volt legjobb Mustangból is elkészült
A Mustang GT nekünk az őserő, a férfiasság, a fiatalosság szimbóluma, a nyers autózásé, az élményé, amit nemhogy ennyi pénzért, de még többért sem tud adni szinte egyetlen márka sem a piacon.
Egyedi a rács és annak kerete elöl, ennyi sárm elég is neki, hátul a GT feliratot cserélték
Lovacska csak a felniken nyargal, a Brembo nyergek megküzdenek a pályán tartásért
Vigyorgó kisgyerekként szaladunk felé, amikor csak lehetőségünk van a volánja mögé ülni.
A 2018-as frissített széria különlegessége, hogy 2001 és 2008 után újra készült Bullitt kivitel, amit már részletesen is bemutattam a nemzetközi menetpróba alkalmával, és András hazai tesztjét is olvashattátok már. Az alap GT és a Bullitt viszont még sosem került egymás mellé, így csak emlékezetből véleményeztük a változásokat és konstatáltuk, hogy nem olyan nagy baj, hogy csak limitált szériás a Bullitt, hisz a GT sem sokkal másabb. Hát de, nagyon is más! Először is a külső, a Dark Highland Green fényezés bitang jól áll neki, a hiányos hűtőmaszk pedig alaposan megváltoztatja a fizimiskáját. Szintén játékkerekeknek tűnnek a Mustang gyári felnijei a Bullitt Torque Trust stílusú 19-es tárcsái mellett, az 1968-as Bullitt film sztárját imitáló 2018-as modell annyira egyedi karakter, hogy azt csak akkor vesszük észre igazán, ha mellette áll egy alap GT.A 2001-es és a 2008-as Bullitt, egyikben sem volt fehér váltógomb, azt csak most hozták vissza
A Mustang egy olyan életérzés, ami maga a férfiasság, a Bullitt nem csak vagány, de a kevesebb néha több elve tökéletesen érvényesül
Más a kormány közepe is, az 1968-as Bullitt filmet idézi meg, a kormányzás egyébként nehéz, de feszített tempónál nagyon jó egyensúlyt mutat az autóval
Európa csak 1500-at kap a fehér váltógombos, zöld fényezésű Bullittból
Amint bemelegszik, mint a ragasztó, úgy köti oda a kocsit az aszfalthoz kanyarban.
A Drivingcamp szűk kanyarjaiban volt dolguk az első kerekeknek, de orrtolásra is csak elkésett fékezésekkor volt hajlandó. A Mustang és a Bullitt kormányzása fergeteges, nehéznek érezni, de tempósan autózva megértjük, miért van erre szükség. Nagyot változott a Mustang világa is, az egyujjas túlszervózottságból sportautósan nehéz és nagyon közvetlen, rengeteget kommunikáló rásegítésig jutottunk, és a teherautós merevtengelytől a több lengőkaros multilink futóműig. Vezethetőségben sportautósan jó a Mustang, a Bullitt stílusa pedig nagyon kell ahhoz, hogy a kép teljes legyen, valahogy így olyan igazi, olyan klasszikus, mégis modern, a kisugárzása rideg és vészjósló, akárcsak Steve McQueen-é volt.Sportlégszűrő, új kipufogórendszer, sportfutómű teszi teljessé a Bullittot, így tökéletes a Mustang is
Kiss Gergő olimpikon már azelőtt Mustang hívő volt, hogy márkanagykövetnek választották, egy '65-ös Mustangot őrizget a garázsában
Saját 1965-ös Mustangja már azelőtt a garázsában állt, hogy márkanagykövetnek választották volna.
2016-óta pedig az új Bullitt a negyedik olyan új Mustang, amit a Ford Magyarország jóvoltából használhat és hirdetheti a modellt. Gergőnek most lesz mihez hozzászoknia, ugyanis minden eddigi Mustangja automata volt, a Bullitt viszont kézi, de ez talán nem olyan nagy áldozat, cserébe az élményért. Annak már kicsit jobban örül, hogy nem a Recaro sportülések, hanem az alapok kerültek a Bullittjába, ekkora háttal már kényelmetlenül szűk a sportülés. A Bullittból Magyarországra 24 darab került, Európába 1500, Gergőé a 2196. példány, mivel az amerikai modellekkel együtt sorszámozzák őket. A Bullitt felára 1,8 millió forint, amihez még a MagneRide futómű megrendelése minimum ajánlott volt, mivel már csak készletről elérhető, már ha egyáltalán van még abból a maréknyi példányból.2016-ban kapta kitüntetését, az új Bullitt a negyedik Mustang, amit a Ford Magyarországtól kap, hogy hirdesse az életérzést

























Nagyon meglepődtem, hogy a 2001-es Mustangnál is meg merték húzni a Bullitt-verziót, nem tudtam erről(a 2008-asról sem tudtam :D). A ’90-es évek közepe/vége-béli, 2000-es évek eleji Mustangokat sokan „japán Mustangnak” is nevezik, nem épp pozitív felhanggal. Nagyot ment akkoriban a japán konkurencia, vélhetően megirigyelték a sikereiket, és némiképp áldozva a Mustang karakteréből, próbáltak „utánuk menni”. Szuper gépek azok is, de nem épp a „mustangság” kvinteszenciái…