Német prémiumcrossover a semmiből – itt a Borgward BX7

Először képen a Borgward crossovere, a BX7

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Kínai Buick? Nem, német Borgward. Gyári képeken láthatjuk a fél évszázad után újjáéledő Borgward első termékét, a BX7 crossovert.


A korábbi lelkes bejelentés és egy beetetőfotó után most már itt a kész termék, az 54 év után újjáéledő Borgward első modern autója. A BX7 egy középkategóriás crossover, ami arra hivatott, hogy újból megismertesse a vevőkkel az egykor jól csengő nevet. Bár régen nem tettek így különbséget, de a Borgward a drágább és jobb kocsik közé tartozott, ma viszont egyértelműen a prémiumligába szánják. Mit tud? Elsőre több más típust is bele lehet látni a BX7-be. Bár nagyon németnek szánták, de jó tudni, hogy pénzügyileg a kínai Foton Motor áll a gyár mögött. Márkajelzés nélkül lehetne Audi, vagy a farát nézve Porsche is, de a régi elődökét megidéző hűtőmaszk túlzottan hasonlít a Buick modelljein látottakra.
Hirdetés


Az előzetes információk szerint a hossza 4,7 méter körül lesz és négyhengeres turbómotorok fogják hajtani. Hivatalos bemutatóját a Frankfurti Autószalonon rendezik, de már most lehet róla tudni pár dolgot. A német Auto Bild szerint a bevezetésekor egy 2,0 literes benzinmotor lesz hozzá elérhető, ami 224 lóerős és hétfokozatú duplakuplungos váltóval, valamint összkerékhajtással párosítják. Ennek a motornak az elektromotorral kiegészített, plug-in hibrid változata 400 lóerős teljesítményre és 55 kilométeres teljesen elektromos hatótávra lesz képes. Itt viszont a benzines csak az első kereket hajtja, a hátsókat meg az elektromotor, így jön ki az összkerékhajtás. A többi adattal és a belsőtér képeivel még jelentkezünk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    Fura hogy egyből prémium lesz azt hittem előbb valamit le kellene tenni az asztalra … ennyi erővel bármelyik most induló Kinai cég is lehet prémium … Ezt a dizájnt vajon kinek szánják ? Apropó prémium márka … hogy lehet valami az ha xenon fényszóróval fejlesztik ? Lassan már a Suzuki swift is alapból teljesen LED fényszórós lesz … vajon van benne ülésszellőztetés ? 😀 😀 😀 😀

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    Hasonló a helyzet, bár a Grundig török tulajdonban van, az Arcelik(farkincás c-vel) része. Ha ott lebzselnek, az Te is tudod, mit fog eredményezni:)

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    Kempi, csak nyugi…a Fosvágen-talis cikknél törölték a hozzászólásodat! Vajon mi lehetett benne, ami miatt ezt merészelték tenni? Olyan ékesszóló vagy, öröm olvasni a mélyenszántó gondolataidat. Egy példakép vagy, hisz ahogy írod magadról, idézlek: “Jövök, megyek, tapasztalok.” Ezt ugyan bárki mondhatná, de neked elhisszük, Doktor Úr…Mert amikor Kempi valamit megtapasztal, ott bizony meg van tapasztalva valami:)

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    Amikor kis srác voltam, állt az utcánkban egy Borward Isabella. Már akkor is öreg autó volt, de nekem nagyon tetszett.
    [url]https://www.google.hu/search?q=borgward+isabella&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCM7fldu08ccCFUjtFAodtLUMYg&biw=1252&bih=578[/url]

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    A hűtőmaszk nem tetszik, az autó amúgy rendbenlévőnek látszik. Én még nem is hallottam erről a márkáról. Azt nem tudom, hogy hosszútváon életben tartható-e. És ez nem is kifejezetten az autókon múlik, hanem a pénzügyi háttéren, a terjeszkedésen, az értékesítés megszervezésén, stb.

  • 2017.10.28. at 13:19
    Permalink

    Zengj ódát hozzá, Kempi! Hiszen egy igazán egyedi Buick-koppintás ez a remekmű. Tudtam, hogy te leszel az első, aki isteníteni fogja – de az utolsó is, mert ez is megbukik majd, mint a Maybach:)

Vélemény, hozzászólás?